10:00 | دوشنبه 7 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حفاری نفت

ریزش قیمت نفت در واکنش به درخواست ترامپ از اوپک
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه در پی درخواست ترامپ از اوپک برای پایین بردن قیمت‌ها، حدود سه درصد سقوط کرد.
نفت از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت نفت که روز جمعه به بالاترین حد در پنج ماه اخیر صعود کرده بود، روز دوشنبه کاهش یافت اما نگرانی‌ها نسبت به محدودیت عرضه جهانی همچنان از قیمت‌ها پشتیبانی می‌کند.
رکود نفتی دیگری در راه است
پایگاه خبری راد: تولید نفت جهانی از گسترش تحریم‌های آمریکا و اختلالات غیرمنتظره دیگر لطمه دیده که مانند پنج سال پیش قیمت‌ها را در کوتاه مدت بالا برده و زمینه را برای رکود بعدی آماده کرده است.
اوج‌گیری قیمت نفت با تشدید خشونت در لیبی
پایگاه خبری راد: نفت روز جمعه تحت تاثیر اوج‌گیری خشونت‌ها در لیبی و آمار اقتصادی مطلوب چین، ضرر شدیدی را که در اوایل معاملات داشت، جبران کرد و هفته را با قیمت بالاتری به پایان رساند.
نفت قربانی آمار اقتصادی سیاه شد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر گزارش اشتغال نه چندان مطلوب آمریکا و آمار تجاری چین که نگرانی‌ها نسبت به رشد اقتصاد جهانی و تقاضا برای انرژی را احیاء کرد، به سقوط تن داد اما موفق شد برای کل هفته اندکی افزایش را به ثبت برساند.
واکنش مثبت نفت به احتمال توافق چین با آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر کاهش تولید گروه اوپک پلاس و نزدیک شدن آمریکا و چین به توافق تجاری، افزایش یافت.
نفت از نفس افتاد؟
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر آمار اقتصادی ضعیف آمریکا و رکود بالای تولید این کشور کاهش چشمگیری پیدا کرد و برای کل هفته حدود سه درصد کاهش رقم زد.
صعود نفت مهارنشدنی ماند
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر صعود بازارهای سهام آمریکا و سایر داراییها به دلیل خوش بینی به مذاکرات تجاری واشنگتن و پکن، در بالاترین حد سه ماه اخیر بسته شدند.
قیمت نفت جهانی سقوط کرد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت برنت در پی انتشار آمار کاهش فروش خودرو در بازار چین که نگرانی‌ها نسبت به تقاضای کمتر برای سوخت را تشدید کرد، در معاملات روز دوشنبه کاهش پیدا کرد.
گرانی بیش از ۵ درصدی نفت با تشدید تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز جمعه تحت تأثیر نشانه‌های کمبود عرضه و پیشرفت مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین صعود کرد و قیمت‌ها را برای کل هفته بیش از پنج درصد افزایش داد.
کاهش قیمت نفت جهانی / صعود قیمت نفت خاورمیانه
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در بازار جهانی روز دوشنبه، تحت تأثیر رشد فعالیت حفاری در آمریکا که بزرگ‌ترین تولیدکننده جهان است، حدود یک درصد سقوط کرد.
نفت با تحریم‌های آمریکا گران ماند
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر کاهش تولید اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا، ثابت بود و رشد قیمت معاملات پیشین را حفظ کرد.
گرانی 18 درصدی نفت آمریکا در نتیجه تحریم‌های ترامپ
پایگاه خبری راد: معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه شرکت نفتی دولتی ونزوئلا که ریسک کمبود عرضه در بازار را برانگیخت، در قیمت بالاتری بسته شد و افزایش هفتگی نشان داد.
عقب‌گرد در پی رشد حفاری نفتی آمریکا
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر افزایش شمار دکل‌های حفاری نفت آمریکا که احتمال بالا رفتن بیشتر تولید این کشور را تقویت کرد و همچنین نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد چین، کاهش پیدا کرد.
بی‌اعتنایی نفت به وخامت بحران ونزوئلا
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به بحران ونزوئلا، برای دومین روز متوالی افزایش یافت اما به دلیل رشد هفتگی عرضه آمریکا، به کاهش هفتگی رضایت داد.