02:43 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اعلام بانک مرکزی

نرخ رسمی ۱۸ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز افزایش و ۱۸ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
پیش بینی بانک مرکزی از ادامه نزول ارز و اعلام بهترین دلیل برای اثبات
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی ریزش حدود ۲۵ درصدی نرخ ارز طی یک هفته در بازار بهترین دلیل برای اثبات تاثیر گذاری کاهش ریسک های غیراقتصادی بر افت قیمت بازار است.
نرخ رسمی ۲۹ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۹ ارز افزایش و ۶ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
عرضه ۱۴۴ میلیون دلاری در سامانه نیما
نماد برتر- امروز (یکشنبه، ۱۸ آبان) در سامانه نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی) حدود ۱۴۴ میلیون دلار ارز به‌صورت حواله توسط صادرکنندگان عرضه شد.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمامی ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۸ ارز افزایش و ۹ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
ثبت بزرگ ترین ریزش دلار در واکنش به انتخابات آمریکا
نماد برتر- دلار در برابر بسیاری از ارزهای مهم بیشتربن ریزش یک سال اخیر خود را تجربه کرد.
تزریق نقدینگی کم سابقه بانک مرکزی انگلیس به بازارهای مالی
نماد برتر- بانک مرکزی انگلیس از اقدامات حمایتی گسترده جدید برای تقویت رشد اقتصادی خبر داد.
ادامه حواشی ترخیص کالا/ این بار مناقشه ۲۰ میلیارد دلاری!
نماد برتر- ظاهرا قرار نیست حواشی پیرامون کالاهای دپو شده و ترخیص آن از گمرک و بنادر تمام شود و بار دیگر بین دستگاه های مربوطه اختلاف نظرهایی در رابطه با تامین ارز و ترخیص کالا وجود دارد؛ این بار برای تامین ارز ۲۰ میلیارد دلاری که بانک مرکز مدعی آن شده ولی گمرک مستندات آن را خواسته است.
 ۲۰ میلیارد دلار کد رهگیری تامین ارز صادر شده است
نماد برتر- آمارها نشان می‌دهد که از ابتدای سال تا پایان مهر ماه، بانک مرکزی حدود ٢٠ میلیارد دلار «کد رهگیری اعلامیه تأمین ارز» صادر کرده که تاکنون حدود یک میلیارد دلار از موارد فوق در گمرک اظهار نشده است. همچنین، بیش از ۳۵۰ میلیون دلار نیز علی رغم اظهار کالا در گمرک، منجر به ترخیص کالا نشده است.
تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار مسکن
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: انتخاب ترامپ می تواند زمینه ساز نوسان نرخ ارز و پیروزی بایدن منجر به رونق بازار مسکن شود.
قیمت دلاری مسکن کاهش یافته است
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه مقایسه رشد قیمت خانه با نرخ ارز طی سه سال گذشته نشان می دهد که ارزش دلاری مسکن کاهش یافته است گفت: با این حال ارزش اسمی ملک ۵.۵ برابر شده و در صورت کاهش نرخ ارز می توان به ثبات بازار مسکن امیدوار بود.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۲ ارز افزایش و ۲۲ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمامی ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
انتخابات آمریکا تاثیری بر بازار مسکن ایران ندارد
نماد برتر- یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه آمریکا از جنبه های اقتصادی و سیاسی ضعیف شده و مساله تحریم دیگر موضوعیت خود را از دست داده است گفت: انتخاب بایدن یا ترامپ تفاوتی برای اقتصاد ایران و بازار مسکن ندارد.