10:47 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تجارت الک

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم
نماد برتر- رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تاکید بر این که وزارت مسکن تاکنون اطلاعات خانه های خالی تهران را به صورت کامل و جامع در اختیار ما قرار نداده است، گفت: به محض اینکه اطلاعات در اختیار ما قرار بگیرد آماده اجرای قانون و اخذ مالیات از این خانه ها هستیم.
کاهش سرمایه گذاری خارجی در چین
نماد برتر- برای دومین دوره متوالی، سرمایه گذاری خارجی در چین کاهشی شد.
طراحی کارت هوشمند آمازون برای خرید سریع از فروشگاه
نماد برتر- شرکت آمازون کارت خرید هوشمندی طراحی کرده است که کالاهای خریداری شده توسط مشتری را ثبت کرده و به مصرف کنندگان اجازه می دهد روند خریدشان سرعت بیشتری بگیرد.
همه لاستیک‌ها باید در سامانه جامع تجارت عرضه شود
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار تاکید کرد که انواع لاستیک وارداتی و تولید داخل با ارز دولتی و نیمایی باید در سامانه جامع تجارت عرضه شود.
فروشگاه‌های اینترنتی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا شدند
نماد برتر- مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی ملزم به اعلام به روز قیمت و موجودی کالا هستند.
520 ریال سود به ازای هر سهم
نماد برتر - عملکرد «رتاپ» در سال گذشته منجر به رشد درآمدها و همچنین رشد سودآوری شد.
آثار قطعی اینترنت بر کسب‌وکارها
نماد برتر- قطعی دو هفته‌ای اینترنت در آبان ۱۳۹۸ خسارات زیادی به کسب‌وکارها وارد کرد که از کاهش ۳۰ درصدی فروش کسب‌وکارهای شناخته‌شده تا کاهش بیش از ۸۰ درصدی فروش در کسب‌وکارهای متوسط و کوچک اینترنتی را شامل می‌شد.
امضای دیجیتال بانکی؛ یک یا دو سال دیگر
پایگاه خبری راد: امضای دیجیتال پروژه‌ای است که با مصوبه هیات وزیران از سال 1388 مطرح شده، اما با وجود اینکه برخی بانک‌ها آن را اجرایی کرده‌اند، هنوز به صورت فراگیر مورد استفاده قرار نگرفته است، با این حال گفته می‌شود که این طرح تا سال 1399 یا 1400 به عنوان زیرساخت چک‌های الکترونیک توسط بانک مرکزی اجرایی خواهد شد.
امضای الکترونیکی در وزارت ارتباطات ریشه می‌زند
پایگاه خبری راد: امضای الکترونیکی یکی از روش‌های حذف کاغذ در فرآیندهای اداری است که در راستای دولت الکترونیکی انجام می‌شود و به نظر می‌رسد اکنون راه خود را در دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باز کرده است.
کدام وب‌سایت‌ها نماد اعتماد الکترونیکی دارند؟
پایگاه خبری راد: در حالی که نماد اعتماد الکترونیکی می‌تواند ضمانتی از سایت‌ها به تعهداتشان باشد، به خریداران توصیه شده که هنگام خرید از طریق اینترنت باید با جست‌وجو در وب‌سایت‌های مورد تایید، از صحت این نماد در وب‌سایت‌ها اطمینان حاصل کنند.
محدودیت در بازار ارزهای دیجیتال مساوی با دلالی است
پایگاه خبری راد: اگرچه ارزهای مجازی طی چند سال گذشته در دنیا جای خود را باز کرده است، طی یک سال گذشته نیز ارزهای دیجیتال به دلیل سرعت مبادله در بازارهای مالی و پولی در ایران در حال گسترش است و به خصوص از ابتدای امسال در اخبار، کشف مزرعه‌های ماینر در کشور نیز دیده می‌شود.
چگونه از قیمت واقعی اجناس مطلع شویم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رونمایی از سامانه ۱۲۴ گفت: فرآیند حاکم بر "سامانه اطلاع رسانی ثبت کالا و خدمات" به آرامش بازار کمک شایانی خواهد کرد.
جزئیات همکاری پست با کسب‌وکارهای نوپا
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست اعلام کرد که در راستای مشتری‌مداری همکاری‌ این شرکت با کسب‌وکارهای نوپا توسعه می‌یابد و برای این کار از کسب‌وکارهای غیردولتی فعال در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از سامانه‌ی مرکز تماس مشتریان برای همکاری دعوت کرده است.
قیمت کالاهای پرمصرف را از اپلیکیشن‌ها استعلام کنید! + اسامی اپلیکیشن‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایران از فراهم شدن امکان استعلام قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، در آینده نزدیک خبر داد.
ماکارونی ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب در ماه رمضان عرضه می‌شود
پایگاه خبری راد: دبیر کارگروه تنظیم بازار با بیان دلیل گرانی کالاهای اساسی همچون ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه فروشگاه‌ها ۱۵ درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود.