15:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشتیرانی

معرفی ۱۰۵ سهمی که از ریزش دو ماهه بسیار جانکاه مصون مانده و سود دادند
نماد برتر- طی دو ماه بسیار سخت و جانکاه بازار که شاخص با ریزش ۲۹ درصدی و قیمت ها با سقوط تا ۷۰ درصدی روبرو شدند تنها ۱۰۵ شرکت از ۶۲۳ شرکت بورسی و فرابورسی ، بازدهی مثبت داشتند.
منتظر رونق دوباره بورس باشیم؟
نماد برتر- درحالی بحث فروش سهام عدالت این روزها عامل اثرگذار در روند معاملات یاد میشود که برخی از بازگشت رونق به بورس خبر می‌دهند.
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز حرکتی پرنوسان داشت و در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۵۸۸ هزار واحد صعود کرد، سقوطی چشم‌گیر داشت و به یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد رسید. این شاخص در نهایت در رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد ایستاد.
پنج بانک و ۱۰ شرکت به تابلو معاملات بازگشتند / تعلیق یک نماد و چهار توقف موقت
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد سهام و تعلیق پنج نماد ، پنج بانک از جمله بانک های ملت و اقتصاد نوین به همراه ۱۰ شرکت دیگر آماده بازگشت به تابلو معاملات شدند .
اقدام معاون اول رئیس جمهور در جبران توقف ٦ فروند کشتیرانی ایران
نماد برتر- معاون اول رئیس جمهور از پرداخت زیان صاحبان کالا و صادرکنندگان ناشی از توقف ٦ فروند شرکت کشتی ایرانی در بنادر چین به دلیل تحریم‌های آمریکا خبر داد.
کدام نمادهای بورسی متوقف شدند؟
نماد برتر- از میان نمادهای بورسی، ۲۹ نماد تا تاریخ ۱۶ مهرماه به دلایل مختلف از جمله افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف یا ب، تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه و... متوقف شده اند.
عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه تاپیکو و آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس
نماد برتر- مدیرعامل تاپیکو با انتقاد از واگذاری های ناقص پتروپالایشی های وابسته از آماده سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس به بورس،مذاکره اخذ تخفیف خوراک و تهاتر با بدهی دولت و عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه خبر داد.
صنعت کشتیرانی جهان قربانی حمله سایبری شد
نماد برتر- صنعت کشتیرانی جهان در کمتر از یک هفته برای دومین بار هدف حمله سایبری قرار گرفت که نگرانیها نسبت به مختل شدن زنجیره تامین را در شرایط بغرنج فعلی برانگیخت.
ابلاغ تصمیمات تسهیل ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به گمرکات کشور
نماد برتر- معاون اول رییس جمهور تصمیمات اتخاذ شده در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی به منظور تسهیل در ورود و تعیین تکلیف کالاهای وارده به اماکن گمرکی کشور را برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ کرد.
تولید ماهانه نفت اوپک افزایش یافت
نماد برتر- طبق یافته های نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در سپتامبر برای سومین ماه افزایش پیدا کرده است.
تحریم و کرونا یک روز هم تجارت دریایی متوقف نکردند
نماد برتر- معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: همه راهبردهای دریایی کشور در حوزه اقتصاد و تجارت، به رغم محدودیت‌های ناشی از تحریم و شیوع کرونا، در شرایط ایمن و مطمئن انجام شد و حرکت کشتیرانی تجاری ایران در مسیرهای بین‌المللی، حتی یک روز هم متوقف نشده است.
معاملات مشکوک فرابورس، "پترول"، ۶ شرکت سرمایه گذاری و ۷ نماد
نماد برتر- در روز ریزش ۴۳ هزار و ۳۷۳ واحدی شاخص، فرابورس، پترول، شش شرکت سرمایه گذاری به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
علت توقف نماد شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی، بانک صادرات و ۳۱ شرکت دیگر
نماد برتر- نماد شرکت ۳۴ بورسی از جمله شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی ، بانک کارآفرین ، بانک صادرات و... به دلایل مختلف تا اول مهر بسته شده است .
بازدهی یک ماهه ۶۱۸ سهم مشخص شد
نماد برتر- در برابر افت ۸ درصدی شاخص طی شهریور ماه، بازدهی سهام ۶۱۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۱۱ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
مروری بر خلاصه تصمیمات مجمع "حکشتی"
نماد برتر- مجمع عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تقسیم مبلغ ۳۵۴ ریال سود خالص هر سهم و ۳۶ ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.