19:47 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عذرخواهی

فیس‌بوک یک رسوایی دیگر به بار آورد!
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که مجرمان سایبری با سوءاستفاده از یک حفره امنیتی موجود فیس‌بوک توانسته‌اند به ۵۰ میلیون حساب کاربری در این شبکه اجتماعی نفوذ پیدا کنند.
سرقت اطلاعات ۶.۵ میلیون نفر از مشتریان یک فروشگاه آنلاین
پایگاه خبری راد: وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین فعال در حوزه پوشاک و کالای مد در آمریکا تایید کرد که اطلاعات مالی و شخصی بیش از ۶.۵ میلیون نفر از مشتریان این فروشگاه به سرقت رفته است.
دعوای اوباما و ترامپ بر سر آمارهای اقتصادی آمریکا
پایگاه خبری راد: باراک اوباما گفته است ترامپ برای رساندن رشد اقتصادی آمریکا به بالای ۴ درصد باید چوب جادویی داشته باشد!
چرا سازمان مالیاتی از معامله‌کنندگان ارز مالیات نمی‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه سازمان مالیاتی است از کسانی که ارز خرید و فروش می‌کنند و هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و یک شبه میلیاردر می‌شوند، مالیات بگیرد و در این خصوص هیچ خلأ قانونی نداریم.
اطلاعات خودروهای ناقص را به بازرسی کل کشور اعلام کرده‌ایم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: تمام اطلاعات مربوط به خودروهای ناقص را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده‌ایم.
آیا ادعای خودروسازان مضحک نیست؟
پایگاه خبری راد: تصور کنید یک خانواده به خاطر آن که یک خودروی صفر کیلومتر به وراث آنها داده شود، همگی حاضر شده‌اند خود را به کام مرگ بفرستند تا بلکه از خودروساز خطاکار، یک خودروی صفر کیلومتر غرامت بگیرند! آیا این ادعا مضحک نیست؟
ماجرای اغفال دختران به نام یک بازیگر مشهور
پایگاه خبری راد: پسر شیاد خود را بازیگر معروف سینما معرفی می‌کرد تا دختران ساده لوح را قربانی طمع‌ورزی‌های خود کند. اما با پیگیری‌های پلیسی سرانجام دستش رو شد.
دانش‌آموزان سال تحصیلی را بدون وزیر آغاز می‌کنند؟
پایگاه خبری راد: سیدمحمد بطحایی، چهاردهمین وزیر آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی در آستانه استیضاح قرار دارد؛ آن هم حدود دو هفته مانده به آغاز سال تحصیلی مدارس و در شرایطی که دو وزیر اقتصاد و کار نیز به تازگی از مجلس کارت قرمز دریافت کرده‌اند.
محکومیت برخورد نامناسب مربی ‌مکتب‌خانه با دو دانش آموز
پایگاه خبری راد: ‌بدنبال انتشار کلیپ برخورد نامناسب مربی یک مکتبخانه با دو دانش آموز در فضای مجازی، برخی از مسئولین و معتمدین و فعالین فرهنگی و مکتب خانه روستای دهنگ با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی این حرکت را محکوم کردند و توضیحاتی را به جهت تنویر افکار عمومی منتشر کردند.
وضعیت فعلی فقط تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنم
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تاکید بر این‌که مطالبات مردم را محترم می‌شمارم، گفت: سال۱۳۹۶ یکی از سال‌های خوب کشور بود، اما تلاطم‌های به وجود آمده باعث وضعیت فعلی شد که تنها تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست و ریشه آن متاثر از بدعهدی نظام سلطه است.
بدری: آقای کرباسیان بهتر بود با دیدن وضعیت وخیم شرایط، استعفا می‌دادید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد، گفت: آقای کرباسیان چه بهتر بود با دیدن این وضعیت وخیم شرایط، خود استعفا می‌دادید حال مجلس شورای اسلامی به دلیل وجود این وضعیت به نمایندگی از مردم شما را استیضاح می‌کند.
پاپی‌زاده: عملکرد کرباسیان باعث بهبود نیافتن وضعیت معیشت و افزایش بیکاری شد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عملکرد وزیر اقتصاد باعث اجرایی نشدن مهم‌ترین دغدغه رهبری یعنی بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری شد، گفت: اگر این زلزله اقتصادی در هر کشوری رخ می‌داد مدیران ارشد اقتصادی عذرخواهی می‌کردند اما انگار فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان کشور ما وجود ندارد.
 پاسخگو هستم
پایگاه خبری راد: استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد در اولین دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
بهادری: آقای کرباسیان لباس وزارتخانه اقتصاد به تن شما نمی‌آید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر اقتصاد و با بیان این موضوع لباس وزارتخانه اقتصاد به تن کرباسیان نمی‌آید از نمایندگان خواست با رای به استیضاح وضعیت اقتصاد را بهبود بخشند.
قیمت واقعی دلار ۷۰۰۰تومان است
پایگاه خبری راد: یک فعال حوزه بازرگانی گفت: قیمت اصلی دلار پیش از آغاز این بحران‌ها نزدیک به ۶۰۰۰ تومان بود و الان با تورم ایجاد شده، نرخ آن در کانال ۷۰۰۰ تومان قرار دارد و مازاد بر این قیمت نیز حباب است.