02:42 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رحمانی

دستور رئیس‌جمهور به بانک مرکزی برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت تأمین نقدینگی و مواد اولیه واحدهای صنعتی در سال ۹۸، از دستور رئیس‌جمهور به بانک مرکزی برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی خبر داد.
صادرات به عراق تا ۲ سال دیگر باید به ۲۰ میلیارد دلار برسد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به عراق ۲۰ میلیارد دلار برای صادرات هدف‌گذاری شد که باید این مهم تا سال ۱۴۰۰ اجرایی شود.
خسارت ۲۰۰۰میلیارد تومانی سیل به واحدهای تولیدی و صنفی
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به خسارت حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومانی سیل به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی از کمک به واحدهای این بخش از طریق امهال وام، معافیت مالیاتی و نظایر آن خبر داد.
برگزاری اولین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در سال جدید
پایگاه خبری راد: هجدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور و نخستین جلسه این ستاد در سال جدید در غیاب رحمانی فضلی که به خوزستان سفر کرده است، به ریاست آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل وزارت کشور برگزار شد.
ارائه گزارش رحمانی فضلی و اردکانیان به مجلس درباره‌ی سیل در جلسه یکشنبه آینده
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع سیل با حضور وزرای مربوطه در جلسه یکشنبه آینده مجلس خبر داد.
افزایش مبادلات تجاری بین ایران و عراق تا سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای توافق تجاری با عراق مبنی بر افزایش تجارت بین دو کشور به ۲۰ میلیارد دلار تا سال ۱۴۰۰ خواستار تسریع در اجرای توافقات شد.
تصمیم‌گیری برای جبران خسارت واحدهای تولیدی سیل زده در جلسه آینده دولت
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصمیم گیری نحوه جبران خسارت واحد های تولیدی سیل زده در جلسه آتی هیات دولت خبر داد.
بارش برف و باران در اغلب محورهای مواصلاتی
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
شهرک‌های صنعتی به حالت آماده‌باش درآمدند
پایگاه خبری راد: با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تمامی شهرک‌های صنعتی در معرض بارندگی کشور به حالت آماده‌باش درآمدند.
پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات البرز
پایگاه خبری راد: مدیرکل هواشناسی البرزگفت: طی سه روز آینده شاهد بارش رگبار شدید در اکثر مناطق استان هستیم.
صادرات سیب زمینی و پیاز ممنوع شد
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت، در ابلاغی به گمرکات کشور، صادرات سیب‌زمینی و پیاز را ممنوع اعلام کرد.
تعطیلی پرسنل عملیاتی، تا پایان موج جدید بارش‌ها لغو شد/ستاد مدیریت بحران ۲۴ ساعته شد
پایگاه خبری راد: با توجه به وقوع سیل، سیلاب و آبگرفتگی در برخی استان‌های کشور طی روزهای اخیر و هشدار سازمان هواشناسی در مورد موج جدید بارش‌ها بویژه در غرب و جنوب غرب، وزیر کشور دستور داد تعطیلات تمام پرسنل و کارکنان عملیاتی لغو شود.
معافیت ۵۰ درصدی مالیات واحدهای تولید استان‌های سیل‌زده
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت از معافیت ۵۰ درصدی مالیات واحدهای تولید استان‌های سیل زده خبر داد و گفت: میزان آسیب‌ها بسیار متفاوت است و این میزان به نوع محصولات بستگی دارد، اما بسیاری از واحدها مواد اولیه‌شان را از دست داده اند. البته ما با تمام قوا تلاش می‌کنیم که تمام واحدها کمترین آسیب را ببینند.
هشدار مجدد پلیس نسبت به سفر به استان‌های غربی و جنوبی/ترافیک روان در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد و مجددا نسبت به سفر به استان‌های جنوبی و غربی به دلیل احتمال وقوع سیل و ناپایداری جوی هشدار داد.
مرگبارترین روزهای تعطیلات نوروزی + نمودار
پایگاه خبری راد: گذر روزها در نوروز بیشتر از دیگر ایام سال به چشم می‌آید و حتی بسیاری آرزو می‌کنند تعطیلات طولانی‌تری داشته باشند. در همبن روزها تنها در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ نفر جان خود را از دست دادند و تعطیلات به خاطره‌ای بد برای خانواده‌ها و نزدیکانشان تبدیل شده است.