05:48 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس اتحادیه فروشندگان

تضمین وزارت صمت به واردکنندگان!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن معتقد است که وزارت صنعت‌، معدن و تجارت باید با تهیه یک دستورالعمل، تضمین کند که واردکنندگان مواد اولیه با مشکلی مواجه نخواهند شد.
پیش‌بینی قیمت پوشاک در آخر سال
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز، پیش بینی خود را از قیمت اجناس در پایان سال و شب عید اینگونه عنوان کرد: خوشبختانه کمبودی در عرضه نداریم و اگر مواد اولیه وجود داشته باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط قیمت‌ها به دلیل افزایش قیمت دلار و مواد اولیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش خواهند داشت.
کاهش 30 درصدی قیمت لوازم یدکی وارداتی!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو کرج از کاهش 30 درصدی قیمت لوازم یدکی وارداتی به کشور خبر داد و گفت: در تولیدات داخلی این کاهش قیمت را شاهد نبوده‌ایم.
کاهش قیمت هندوانه شب یلدا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی حجم هندوانه عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: افزایش عرضه هندوانه با کیفیت در میادین میوه و تره‌بار کاهش قیمت این میوه را به همراه داشته و پیشنهاد می‌شود افراد هندوانه مینابی خریداری کنند.
 ارز، سکه و طلا در روز ۲۶ آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز نرخ ارز و به‌ویژه دلار همانند روزهای اخیر روند کاهشی داشت. قیمت سکه تمام طرح قدیم و ربع سکه نیز با کاهش ۱۸۰ و ۱۶۰ هزار تومانی روبه‌رو شد.
 قیمت سکه و طلا در 26 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.
روند کاهشی قیمت سکه و طلا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.
ادامه کاهش قیمت طلا و سکه در بازار
پایگاه خبری راد: سکه و طلا در بازار امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر استان تهران هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به قیمت سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از بانک مرکزی گلایه کرد
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که بانک مرکزی از طریق دستگاه‌های انتظامی درخواست پلمپ برخی واحدهای صنفی دارای پروانه کسب را کرده است.
 بازار سکه در 20 آذر ماه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز هم روند کاهشی داشت؛ به‌گونه‌ای که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید با ۱۲۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسید.
کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لوازم خانگی از 24 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از آغاز کاهش قیمت و ارزانی در بازار لوازم خانگی خبر داد و گفت: چهار برند مطرح لوازم خانگی قیمت محصولات خود را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داده‌اند و مردم می‌توانند از شنبه به آن‌ها مراجعه کرده و نیاز خودشان را تامین کنند.
 قیمت سکه و طلا در 17 آذر ماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه باافزایش قیمت مواجه شد که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، دلیل آن، افزایش نرخ جهانی طلا و تغییرات در بازار نفت اوپک بوده است که امیدواریم به زودی نوسانات جهانی به پایان رسیده و آرامش به بازار سکه و طلا برگردد.
 طلا، سکه و ارز در پانزدهم آذرماه چند؟
پایگاه خبری راد: امروز قیمت طلا و سکه افزایش جزئی داشت اما نرخ خرید دلار از سوی بانک‌ها تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشت.
اتحادیه از نرخ ۹۷۰۰ تومان مرغ ناراضی است!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: در پی رشد قیمت نهاده های دامی و هزینه های حمل و نقل، قیمت تمام شده مرغ بیش از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار است.
طلا و سکه در سراشیبی قیمت!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران می‌گوید که برخوردهای انتظامی و قضایی صورت گرفته با دلالان و سفته‌بازان در این بازار، تاثیر بسزایی بر ایجاد آرامش در بازار سکه و طلا گذاشته و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.