01:38 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

اطلاعات کاربران

بدافزاری که بسته‌ اینترنتی کاربران را می‌خورد!
پایگاه خبری راد: محققان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند در صورتی که کاربران با اتمام زودهنگام و غیرقابل توجیه بسته‌های اینترنت همراه گوشی خود مواجه شده اند، احتمالاً گرفتار یک بدافزار جدید شده اند.
ایمیل‌های مشکوک را دریابید
پایگاه خبری راد: یکی از روش‌های انتشار ویروس‌های رایانه‌ای، باز کردن ایمیل‌هایی است که صرفاً جهت انتشار ویروس‌های مخرب و بعضاً سرقت اطلاعات شخصی افراد ارسال می‌شود.
اروپا از شبکه 5G محروم نمی‌ماند!
پایگاه خبری راد: بورژه اکهولم، مدیر ارشد اجرایی شرکت اریکسون به تازگی در واکنش به اظهارات اخیر تحلیلگران، خاطرنشان کرده است که ممنوعیت فعالیت هواوی در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، موجب محروم ماندن اروپا از شبکه اینترنت 5G نخواهد شد.
ممنوعیت یا محدودیت؟ مساله این است!
پایگاه خبری راد: مرکز تحقیقات ملی امنیت سایبری انگلستان به تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که با نظارت و کنترل بیشتر، بدون نیاز به ممنوعیت کامل فعالیت شرکت چینی هواوی، می‌توان توسعه شبکه اینترنت ۵G در اروپا را ادامه داد.
بلک‌بری سراغ توسعه اینترنت اشیا می‌رود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که بلک بری به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان تصمیم گرفته که به توسعه دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا بپردازد.
دزدی در روز روشن در اپلیکیشن‌های اندرویدی!
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود برخی از اپلیکیشن‌های اندرویدی محبوب و پرطرفدار به صورت کاملاً مخفیانه اطلاعات کاربران را به سرقت برده و از آنها جاسوسی می‌کرده‌اند.
کابل USB که اطلاعات کاربران را می‌دزدد!
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان از توسعه یک کابل USB توسط هکرها و مجرمان سایبری خبر داده‌اند که می‌تواند تمامی اطلاعات جابجا شده کاربران را حفظ و نگهداری کند.
بدافزاری که کیف پول مجازی کاربران را دزدید!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته‌اند که بدافزار جدیدی در پلتفرم فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور وجود دارد که ارزرمزهای موجود در کیف پول مجازی کاربران را به سرقت می برده است.
کدام اپلیکیشن‌ها بدون اجازه، اطلاعات کاربران را می‌دزدند؟
پایگاه خبری راد: به گفته کارشناسان فعال در حوزه فناوری و امنیت سایبری، برخی از اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه آنلاین اپ استور اپل بدون کسب اجازه از کاربران به جمع آوری اطلاعات آنها می‌پرداختند.
کمیسیون اروپا به دنبال تصویب قانون ممنوعیت فعالیت هوآوی
پایگاه خبری راد: کمیسیون اروپا درحال بررسی قانونی برای ممنوعیت فعالیت شرکت چینی هواوی به منظور برقراری و راه‌اندازی شبکه اینترنت ۵G در اروپاست.
امنیت سایبری نسل پنجم اینترنت زیرسوال رفت!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری هشدار داده‌اند که آسیب پذیری و حفره‌های امنیتی موجود در شبکه نسل پنجم اینترنت ممکن است امنیت اطلاعات کاربران را به مخاطره بیاندازد.
دولت ژاپن برای هک کاربران مجوز صادر کرد!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت ژاپن قانون جدیدی را مطرح و تصویب کرده که به واسطه آن می‌تواند به دستگاه‌های نا امن مبتنی بر اینترنت اشیا که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد، نفوذ و دسترسی پیدا کند.
سخت‌گیری فرانسه در برقراری شبکه ۵G بیشتر می‌شود
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت فرانسه قصد دارد با بازنگری فعالیت شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهایی نظیر هواوی، سخت‌گیری بیشتری را در قوانین و مقررات نسل پنجم اینترنت ۵G اعمال کند.
اطلاعات ۱۰۰ میلیون کاربر در معرض تهدید!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی یک آسیب پذیری جدید در اپلیکیشن ES File Explorer کشف کرده اند که به هکرها اجازه می داده به اطلاعات بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دسترسی پیدا کنند.
هواوی به کسی باج نمی‌دهد!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت هواوی در جریان برگزاری اجلاس مجمع اقتصادی داووس خاطرنشان کرده که در هر کشوری که از فعالیت های این غول تکنولوژی و محصولاتش استقبال شود، باقی خواهد ماند.