22:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیلی

آخرین وضعیت تولید انرژی از طلای کثیف
نماد برتر- روزانه حدود ۵۸ هزار تن زباله در کشور تولید می شود که می توان از این ظرفیت برای تولید انرژی استفاده کرد و آنطور که معاون وزیر نیرو در امور انرژی‌های تجدیدپذیر اعلام کرده برای این مهم با شهرداری مذاکراتی صورت گرفته است.
۲۸ نماد بورسی متوقف شدند
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۸ نماد بورسی تا تاریخ ۳۰ مهر ماه به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده، افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و... متوقف شدند.
شهرهای فرودگاهی؛ بنیان توسعه قرن ۲۱
نماد برتر- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در یادداشتی با اشاره به موقعیت استراتژیکی منطقه آزاد چابهار، برخورداری این منطقه از شهر فرودگاهی را ضروری دانست.
آینده انرژی باد در ایران چه خواهد بود؟
نماد برتر- هرچند که در طول بیش از دو دهه گذشته که از احداث اولین نیروگاههای بادی کشور می گذرد، رشد این نیروگاه‌ها آهنگی نسبتاً پیوسته و البته کند داشته و تنها پس از تصویب قانون خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر، این روند تا حدودی شتاب گرفته است اما به نظر می رسد که آینده این انرژی با توجه به ظرفیت های بالای کشور در این حوزه درخشان باشد.
کاربردی شدن نانوسیلیس محققان کشور در ۴ شرکت کاشی‌سازی
نماد برتر- نانو سیلیس یکی از شرکت‌های فناور به دلیل "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا، در محصولات کاشی و سرامیک ۴ شرکت صنعتی کاربردی شد.
گلدمن ساکس: پیروزی بایدن به نفع نفت است
نماد برتر- گلدمن ساکس در یک ارزیابی جدید اعلام کرد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده آمریکا عامل صعودی برای قیمتهای نفت خواهد بود زیرا هزینه صنعت شیل را افزایش داده و احتمالا باعث افت ارزش دلار می شود.
کاهش زمان و هزینه تولید فیلتر روغن با چسب نانو
نماد برتر- یکی از شرکت‌های تولیدی و رنگسازی برای تامین نیاز صنایع تولیدکننده فیلتر روغن، چسب ویژه‌ای را به بازار عرضه ‌کرد که به کاهش هزینه و افزایش سرعت تولید فیلتر روغن کمک شایانی کرده است.
علت بی‌تفاوتی بازار نفت به انتخابات آمریکا
نماد برتر- کمتر از یک ماه دیگر به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و به نظر نمی رسد بازار نفت هنوز تصمیم گرفته باشد بین بایدن و ترامپ کدام یک از دو نامزد را ترجیح دهد.
پرکاربردترین نانوساختارها در محصولات ایرانی حوزه ساخت‌وساز را بشناسید
نماد برتر- بررسی‌ و پایش محصولات ایرانی نشان می‌دهد نیترید تیتانیوم، دی‌اکسیدسیلیکون و اکسید روی پرکاربردترین نانوساختارهای محصولات ایرانی حوزه ساختمان هستند که کاربرد آن‌ها در محصولات این حوزه خواصی چون خود تمیزشوندگی، آنتی باکتریال و ضد اشعه فرابنفش ایجاد می‌کند.
۵۲ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا عرضه می‌شود
نماد برتر- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه ۱۲ مهر ماه میزبان عرضه ۵۲ هزار و ۶۹ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، روغن پایه، قیر، وکیوم باتوم، لوب کات و گوگرد است.
آمادگی ایران برای اتصال شبکه برق به اروپا
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: زیرساخت‌های انرژی ایران در بخش نفت، گاز و برق می‌تواند بستر مناسبی برای انتقال انرژی دریای خزر به آب‌های آزاد باشد.
زمان افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی + مجمع عادی بطور فوق العاده یک شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
زمان افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی + مجمع عادی بطور فوق العاده یک شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
«کاذر» و «فروس» به مجمع می روند
نماد برتر - زمان برگزاری مجمع فوق العاده دو شرکت بورسی برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۷۹ و ۳۵۷ درصدی و مجمع عادی بطور فوق العاده یک سهم دیگر اعلام شد.
سهام "در خانه بمان"، نجات بخش وال استریت
نماد برتر- وقتی در روزهای معاملاتی هفته گذشته، شاخص های وال استریت با افت های شدیدی همراه شدند همه کارشناسان نسبت به برگشت روزهای خوش به بازار ناامید بودند، اما خبرهای دیگری در راه بود که مسیر بازار این کشور را با شگفتی همراه کرد.