20:48 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تضمین

پیشنهادات توییتری نمایندگان برای تحقق شعار سال
نماد برتر- نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال«تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به ارائه پیشنهاداتی جهت تحقق شعار سال و اجرای منویات ایشان پرداختند.
فروش نفت به چین اولویت ۵۰ سال آینده آرامکو شد
نماد برتر- مدیرعامل شرکت آرامکوی سعودی در کنفرانس توسعه چین اعلام کرد این شرکت تضمین خواهد کرد امنیت انرژی چین بالاترین اولویت آرامکو در ۵۰ سال آینده خواهد ماند.
میوه ارزان می شود؛ شاید!
نماد برتر - شرایط ترخیص فوری کالاهای کشاورزی فساد پذیر از جمله نباتات زنده و محصولات نباتی که مورد توافق دستگاه های مربوطه قرار گرفته بود جهت اجرا در دستور کار گمرک قرار گرفت.
تمرکز «صبا» بر «تاپیکو» شد
نماد برتر - 9 ماهه اخیر صبا تامین با رشد 86 درصدی درآمدها به پایان رسید که اغلب این درآمد از فروش سهام به دست آمد.
راهکار افزایش نقدشوندگی بدهی‌های دولت از دیدگاه یک مشاور!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
اگر نفروشید، ۲۵ درصد سود می‌گیرید smiley
نماد برتر - شورای عالی بورس در جدیدترین تصمیمات خود سناریوی جدیدی را برای حمایت از سهام دارن خرد در نظر گرفته و به این سهام داران وعده بازدهی ۲۵ درصدی داده است اما به شرط و شروطی!
FATF شاید 1400!
نماد برتر - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از تعیین تکلیف لوایح FATF در سال آینده خبر داد و گفت: باید منتظر دریافت مستندات و پاسخ‌ها و بررسی در جلسات بعدی بود .
توضیحات تکمیلی درباره حد نصاب جدید سرمایه گذاری در سهام صندوق ها
نماد برتر- مدیر نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس درباره مصوبه اخیر هیات مدیره در مورد حد نصاب جدید سرمایه گذاری در سهام صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت توضیح داد.
کارگزاری یا سازمان بورس...
نماد برتر - بر اساس اطلاعات رسیده به نماد برتر، مشکلاتی درخصوص خرید و فروش اوراق تبعی در سامانه‌های کارگزاری مفید رخ داده که باعث زیان سهامداران شده است.
"کارن" از جذب ۱۰میلیاردی برای هر پروژه خبر داد
نماد برتر - مدیرعامل سامانه تامین مالی "کارن" گفت: طی دو سال گذشته ۸۷ میلیارد تومان تامین مالی انجام و ۱۳۰۰ طرح بررسی شده است.
ضریب اعتباری خرید سهام ۶۰ درصدی ابلاغ شد / اجرا از دوم اسفند
نماد برتر- سازمان بورس مصوبه کیمته پایش ریسک بازار درباره افزایش ضریب اعتباری به ۶۰ درصد را به کلیه شرکت های کارگزاری ابلاغ کرد.
شرکت سیمانی ۱۱ باب از املاک در تهران و هرمزگان را به مزایده گذاشت
نماد برتر- شرکت سیمانی ۲ باب از املاک در شهر تهران و ۹ باب از املاک در جزیره قشم را از طریق مزایده به فروش می رساند.
اهمیت اوراق تبعی در روزهای آخر زمان اعمال و تصمیم ناشرین + مثال
نماد برتر- با نزدیک به زمان اعمال سر رسید برخی از اوراق تبعی و اوضاع بازار سرمایه ، تصمیم ناشرین برای جلوگیری از زیان ، اهمیت ویژه ایی یافته است .
اثر اوراق گام در کاهش ۴۰ درصدی مطالبات قطعه‌سازان و درخواست از شورای رقابت
نماد برتر- دبیر انجمن قطعه‌سازان از کاهش ۴۰ درصدی مطالبات قطعه‌سازان از طریق اوراق گام خبر داد و خواستار اصلاح شیوه قیمت‌گذاری شورای رقابت شد.
موافقت با صندوق پروژه و تامین مالی از بورس و ارایه اصلاحیه لایحه بودجه
نماد برتر- رییس جمهور با اعلام انتظار از مجلس برای اصلاحیه لایحه بودجه به دور از تنش و تصویب در کوتاه ترین زمان با تشکیل صندوق پروژه و تامین مالی از بورس برای پروژه های زیر ساختی راه و شهرسازی موافقت کرد.