19:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تماس

سلامت ترددهای شهری با همکاری شهرداری پایتخت و شرکت بورسی
نماد برتر- با یکپارچه‌شدن QR پرداخت کرایه تاکسی توسط شهرداری تهران، شهروندان در چندین پایانه می‌توانند با اپلیکیشن شرکت بورسی آپ بدون نیاز به استفاده و تماس با کارت یا پول نقد، کرایه بپردازند.
صعود بورس ها در اروپا و آسیا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی اروپا و آسیا سبزپوش شدند.
وال استریت سبزپوش شد
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورس نیویورک صعودی شدند.
رعایت نکنید پلمب مغازه واحدهای متخلف صنفی قطعی است
نماد برتر- اتاق اصناف مرکز قم در خصوص تعطیلی همه گروه‌های شغلی به غیر از مشاغل گروه یک، با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: با واحدهای صنفی متخلف بدون تذکر و صدور اخطار قبلی برخورد و این اماکن پلمب می شود.
بورس آمریکا ریخت!
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی وال استریت نزولی شد.
ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد
نماد برتر- شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد عکسها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.
۸ درخواست روحانی در آستانه اجرای محدودیت های جدید و شدید سراسری
نماد برتر- رئیس جمهور در فاصله چند روز تا اجرای محدودیت جدید در سراسر ایران با صدور بیانه ای، دستورالعمل ۸ ماده ای صادر و درخواست هایی اعلام کرد.
۴۵۷ فوتی و ۱۱ هزار و ۵۱۷ ابتلای جدید کرونا در کشور
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۱۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۴۵۷ تن نیز جان باختند.
تفاوت رفتار سرمایه گذاران در بورس با رقبا در چوب حراج / پیشنهاد کاهش دارایی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تفاوت عملکرد سرمایه گذاران در بورس با بازارهای رقیب در چوب حراج به سهام ، پیشنهادی درباره کاهش غیرملموس کردن این دارایی ارائه کرد.
سازمان ملی استاندارد استفاده از پنبه در تن ماهی را تکذیب کرد
نماد برتر- سازمان ملی استاندارد ضمن ارائه توضیحاتی درباره این نوع تن ماهی که ویدیوهایی مبنی بر وجود پنبه در آن منتشر شده، تاکید کرد که مصرف کنندگان می توانند از محصولات کنسرو ماهی تولید داخل که دارای علامت استاندارد و کد ده رقمی است، با اطمینان استفاده کنند.
برنامه معاونت علمی برای سرمایه گذاری طرح‌های فناورانه حوزه معدن
نماد برتر- یکی از شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه معدن، متالورژی و مواد پیشرفته با همکاری‌ ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک و لیزر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به جذب سرمایه گذار برای طرح‌های دارای قابلیت تجاری سازی کرده است.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.
اولین واکنش بایدن بعد از قطعی شدن حضور در کاخ سفید / پیام معاون
نماد برتر- بایدن پس از کسب ۲۹۰ رای الکترال با افتخار به انتخاب مردم برای هدایت این کشور بزرگ‌ وعده داد: به من رای داده یا نداده باشید، رئیس جمهور همه آمریکایی‌ها خواهم بود.
کلیه سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور تسویه شد
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس گفت: کلیه سفارش‌های فروش سهام عدالت تا پایان شهریور تسویه شده و درباره مشکل سفارش های مهر با توجه به شرایط بازار تصمیم گیری می شود.
آمار تعویض اپراتور توسط کاربران در نیمه اول سال
نماد برتر- از ابتدای سال تا پایان شهریورماه سال جاری، ۵۳ هزار و ۶۷۸ ترابرد تکمیل شده است و مشترکان این اپراتورها با حفظ شماره خود توانستند از خدمات اپراتور دیگری استفاده کنند.