07:37 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صندوق نوآوری و شکوفایی

تزریق ۲۱۰۰ میلیارد تومان به شرکتهای دانش‌بنیان طی یک‌سال/صدور ۱۱۰۰ میلیارد ضمانت‌نامه
نماد برتر- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: طی یک سال گذشته، ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تزریق شده است.
پایین بودن هزینه اشتغال در شرکتهای دانش بنیان
پایگاه خبری راد: مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معتقد است بهترین راه خروج از بحرانها و چالشهای اقتصادی موجود، تکیه بر سرمایه‌ عظیم نیروی انسانی متخصص و کارآفرینان خلاق است.
افزایش تولید و فروش یک شرکت تولید اسباب‌بازی چوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی
پایگاه خبری راد: یک شرکت طراحی و تولید اسباب بازی چوبی داخلی با اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید موفق به افزایش ظرفیت تولید و فروش محصولات خود شد.
برپایی اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی در بزرگترین نمایشگاه کشاورزی هند
پایگاه خبری راد: معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در بزرگترین نمایشگاه حوزه کشاورزی در کشور هند خبر داد.
موفقیت محققان کشور در بومی سازی سامانه‌های امنیت اطلاعات شبکه
پایگاه خبری راد: محققان یکی از شرکت‌های فناور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی سامانه بومی برای ثبت حملات و رخدادهای شبکه را تولید کردند که به گفته آنها در این سامانه امکان گزارش‌گیری از رخدادهای شبکه فراهم شده است.
برنامه صندوق فناوری دانشگاه علم و صنعت برای حمایت از تولید انبوه
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان این که تقاضا کرده‌ایم سهامداران سرمایه صندوق را افزایش دهند، گفت: همکاری با صندوق‌های دیگر را مدنظر داریم تا به این طریق بتوانیم به تأمین سرمایه در گردش برای تولید انبوه کمک کنیم.
کاهش صف‌های طولانی شرکت‌های دانش‌بنیان در دریافت تسهیلات
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری کریمه استان قم با اشاره به اقدام صندوق نوآوری و شکوفایی برای برون‌سپاری برخی از اقدامات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: این اقدام در کاهش انتظار شرکت‌های دانش‌بنیان در دریافت تسهیلات موثر بوده است.
استقرار پمپ درون چاهی محققان کشور در ۲ میدان نفتی برای بازیافت نفت سنگین
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید پمپ‌های میله‌ای مکشی جهت بازیافت ثانویه نفت سنگین و نیمه سنگین از چاه‌های نفت کشور شد.
افزایش ۵۰ درصدی حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های فناور در نمایشگاه‌های خارج
پایگاه خبری راد: رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش حمایت 50 درصدی این صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: در صورتی که عناوین نمایشگاهی در لیست این نمایشگاه‌ها نبود، شرکت‌ها می‌توانند اسامی آنها را اعلام کنند تا در صورت تایید به این فهرست اضافه شود.
تامین نیازهای کشور در بخش خطوط انتقال نیرو از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان
پایگاه خبری راد: یک شرکت دانش‌بنیان فعال حوزه تولید یراق‌آلات خطوط انتقال نیرو شبکه توزیع و پست‌های فشار قوی با دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری موفق به تولید دو محصول دانش‌بنیان جدید شد.
حمایت ۱۴۲ میلیاردی صندوق نوآوری از صندوق توسعه فناوری‌های نوین
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین از انعقاد قراردادی با صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: در این قرارداد گشایش خط اعتباری جدید برای این صندوق در نظر گرفته شد که این امر کمک بسزایی در جهت ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد کرد.
اعطای ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق شکوفایی به صندوق پژوهش اصفهان
پایگاه خبری راد: مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان از اعطای ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی صندوق شکوفایی و نوآوری به این صندوق خبر داد و گفت: حمایت‌های این صندوق مشمول شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان می‌شود.
جزئیات بسته حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه شتاب دهنده‌ها
پایگاه خبری راد: معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب بسته حمایتی ویژه شتاب‌دهنده‌ها در این صندوق خبر داد.
تولید صندوق فروشگاهی حساب و کتاب با تکنولوژی ابری
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست مجموعه نرم‌افزاری با عنوان "صندوق فروشگاهی حساب و کتاب" تولید کند که این نرم‌افزار برای تأمین نیازهای مالی فروشگاه‌ها قابل استفاده است.
جذب ۵۰۰ نفر در شرکت‌ها برای خدمت سربازی/ایجاد خط اعتباری ۱۸۰۰ میلیاردی برای شرکت‌های‌دانش‌بنیان
پایگاه خبری راد: در حال حاضر عدد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۴۲۲۹ شرکت‌ بالغ شده است که به منظور رفع چالش‌های این شرکت‌ها علاوه بر اعطای ۱۱۰ خدمت به آنها، در راستای اجرای برنامه اشتغالزایی تفاهم‌نامه ۳ جانبه‌ای، مقرر شد بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به‌صورت تسهیلات از طریق ۱۲ بانک‌ عامل در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان قرار گیرد.