10:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اندرویدی

با این مرورگر اینترنتی، نیازی به VPN نخواهید داشت
پایگاه خبری راد: مرورگر اینترنتی اوپرا اعلام کرده است که می‌خواهد پلتفرم جدیدی را به نسخه اندرویدی خود بیفزاید تا قابلیت فیلترشکن و VPN خودکار را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
کاربران آیفون واتس‌اپ را آپدیت کنند!
پایگاه خبری راد: قابلیت احراز هویت و تشخیص چهره هوشمند برای کاربران آیفون اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در دسترس قرار گرفت.
بهترین های ادیت فیلم را بشناسید
پایگاه خبری راد: این گزارش به معرفی برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای ویرایش فیلم‌های گرفته شده توسط موبایل کاربران می‌پردازد.
بدافزار جدید در کمین کاربران اپلیکیشن‌های ویرایش عکس
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و امنیتی Trend Micro اعلام کرده‌اند که بدافزار جدیدی را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور کشف کرده‌اند که در ۲۹ اپلیکیشن ویرایش عکس وجود داشته است.
اطلاعات ۱۰۰ میلیون کاربر در معرض تهدید!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی یک آسیب پذیری جدید در اپلیکیشن ES File Explorer کشف کرده اند که به هکرها اجازه می داده به اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دسترسی پیدا کنند.
اپل موزیک به گوشی‌های اندرویدی آمد!
پایگاه خبری راد: اپل که به انحصارگرایی در محصولات، اپلیکیشن و سرویس‌هایش مشهور است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد شیوه قبلی خود را تغییر دهد و برنامه اپل موزیک را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز قابل دسترسی قرار دهد.
در رقابت ویز با گوگل‌مپ کدام یک پیروز می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد قابلیت‌هایی را به نرم افزار نقشه گوگل مپ خود اضافه کند که همگی مدتهاست در برنامه محبوب نقشه جغرافیایی موسوم به ویز (waze) وجود دارد.
قابلیت جدیدی به گوگل‌مپ اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: گوگل قابلیت جدیدی را به برنامه نقشه موسوم به گوگل مپ خود اضافه کرده است تا سرعت مجاز رانندگی در بزرگراهها و خیابان ها را برای کاربران نمایش دهد.
 حریم خصوصی کاربران توییتر به خطر افتاده است!
پایگاه خبری راد: توییتر به تازگی اعتراف کرده که وجود یک باگ نرم‌افزاری در پلت‌فرم اندرویدی این اپلیکیشن موجب شده است که توییت‌های کاربران از سال ۲۰۱۴ تاکنون در معرض دید عموم کاربران قرار بگیرد.
کاربران اندرویدی، توییتر را متفاوت می‌بینند
پایگاه خبری راد: توییتر در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت‌های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.
بلاک‌چین امنیت گوشی‌های هوشمند را بالا می‌برد؟
پایگاه خبری راد: یک گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به بلاک‌چین قادر است به کاربران این امکان را بدهد در صورت تمایل، تمامی تماس و پیام‌های خود را رمزنگاری کنند.
نصب اپلیکیشن با وجود ظرفیت پایین حافظه
پایگاه خبری راد: بر اساس تصویری که یکی از کاربران در فضای مجازی منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور قصد دارد با نمایش میزان ظرفیت حافظه باقیمانده به کاربران کمک کند بدانند برای نصب اپیلیکیشن‌های موردنظر خود به چه میزان حافظه نیاز دارند.
 محبوب‌ترین گوشی اپل کدام است؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که آیفون ارزان قیمت و مقرون بصرفه ایکس‌آر از محبوبیت و استقبال بیشتری نسبت به دو پرچمدار دیگر اپل بخصوص آیفون ایکس‌اس برخوردار شده است.
 چند پست همزمان در اینستاگرام ارسال شد
پایگاه خبری راد: به نظر می رسد که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را به نسخه آی او اس این شبکه اجتماعی اضافه کند تا کاربران بتوانند به صورت هم زمان در چند حساب کاربری خود یک پست را منتشر کنند.
نفوذ بدافزارها به بازی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: برای اجرای بازی‌های قدیمی در محیط اندروید، لازم است شبیه‌سازی به منظور پیاده‌سازی و اجرای بازی وجود داشته باشد و مهاجمان، بدافزار را هنگام نصب برنامه در فایل شبیه‌ساز مخفی کرده و رفتاری مخرب را در قالب برنامه‌ای سالم در فروشگاه اندرویدی منتشر می‌کنند.