09:56 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دولت چین

هلند هم به حرف آمریکا گوش نداد!
پایگاه خبری راد: هلند نیز قرار است از تجهیزات شبکه 5G به منظور راه اندازی و برقراری نسل پنجم اینترنت در این کشور بهره گیری کند.
هواوی ورود شبکه 5G به صنعت خودروسازی را کلید زد
پایگاه خبری راد: شرکت هواوی که پیشتر اعلام کرده بود اینترنت 5G را به صنعت خودروسازی خواهد آورد، حالا از نخستین ماژول شبکه 5G مخصوص خودروهای خودران و هوشمند در جهان رونمایی کرده است.
انگلیس هواوی را برمی‌گرداند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که بریتانیا قصد دارد به همکاری با شرکت چینی هواوی برای توسعه زیرساخت‌های شبکه اینترنت ۵G ادامه دهد.
هواوی 5G را به خودروهای هوشمند می‌آورد
پایگاه خبری راد: شرکت چینی هواوی به تازگی از تامین سخت‌افزارهای مبتنی بر شبکه اینترنت ۵G برای ورود به صنعت خودروهای هوشمند خبر داده است.
فشارهای آمریکا نتوانست جلوی رشد هواوی را بگیرد!
پایگاه خبری راد: هواوی روز دوشنبه با انتشار گزارش مالی سه ماهه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد که برخلاف فشار و جریان سازی های آمریکا علیه این شرکت چینی، درآمد آن با ۳۹ درصد رشد به بالغ بر ۲۶ میلیارد دلار رسیده است.
رشد اقتصادی چین بالای ۶ درصد ماند
پایگاه خبری راد: با وجود جنگ تعرفه‌ای با آمریکا، چین موفق شد نرخ رشد خود را در سطح بالا حفظ کند.
لبخند بورس‌های آسیایی به رشد اقتصادی چین
پایگاه خبری راد: بیشتر بورس‌های آسیا روز موفقی را پشت سر گذاشتند.
آلمان از تحریم هواوی منصرف می‌شود؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که آلمان از تحریم و ممنوعیت استفاده و نصب تجهیزات مخابراتی شبکه ۵G توسعه داده شده توسط هواوی منصرف شده است.
مذاکره کنندگان آمریکایی تسلیم سرسختی چین شدند
پایگاه خبری راد: مذاکره کنندگان آمریکایی در پی مقاومت شدید پکن، درخواست‌ها برای محدود شدن یارانه‌های صنعتی به عنوان شرطی برای توافق تجاری با چین را ملایم کردند.
هواوی، اپل را به سمت خود می‌کشاند؟
پایگاه خبری راد: هواوی بر خلاف تنازعات و کشمکش‌های فراوانی که با دولت آمریکا پیدا دارد، سعی دارد که مودم‌های ۵G خود را به شرکت اپل بفروشد و این شرکت آمریکایی را تبدیل به یکی از بزرگترین مشتریان خود کند.
استخراج بیت‌کوین در چین ممنوع می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که چین قصد دارد استخراج بیت‌کوین را ممنوع اعلام کند.
جنگ آمریکا با هواوی یک بازی سیاسی است!
پایگاه خبری راد: دبیرکل سازمان ملل در بخش اینترنت و ارتباطات مخابراتی و رادیویی به تازگی پرده از انگیزه‌های سیاسی دولت ایالات متحده آمریکا درخصوص ممنوعیت استفاده از محصولات شرکت چینی هواوی برداشته است.
هواوی، خودش از مشتریان اپل است!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که منگ وانگژو، مدیر ارشد مالی هواوی که چندی پیش به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا در کانادا دستگیر شد، نیز از محصولات اپل استفاده می‌کرده است.
بنز و بی‌ام‌و ارزان شدند
پایگاه خبری راد: خودروسازان آلمانی نظیر مرسدس بنز و بی‌ام‌و تحت تأثیر تصمیم جدید دولت چین برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده، قیمت خودروهای خود در این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.
حمله هکرهای چینی به اطلاعات نظامی دانشگاه‌ها
پایگاه خبری راد: هکرهای چینی بالغ بر ۲۷ دانشگاه جهان بخصوص از ایالات متحده آمریکا را برای دسترسی به اطلاعات محرمانه و دانش پیشرفته نظامی هک کرده‌اند.