21:31 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصدی

"وسپهر" اقدام به خرید ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی کرد
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و آماده سفارش گیری ۲۰ درصدی سهام برای فردا از خرید نقدی ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی جمعاً به مبلغ ۱۳.۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.
زمان معارفه آنلاین زیرمجموعه "وبصادر" آماده سفارش گیری فردا مشخص شد
نماد برتر- زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات مشخص شد تا با سفارش گیری گیری فردا، عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام بیست و دومین شرکت جدید سال فراهم شود.
بازارهای جهانی چگونه هفته کاری را به پایان رساندند
نماد برتر- درحالی که بورس بازان منتظر تداوم روند صعودی هفته گذشته هستند که معلوم نیست با توجه به مولفه‌های تاثیرگذار در بازار، ممکن است امروز و فردا حجم عرضه ها بیشتر شود.
صورت های مالی سه ماهه "وسپهر" منتشر شد/عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات که آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام برای چهارشنبه هفته جاری شده، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.
لزوم حمایت سهامداران از قیمت منطقی "وبملت" + مقایسه با سهام هم گروه
نماد برتر- زمزمه بازگشایی نماد بانک ملت با توقف حدود دو ماهه، لزوم توجه به جاماندگی از دیگر سهام هم گروه و ظرفیت های موجود نسبت به نگهداری و حمایت از قیمت منطقی این سهم ارزنده را می طلبد.
رشد قابل توجه تبرک در بازار سرمایه
نماد برتر- گزارش حسابرسی شده صورت های مالی دوره 12 ماهه منتهی به اسفند 98 «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» نشان می دهد که با رشد 27 درصدی نسبت به سال 97، به ازای هر سهم 448 ریال سود محقق شده است.
افزایش قیمت مصالح ساختمانی متعارف است
نماد برتر- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به گزارش ایسنا درباره لزوم نظارت بر افزایش لجام گسیخته قیمت مصالح ساختمانی، میزان افزایش قیمت این کالا را متعارف دانست و افزایش لجام گسیخته قیمت سیمان را رد کرد.
سود ناچیز در حساب تجارتی‌ها
نماد برتر - در حالی که 3 سال اخیر «بانک تجارت» با ثبت زیان سنگین سپری شده بود اما؛ در سال 98 مجددا به دایره سوددهی بازگشت.
میزان صادرات نفت در سال 98
نماد برتر- براساس آمارهای اعلام شده توسط مقامات ارشد دولتی، میزان صادرات نفت ایران در سال 98 حدود یک سوم رقم پیش بینی شده توسط دولت در قانون بودجه پارسال بوده است و پیش بینی می شود اتفاق مشابهی در سال جاری هم رخ دهد.
سود 224 تومانی در جیب سهامداران این داروئی
نماد برتر - سال 98 برای «دتماد» با رشد قابل قبول درآمدها و سودآوری به پایان رسید.
آخرین اخبار از قیمت بلیت اتوبوس و سواری
پایگاه خبری راد: هرچند قیمت بلیت اتوبوس پس از ایام نوروز با کاهش 20 درصدی مواجه و معادل نرخ های سال قبل محاسبه شد، درخواست افزایش قیمت بلیت اتوبوس به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه شده است؛ این درحالی است که نرخ سواری کرایه‌های بین شهری پس از افزایش 20 درصدی از 25 اسفندماه سال گذشته کاهش قیمتی را نداشته است.
کاهش 20 درصدی قیمت مرغ در آذربایجان غربی نسبت به یک ماه گذشته
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی و گوشتی ارومیه گفت: قیمت گوشت مرغ نسبت به یک ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.
پیشنهاد یک اقتصاددان برای عمیق‌تر نشدن رکود تورمی در اقتصاد ایران
پایگاه خبری راد: عضو انجمن اقتصاددانان ایران با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی در کشور، تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای و نسخه‌های کوتاه‌مدت رونق تولید را عوامل افزایش شانس موفقیت در رونق تولید برای استان یزد می داند.
رابطه با همسایگان را روز به روز توسعه خواهیم داد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمام تلاش دولت، رونق تولید و اشتغال جوانان است، اظهارداشت حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران درسال 98بیش از ۲۰ درصد افزایش می یابد.
فروش لباس ایرانی با برند خارجی/ افزایش 20 درصدی قیمت پوشاک
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز گفت: کالاهای داخلی که با برندهای خارجی به فروش می‌رسند قاچاق تلقی شده و از واحدها جمع‌آوری می‌شوند.