08:20 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حسینی

منابع ارزی ایران در ترکیه آزاد و صرف تامین نیازمندی‌های داخل می‌شود
نماد برتر- وزیر صنعت از آزادسازی منابع ارزی ایران در ترکیه و افزایش مبادلات تجاری دوجانبه در پی مذاکرات روسای جمهور خبر داد.
جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد
نماد برتر- رییس انجمن مالی اسلامی درخصوص جزئیات برگزاری آنلاین ششمین همایش مالی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل بورس انرژی پس از ۸ سال کناره گیری کرد / ترکیب جدید هیات مدیره
نماد برتر- همزمان با اعلام ترکیب جدید هیات مدیره بورس انرژی و کناره گیری علی حسینی بعد از ۸ سال حضور ، مدیریت این بورس تغییر کرد .
مدیرعامل جدید بورس انرژی ایران انتخاب شد
نماد برتر- با انتخاب اعضای هیات مدیره، علی نقوی به عنوان سومین مدیر عامل بورس انرژی ایران انتخاب و جانشین دکتر سیدعلی حسینی شد که اعلام کرده بود در دوره جدید حضور نخواهد داشت.
حمایت وزیر صنعت از جذب نقدینگی ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومانی در بورس
نماد برتر- وزیر صنعت گفت: نقدینگی بیش از ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومانی باید از طریق روش‌هایی مانند بورس به سمت تولید حرکت کند و بازار سرمایه فرصت مناسبی برای تامین مالی شرکت‌های بزرگ است.
کمبود زیرساخت عاملی برای خروج درآمدها از استان
نماد برتر- نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود زیرساخت‌ها، گردش مالی درآمدهای شهرستان خدابنده را از استان خارج می‌کند.
مدیرعامل جدید ایمیدرو منصوب شد
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را منصوب کرد.
اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت
نماد برتر- نماینده دادستان در دومین جلسه ، اتهامات معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی در واگذاری شرکت ها به افراد فاقد صلاحیت را اعلام کرد.
وعده تقویت تولید، بورس کالا و حذف دلال‌ها / پذیرش فساد در دو صنعت
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام پذیرش فساد در دو صنعت خودرو و فولاد و وعده تقویت تولید، بورس کالا و حذف دلال‌ها گفت: موافق قیمت گذاری دستوری نیستیم .
اقبال داخلی به پتروخوراک‌های بورس انرژی
نماد برتر- بورس انرژی اگرچه مدتی است کم‌خبر ظاهر شده اما آمارهای معاملاتی از روزهای خوب این بازار حکایت دارد.
خستین جلسه دادگاه معاون سابق وزیر اقتصاد برگزار شد/ شرح اتهامات
نماد برتر- نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات رییس سابق سازمان خصوصی سازی و معاون سابق وزیر اقتصاد در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
درخواست وزیر صنعت برای کمک به خروج خودروسازان از زیان‌دهی در جلسه دولت
نماد برتر- وزیر صنعت در نامه ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور خواستار بررسی بسته جهش تولید و خروج خودروسازان از زیان‌دهی در اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شد.
دو روش ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان / ترخیص ۴ میلیون تن کالا از گمرک
نماد برتر- وزیر صنعت با اعلام دو روش ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان گفت : از زمان ابلاغ مصوبه دولت، ۴ میلیون تن کالا از گمرک ترخیص شده است.
دو روش ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان/ ترخیص ۴ میلیون تن کالا از گمرکات کشور از زمان ابلاغ مصوبه ستاد اقتصادی دولت
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه بررسی روش‌های تامین ارز کالاهای وارداتی، دو روش ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان را معرفی کرد.
باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد
نماد برتر- در پی تشدید محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی، برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا باز هم خبری از تقسیط و بخشش مالیاتی نشد و حمایت‌ها تنها در قالب امهال مالیاتی باقی ماند که دردی از فشارها و سخت‌هایی که کرونا بر کسب‌وکارها تحمیل کرده است، دوا نمی‌کند.