21:58 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

آجیل

بادام‌ هندی‌های قاچاق هنوز جولان می‌دهند!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که بادام هندی مجوزی برای واردات ندارد، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار می‌گوید این محصول قاچاق، به گونه‌ای قانونی وارد و عرضه می‌شود و مشخص نیست چرا مسئولان پاسخ قانع‌کننده‌ای برای ممنوعیت واردات این محصول نمی‌دهند.
کمبود آجیل شب عید نداریم + قیمت در نمایشگاه‌های بهاره
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار گفت‌: هیچ کمبودی برای تامین آجیل و خشکبار شب عید مورد نیاز مردم وجود ندارد و قیمتی که برای نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته‌ایم، کیلویی ۳۵ تا ۶۰ هزار تومان است.
سبزیجات و غلات در فصل پاییز چقدر افزایش قیمت داشتند؟
پایگاه خبری راد: شاخص قیمت تولید کننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی (برمبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل پاییز سال ١٣٩٦ برابر است با ۲۵۰.۳ است که به ترتیب نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) ۲.۹ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۷.۸ درصد افزایش یافته است. تغییر چهار فصل منتهی به فصل جاری نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم سالانه) برابر با ۵.۷درصد است.
تا اردیبهشت ۹۷ هیچ‌چیز گران نمی‌شود/راه‌اندازی پنج نمایشگاه بهاره در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق اصناف گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هیچ کالا و خدماتی تا پایان فروردین سال آینده افزایش قیمت نخواهد داشت و پنج نمایشگاه بهاره برای عرضه مستقیم نیازمندی‌های مردم با حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف پیش‌بینی کرده‌ایم.
پسته لوکس ۷۰ هزار تومان است/ پسته فندوقی بخرید ارزان‌تر است!
پایگاه خبری راد: در حالیکه بازار در آستانه شب یلدا نشان از افزایش قیمت پسته دارد، رئیس انجمن پسته معتقد است که گرانی در بازار وجود ندارد و قیمت منطقی این محصول کیلویی ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان است و پسته لوکس قیمت ۷۰ هزار تومانی داردکه مردم می‌توانند برای شب یلدا از پسته‌های فندوقی و ارزان‌تر استفاده کنند که از نظر مواد مغذی و کیفیتی تفاوتی با پسته‌های ۷۰ هزار تومانی ندارد.
بنزین ۱۵۰۰ تومانی خبر داغ اقتصادی
پایگاه خبری راد: افزایش نرخ بنزین به لیتری ۱۵۰۰ تومان و حذف ۳۴ میلیون یارانه‌بگیر دو خبر مهم اقتصادی امروز بود که از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام شد. البته این دو موضوع برای اجرای نهایی نیازمند تصویب مجلس شورای اسلامی هستند.
پسته ماست، خودمان باید صادر کنیم!
پایگاه خبری راد: شاید بتوان گفت یکی از جالب‌ترین خبرهای اقتصادی امروز اظهار نگرانی رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار از ورود اتباع افغان به تجارت پسته در ایران بود.
قند چاق می‌کند، نه چربی!
پایگاه خبری راد: استاد دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانای آمریکا اخیرا در کتاب جدید خود اظهار داشت که خوردن چربی باعث چاقی نمی‌شود و افزایش وزن و چاقی به مصرف بیش از حد قند مرتبط است.
صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی سدی در برابر رکود و بیکاری
پایگاه خبری راد: ارزش افزوده و بهره وری در بخش کشاورزی که تاثیر فراوانی در افزایش صادرات غیرنفتی دارد را باید از مزایای مهم صنایع تبدیلی و تکمیلی دانست.
پاسخ خسروتاج به منتقدان واردات کالا
پایگاه خبری راد: در شرایط تحریم، تهاتر کالا رویکردی عقلایی و منطقی به شمار می‌رود. منتقدان هم اگر به جای کلی‌گویی به طور مصداقی وارد بحث شوند ما توضیحات کامل را ارائه خواهیم کرد.
قیمت‌ها از بازار آجیل و خشکبار در آستانه سال نو
پایگاه خبری راد: در آخرین روزهای پایانی سال یکی از بازارهای پر تقاضا و پر مصرف، بازار آجیل و تنقلات است که در این بازار فندوق، بادام هندی، گردو و میوه خشک جزو گران‌ترین اقلام محسوب می‌شوند و نخودچی، ‌کشمش از ارزان‌ترین اقلام هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد