01:53 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بهره مندی

برگزاری رویداد ایده‌پردازی ساخت نانوحسگرهای زیستی تشخیص سریع
نماد برتر- دومین رویداد ملی ایده‌پردازی و طراحی و ساخت نانو حسگرهای زیستی تشخیص سریع در حوزه‌های طراحی و ساخت انواع حسگرهای تشخیص مستمر بیرون بدنی و درون بدنی و حسگرهای تشخیصی سریع پوشیدنی در شهریورماه امسال برگزار می‌شود.
١۵٠ هزار مددجوی کمیته امداد فاقد مسکن هستند
نماد برتر- مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) از وجود ۷۷۳ هزار مددجوی نیازمند مسکن خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر از این تعداد فاقد مسکن هستند.
مثل یک "روح" از گوگل مپ استفاده کنید‍!
پایگاه خبری راد: کاربران گوشی‌های آیفون از این پس قادر خواهند بود در اپلیکیشن نقشه گوگل‌مپ از حالت ناشناس (incognito mode) استفاده کنند.
بهترین مینی‌ون‌های ۲۰۱۹
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فهرستی از بهترین مینی‌ون‌های معرفی و عرضه شده در سال جاری میلادی را منتشر کرده‌اند که برای بسیاری از علاقمندان به سفر مناسب هستند.
خودرو خود را با انرژی خورشیدی شارژ کنید!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت خودروسازی نیسان موتورز قصد دارد شارژ خودروهای برقی خود را با استفاده از انرژی خورشیدی تست و آزمایش کند.
اپل رسما به رقابت با نتفلیکس برخاست!
سرویس پخش آنلاین محتوای تلویزیون‌های هوشمند اپل تی‌وی نیز شب گذشته همزمان با معرفی گوشی‌های جدید آیفون ۱۱ رونمایی شد.
قابل توجه مشمولان سهام عدالت
پایگاه خبری راد: مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود این سهام باید شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند.
ایرانیان، مصرف کننده ارزان‌ترین آب از طریق یارانه‌های انرژی هستند
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو ضمن بررسی عوامل کم آبی در ایران اظهار کرد: یکی از این عوامل نابسامانی اقتصاد آب و توهم ارزانی آن است. ایرانیان که در طول تاریخ مصرف کننده گران‌ترین آب از طریق قنات‌ها بوده‌اند در چند دهه اخیر به مصرف کننده ارزان‌ترین آب از طریق یارانه‌های انرژی تبدیل شده‌اند.
۹ میلیون نفر تا پایان دولت از آب شرب بهره‌مند می‌شوند
‌پایگاه خبری راد: وزیر نیرو با بیان این‌که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۴ تصفیه خانه فاضلاب در کشور در مدار بهره برداری قرار داشت، گفت: امروز با بهره‌برداری از تصفیه خانه فاضلاب خوانسار ۲۲۱ امین تصفیه خانه فاضلاب کشور به بهره برداری رسید.
ایمن‌ترین خودروهای شاسی‌بلند کدامند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که خودروهای شاسی بلند ساخت شرکت‌های ولوو، مرسدس بنز و بی ام و از سایر رقبای خود از ایمنی بالاتری برخوردارند.
چرا نباید گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G بخریم؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان خطاب به کاربران و علاقمندان به محصولات تکنولوژی، توصیه کرده‌اند که به دلایل متعددی فعلا باید در خریداری گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G دست نگه دارند.
"آیفون" و "آی‌پد" خود را آپدیت کنید!
پایگاه خبری راد: اپل به روزرسانی جدید نسخه iOS ۱۲.۱.۳ را برای دستگاه‌های آیفون و آی‌پد منتشر کرد.
اینترنت ۵G بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نجات می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت چینی شیائومی به تازگی اعلام کرده است که فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G می‌تواند بازار راکد گوشی‌های هوشمند را نوسازی و احیا کند.
نقادی بودجه باید به همراه مصداق باشد
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد بودجه ۹۸ سازمان برنامه و بودجه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر شفاف نبودن بودجه واکنش نشان داد.
نقادی بودجه باید به همراه مصداق باشد تا امکان پاسخ و اصلاح میسر شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی ستاد بودجه ۹۸ تاکید کرد که نقادی بودجه باید به همراه مصداق باشد تا امکان پاسخ و اصلاح میسر شود.