02:00 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تحریک

گام‌های بلند بورس در جذب نقدینگی
نماد برتر- وزیر کشور با بیان اینکه رسانه‌های خارجی در این چند روز به دنبال تحریک و تهییج در بازار سرمایه هستند، گفت:‌ این رسانه‌ها مردم را به فروش سهام خود در بازار سرمایه تحریک می‌کنند.
اولین واکسن چینی کرونا رسما ثبت شد
نماد برتر- طبق اعلام رسانه های وابسته به دولت چین، این کشور اکنون به طور رسمی اولین واکسن این بیماری را تأیید کرده است.
اطلاعاتتان در معرض خطر است!
نماد برتر- کاربران فضای‌مجازی باید از کلیک کردن روی لینک‌های مشکوک و دانلود نرم‌افزار از منابع نامعتبر اجتناب و از نرم‌افزارهای امنیتی برای حفاظت مداوم سیستم‌های خود استفاده کنند.
پرداخت معوقات حق مسکن کارگران از ابتدای سال
نماد برتر- یک مقام مسئول کارگری معتقد است حق مسکن شامل بخشنامه دستمزد شورای عالی کار است و معوقات آن باید از ابتدای سال به کارگران پرداخت شود.
دردسر سرقت اطلاعات با نرم‌افزارهای جعلی
نماد برتر- مجرمان سایبری سعی دارند با جلب اعتماد کاربران و ترغیب آنها به نصب نرم‌افزارهای جعلی و مخرب، به اطلاعات هویتی و خصوصی کاربران دسترسی پیدا کنند.
صادرکنندگان در سال ۹۹ بیشتر حمایت می‌شوند
نماد برتر- مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: امسال این صندوق از صادرکنندگان بیش از گذشته حمایت خواهد کرد.
برنامه های بانک مرکزی برای جهش تولید
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی ایران اعلام کرد: این بانک به عنوان متولی سیاست های پولی و ارزی، برای پشتیبانی از «جهش تولید»،باید به شکل دادن محیطی کمک کند که سیاست های کلان اقتصادی ، شفاف و پیش بینی پذیر باشند و ریسک ها برای سرمایه گذاری و تولید قابل مدیریت باشد.
تأثیر شیوع کرونا بر تقاضای نفت
نماد برتر- بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی در ماه فوریه ۲۰۲۰ شیوع ویروس کرونا باعث خواهد شد تقاضای نفت جهان در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۰ به ترتیب ۱.۱ و ۳۴۵ هزار بشکه در روز کاهش داشته باشد.
جزییاتی باورنکردنی از لوکس‌ترین خانه‌های اجاره‌ای در تهران
پایگاه خبری راد: همزمان با رشد نسبی خرید و فروش مسکن در شهر تهران شاهد خانه‌های اجاره‌ای هستیم که نرخشان هوش از سر یک اجاره‌نشین خواهد پراند.
مشتری آپارتمان‌های قدیمی افزایش می‌یابد
پایگاه خبری راد: در شرایطی که جهش بیش از ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن طی دو سال گذشته به کاهش شدید قدرت خرید متقاضیان واقعی منجر شده، مصوبه اخیر مبنی بر ارایه تسهیلات به واحدهای ۲۵ ساله می‌تواند بخشی از تقاضا را به سمت این نوع آپارتمان‌ها سوق دهد.
چگونه دلار ارزان شد؟
پایگاه خبری راد: کاهش نرخ ارز در دو هفته گذشته سبب شد قیمت دلار در صرافی‌ها به ۱۱ هزار تومان نیز برسد و در همین راستا، یک کارشناس پولی و بانکی به مهمترین دلایل اثرگذار بر کاهش اخیر نرخ ارز پرداخت.
استان‌هایی که رتبه‌ اول و دوم رانش زمین را به خود اختصاص داده‌اند
پایگاه خبری راد: مطالعات محققان کشور نشان می‌دهد استان‌های مازندران و گیلان به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را در رانش زمین کسب کردند، ضمن آنکه آثاری از رانش در مناطقی از تهران مانند دره فرحزاد مشاهده شده است.
از پرداخت خود مطمئن شوید
پایگاه خبری راد: کلاهبرداران از هر فرصتی برای سوءاستفاده از شرایط موجود برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و در حال حاضر پرداخت فطریه از طریق اپلیکیشن‌های متعدد هم می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد و به همین دلیل کاربران باید این پرداخت‌ها را از روش‌های مطمئن انجام دهند.
خریداران گوشت در خراسان‌شمالی علاوه بر شناسنامه، کارت ملی ارائه دهند
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی با اشاره به حضور دلالان در بازار گوشت این استان گفت: شرایط توزیع گوشت را به منظور کوتاه کردن دست دلال‌ها سخت کرده ایم به طوری‌که متقاضیان گوشت علاوه بر ارائه کارت ملی باید شناسنامه خود را به منظور اینکه نشان دهند سرپرست خانوار هستند و یا خیر را نیز باید ارائه دهند.
افزایش قیمت راه کنترل مصرف برق نیست
پایگاه خبری راد: مدیر کل دفتر پشتیبانی فنی و نظارت بر تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: افزایش ۲۳ درصدی تعرفه برق نمی‌تواند ابزاری برای تحریک مصرف‌کننده باشد و به اعتقاد من این عدد ابزاری برای کنترل مصرف برق نیست.