18:48 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آهن و فولاد

توضیح سهم بازار پایه ای درباره سود فروش تیرآهن و میلگرد و برآورد سه ماهه
نماد برتر- شرکت حاضر در بازار پایه از خرید محصولات مختلف تیرآهن و میلگرد، سود حاصل و برآورد تحقق سود فروش مابقی محصولات در سه ماهه سوم سال خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
افزایش یکی دو میلیونی قیمت تیر آهن قابل قبول نیست
نماد برتر- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد ؛ افزایش یک تا دو میلیون تومانی میلگرد و شمش طی چند روز را غیر قابل قبول دانست.
معاملات مشکوک یک پتروشیمی ، پنج مهمان تازه وارد + ۹ نماد دیگر
نماد برتر- در روز ریزش ۱۳ هزار و ۶۸۴ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، پنج مهمان تازه وارد به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
تغییر مالکیت بیش از  ۱.۷ میلیارد  اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با رشد ۴۸ واحدی ، به رقم ۱۷ هزار و ۳۳۹ واحد رسید .
تاثیر عرضه‌های اولیه شرکت‌های تابعه بر سهام«وغدیر»
نماد برتر- مدیر سرمایه‌گذاری و طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر(هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.
تغییر مالکیت ۲.۶  میلیارد اوراق بهادار مالی
نماد برتر- شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با افت ۲۱۸ واحدی ، به رقم ۱۹ هزار و ۱۲۳ واحد رسید .
حرکت بورس صعودی شد
نماد برتر- بازار سرمایه که در روزهای گذشته برمدار نزول در حرکت بود امروز کمی روند صعودی به خود گرفت و شاخص کل بورس تاکنون ۱۲۲۵ واحد رشد کرده است.
کاهش بیش از ۷۲ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه نخستین روز معاملاتی هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه بیش از ۷۲ هزار واحد کاهش یافت.
صعود بیش از ۴۳ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ سبز آغاز کرد و شاهد صعود بیش از ۴۳ هزار واحدی شاخص بورس بودیم.
چند رشته ای شدن هلدینگ " بمیلا "
نماد برتر- شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد که در سال 1390 تاسیس و در همان سال در بورس تهران پذیرفته شده در راه ایجاد پتانسیل های تازه ای قرار دارد. تبدیل شدن به هلدینگ چند رشته ای و ارتقا به بازار بالاتر ، افزایش سرمایه از محل انباشته در دو ماه آینده ، آماده سازی شرکتهای زیرمجموعه و عرضه در بورس ، توسعه معدن "بور " و احداث کارخانه اسید بوریک از اهم اقدامات پیش روی این شرکت درآستانه تحول هستند.
تغییر مالکیت بیش از ۳ میلیارد اوراق بهادار در فرابورس
نماد برتر-امروز در فرابورس ایران شاخص کل با ادامه مسیر صعودی، ۴۰۱ واحد رشد کرد و به رقم ۱۹ هزار و ۷۲۳ واحد رسید.
برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده معدن بور قره آغاج / بهره گیری از ظرفیت بازار سرمایه در سال جهش تولید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد ؛ برنامه ریزی برای انتقال سهام این شرکت به بازار بالاتر و بررسی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه شرکت های دانش بنیان و همچنین تکمیل زنجیره ارزش افزوده محصول معدن بورقره آغاج را از جمله اقدامات مهم شرکت در سالجاری عنوان کرد.
بورس امروز هم صعودی بود
نماد برتر- معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که در این بازار بیش از یک میلیون معامله فقط در بازار بورس و بدون احتساب تعداد معاملات در فرابورس، انجام شد. از سوی دیگر شاخص کل فرابورس نیز دوباره به کانال هفت هزار واحد بازگشت.
خداحافظی در صعود!
نماد برتر- شاخص بورس تهران امروز به عنوان آخرین روز کاری سال ۱۳۹۸ و برخلاف روز گذشته، صعودی بود و بیش از ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
تصمیمات درست را در زمان‌های غلط می‌گیرند!
پایگاه خبری راد: در ماه‌های اخیر، نوسانات بازار ارز به طور ملموسی در بازار سرمایه تاثیرگذار بوده و هنوز هم هست. اما در مورد تصمیماتی که برای کنترل بازار ارز گرفته شده انتقاداتی مطرح می‌شود؛ به طوری که مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات معتقد است که مواقعی در اقتصاد ایران تصمیم‌های درست در زمان‌های غلط گرفته می‌شود که اثر آن تصمیم درست را از بین می‌برد.