03:55 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شیرینی

درج قیمت روی تمامی محصولات تولیدی الزامی شد
پایگاه خبری راد: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال دو بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه تولید کنندگان برخی کالاها را از درج قیمت روی محصولات تولیدی خود معاف کرده بود، کلیه تولیدکنندگان را موظف کرد قیمت کالای تولیدی را روی محصول درج کنند.
 کالری غذا از روی عکس محاسبه می شود!
پایگاه خبری راد: پژوهشگران فرانسوی، نوعی اپلیکیشن ارائه داده‌اند که می‌تواند میزان کالری غذا را تنها از روی عکس آن محاسبه کند!
قرارداد با دانشگاه روس برای ایجاد ارزش افزوده در فرآورده‌های قنادی
پایگاه خبری راد: گروهی ازپژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه "ساراتوف" روسیه که برای ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک و نیز عقد قرارداد جدید برای پروژه «کاربرد اولئوژل‌های خوراکی در محصولات قنادی با هدف بهبود ویژگی‌های تغذیه‌ای حسی»، با حضور در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با مسئولان این موسسه دیدار و گفتگو کردند.
 شرکتهای دانش‌بنیان در شرایط بحران‌های اقتصادی فروش چشمگیری داشته اند
پایگاه خبری راد: معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با اشاره به چالش‌های اقتصادی در کشور، گفت: علیرغم مشکلات در بخش‌های اقتصادی، ولی فروش شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار چشمگیر است که این امر نشان می‌دهد بخش‌های دانش‌بنیان جزو بخش‌های پویای کشور هستند.
شب یلدا و هزینه هاش!
پایگاه خبری راد: با نزدیکی به آخرین شب پاییز خانواده‌های ایرانی در گیرودار تامین نیاز اقلام شب یلدا هستند که با توجه به بررسی‌ها، یک خانواده چهار نفره باید برای این شب حداقل ۱۲۴ هزار تومان هزینه کند.
مشکل کمبود منابع وجود ندارد
پایگاه خبری راد: یک استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ایران هر مشکلی که داشته باشد، مشکل کمبود منابع ندارد؛ اما ما قهرمان نابودکننده منابع هستیم.
یک قنادی به دلیل حراج شیرینی 1.5 میلیون تومان جریمه شد!
پایگاه خبری راد: «شیرینی را کیلویی ١٢‌ هزار تومان می‌فروخت. ناگهان قیمت را ١٩‌ هزار تومان کرد. پرسیدیم چرا؟ گفت به خاطر ارزان‌فروشی جریمه شده و حالا مجبور است با قیمت بالاتر بفروشد.» «انصافا کیفیت شیرینی‌هایش خوب است. ما که راضی هستیم.»
خدمات ویژه‌ به معلولین و جانبازان در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور
در آستانه روز جهانی معلولین(۱۲ آذر)، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد که برای ارج نهادن به شأن و جایگاه معلولین و جانبازان، در کلیه جایگاه‌های سوخت کشور خدمات ویژه‌ای را به این قشر از جامعه ارائه می‌کند.
اولین محصول بسته‌بندی‌شده شکر استویا به مرحله تجاری‌سازی رسید
پایگاه خبری راد: "شکر استویا"، اولین محصول بسته‌بندی‌شده در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی واحد ایلام با هدف پیشگیری از دیابت به مرحله تجاری‌سازی رسید.
365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
8 میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند/دیابتی‌ها صاحب بیمه تکمیلی می‌شوند
پایگاه خبری راد: ‌رئیس انجمن دیابت کشور گفت: در حال حاضر 8 میلیون ایرانی مبتلا به بیماری دیابت هستند که 70 درصد آنها از بیماری خود خبر ندارند.
برپایی «جشنواره غذا و شیرینی دیابتی»بمناسبت هفته دیابت
پایگاه خبری راد: مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: برنامه های هفته ملی دیابت با شعار «دیابت و خانواده» در قالب گفت و گو در شهر، جشنواره غذا، مسابقه های ورزشی- تفریحی و ایستگاه های آموزش، مشاوره و غربالگری ویژه شهروندان در محلات و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.
کیش برای یک روز ۵۰ درصد تخفیف خورد
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی امکانات گردشگری جزیره در روز کیش خبر داد.
یک تغذیه سالم باید چگونه باشد؟
پایگاه خبری راد: استفاده از هرم مواد غذایی و لیست جانشین مواد غذایی به شما کمک می‌کند تا برای تغذیه صحیح از غذاهای متنوع و گروه‌های مختلف غذایی استفاده کنید. زمانی که غذاهای متنوع می‌خورید، ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم نیز به بدنت‌ان می‌رسد.
دخانیات گران‌ترین محصول مهر ماه
پایگاه خبری راد: مطابق آمارهای مرکز آمار ایران در مهرماه سال جاری تمامی بخش‌های زیر مجموعه شاخص کل افزایش قیمت داشته‌اند که سهم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها ۱۶.۸ بوده است. همچنین دخانیات با ۴۶.۶ درصد بیشترین تورم را در بین اقلام مختلف مصرفی داشته است.