21:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سلامتی

تعطیلی میدان نفتی عراقی در پی شیوع کرونا
نماد برتر- در پی اقدام شرکت پتروناس در تخلیه کارکنانش از یک میدان نفتی در عراق به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، دولت این کشور مجبور شد تولید ۹۵ هزار بشکه در روز نفت این میدان را متوقف کند.
تمهیدات شرکتهای نفتی برای مقابله با کرونا
نماد برتر- شرکتهای بزرگ انرژی در آمریکا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، کارمندان دفتری را به دورکاری فرستادند و چک سلامت کارکنان بخشهای مهم و نقاط دوردست را آغاز کردند.
ضد عفونی کردن پمپ بنزین‌ها آغاز شد
نماد برتر- مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی گفت: ضدعفونی همه جایگاه ها آغاز شده است و این کار با کمک عمده جایگاهداران پیش می‌رود اما لازم است که یک بسیج همگانی برای این مهم ایجاد شود.
کرونا به مجمع جهانی اقتصاد هم رحم نکرد!
نماد برتر- اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در برزیل به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.
مایکروسافت هم به کرونا آلوده شد
نماد برتر- مایکروسافت از ابتلای دو نفر از کارکنان خود به ویروس کرونا خبر داد.
هشت میلیارد دلار ضرر روزانه مصرف سوخت‌های کثیف!
نماد برتر- صلح سبز در گزارشی اعلام کرد آلودگی هوای ناشی از سوزاندن سوخت‌های فسیلی هشت میلیارد دلار در روز ضرر اقتصادی به همراه دارد.
معمای حریم خصوصی و دسترسی آزاد به اطلاعات باید حل شود
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در عصر فضای مجازی پیش از واژه دسترسی، واژه اشتراک گذاری متداول است و یکی از صفات بارز این فضاست.
چه زمانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: شرکت اچ ام دی گلوبال به تازگی از زمان‌بندی ارتقا و به‌روزرسانی گوشی‌های نوکیا به نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید ۱۰ خبر داده است.
ساختار غذایی ایران باید تغییر کند
پایگاه خبری راد: دبیر برد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت معتقد است: بسیاری از مشکلاتی که امروز در حوزه سلامتی به وجود آمده به دلیل به هم خوردن فرهنگ درست تغذیه در ایران است که باید فرآیند تغییر آن آغاز شود.
این اپلیکیشن‌ها از نرم‌افزارهای اختصاصی اپل بهترند!
پایگاه خبری راد: به گفته کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاههای آنلاین از نرم‌افزارهای توسعه داده شده توسط خود اپل بهترند.
اروپا منتظر نتیجه ارزیابی خطرات توسعه شبکه ۵G
پایگاه خبری راد: بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا به انجام تحقیقات و بررسی های ارزیابی خطرات و تهدیدات شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G اقدام کرده اند و قرار است نتیجه آن تا ماههای آینده در اختیار مقامات و مسئولان دولتی قرار بگیرد.
تخصیص ارز دولتی به واردات کاغذ سیگار؛ بی‌اطلاعی یا دست‌های پنهان!؟
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی علت تخصیص ۱۶ میلیون دلار ارز دولتی به واردات کاغذ سیگار را عدم اطلاع از مسائل اقتصادی یا دخالت دست‌هایی برای عدول از قواعد می‌داند.
آمادگی بخش خصوصی برای همکاری در زمینه امنیت غذایی
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به وجود ۲۷ تشکل غذایی در کشور، برای همکاری بخش خصوصی با سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو در زمینه ایمنی مواد غذایی، ابراز آمادگی کرد.
نصف درآمد تویوتا از فروش خودروهای برقی خواهد بود‍!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین برآوردها حاکی است که ظرف شش سال آینده بالغ بر نیمی از فروش شرکت ژاپنی تویوتاموتورز به خودروهای برقی و الکتریکی اختصاص پیدا خواهد کرد.
تردد خودروهای بنزینی و دیزلی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: شورای شهر آمستردام هلند اعلام کرد که تصمیم گرفته است در راستای کاهش آلودگی هوا، تا سال ۲۰۳۰ میلادی تردد انواع موتورسیکلت و خودروی بنزینی و دیزلی را ممنوع کند.