06:14 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رکوردشکنی

روز درخشان بورسی در اروپا و آسیا
پایگاه خبری راد: برخی از شاخص‌های بورسی مهم آسیا در معاملات امروز جهش بالای یک درصد را تجربه کردند.
ارزش معاملات بورسی ۶ برابر شد/ بورس می‌تواند سپر تورم باشد
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بورس تهران از افزایش ۳۸۵ درصدی صدور کد معاملاتی جدید در بورس و همچنین افزایش ۶.۵ برابری ارزش معاملات در بورس تهران خبر داد و گفت: هدایت درست نقدینگی موجود در جامعه به بورس می‌تواند سپر تورم شود و منجر به خلق ثروت و افزایش تولید ملی خواهد شد.
فیس‌بوک از اینستاگرام شاکی شد
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام از این شرکت به علت میزبانی از منتشرکنندگان و توسعه دهندگان روبات‌های اینستاگرامی که لایک و کامنت‌های غیرواقعی و تقلبی می‌گذاشتند، گله کرده و ازآن توضیح خواست.
بورس دوباره صعودی شد
پایگاه خبری راد: علیرغم کاهش قیمت‌ها در بورس تهران در روز گذشته، امروز شاخص کل باز هم توانست رشد کند و نیمه تراز ۲۰۳ هزار واحدی را پشت سر بگذارد.
رکوردشکنی تاریخی بورس وال استریت
پایگاه خبری راد: با افزایش روحیه مثبت در بین معامله‌گران، شاخص‌های بورسی آمریکا روز بسیار موفقی را پشت سر گذاشتند.
کدام کشورها به سیل‌زدگان ایران کمک کردند؟
پایگاه خبری راد: سیل ویرانگر، نگاه جهان را به استانهای ویران شده ایران، خیره کرد. لزوم کمک رسانی به سیل زدگان درحد و مقیاس جهانی، باعث شد تا در کشورهای زیادی، مردم و دولت، دست در دست هم بدهند تا برای کاهش درد مردم سیل زده، اقدام کنند.
چرا تر و خشک باهم رشد کردند؟!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که اشتیاق تبدیل نقدینگی به دارایی در کنار جو روانی رکوردشکنی‌ها سبب شد در دو ماه اخیر تمام سهم‌ها چه آنهایی که از نظر بنیادی قوی بودند و چه ضعیف‌ها، همه با هم رشد کنند.
بیت کوین رکورد زد
پایگاه خبری راد: بیت کوین اخیراً توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند و آن نیز گذر از ۴۰۰ میلیون تراکنش است.
ترمز دلار کشیده شد
پایگاه خبری راد: سرانجام پس از هشت دور صعود متوالی و رکوردشکنی دلار در سال ۲۰۱۹، ارزش دیگر ارزها در برابر دلار تقویت شد.
لامبورگینی رکورد زد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سازنده خودروهای لوکس لامبورگینی موفق شده است با رشد بی‌سابقه میزان فروش محصولاتش، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.
بازگشت سرمایه‌گذاران به دارایی‌های سنتی
پایگاه خبری راد: سقوط ازاد قیمت ارزهای مجازی باعث بازگشت سرمایه‌گذاران با دارایی های سنتی شده است.
کدام آمریکایی‌ها پولدارترند؟
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار از سال ۲۰۱۰، مریلند جایگاه نخستین ایالت آمریکایی از نظر تعداد میلیونرها به کل جمعیت را از دست داد.
استفاده از سیستم نوین آبیاری در ۲ میلیون و ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشور
پایگاه خبری راد: وزیر جهادکشاورزی گفت: طی پنج سال گذشته موفق شدیم که در ۸۰۰ هزار هکتار در سطح کشور از سیستم نوین آبیاری استفاده کنیم و در مجموع در دو میلیون و۵۰ هزار هکتار سطح سیستم آبیاری اجرا شده است.
کدام مناطق تهران در معرض فرونشست زمین قرار دارند؟
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در مناطق ١٦،١٧،١٨، و ١٩ شهرداری تهران و شهرستان‌های اسلام شهر، چهاردانگه، صبا شهر، نسیم شهر، شهریار و کهریزک بیش‌تر از سایر بخش‌های استان تهران در معرض فرونشست زمین هستند.
کاهش بدهی‌های خارجی روسیه
پایگاه خبری راد: بدهی روسیه تا ابتدای سال جاری میلادی ۱۲.۴ درصد کاهش یافته است.