21:45 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

۱۵ درصد افزایش

قیمت نان صنعتی ۱۵ درصد افزایش یافت
پایگاه خبری راد: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات نان صنعتی ماشینی ایران از افزایش ۱۵ درصدی قیمت این محصول خبر داد و گفت که تفاوت قیمت آرد و اختصاص یارانه به این بخش یا هر بخش دیگر باعث ایجاد رانت و فساد شده است.
ترفندهای تولیدکنندگان چینی برای عبور از موانع آمریکا
پایگاه خبری راد: تولیدکنندگان در چین در مواجهه با موانع تجاری، به اقدامات مختلفی از قبیل تخفیف، کاهش نیروی کار، تخفیف‌های مالیاتی و گاهی انتقال تولید به خارج از کشور برای دور زدن تعرفه‌ها متوسل می‌شوند تا دوام بیاورند.
افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی نسبت به دیروز/ توصیه پلیس به مسافران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش 15 درصدی میزان سفرهای جاده‌ای کشور نسبت به روز گذشته خبر داد.
مهم‌ترین وقایع آب و برق در سال۹۷
پایگاه خبری راد: سال ۹۷ با درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای گذر از تنش‌های آبی شروع شد، سالی که پر از تنش و بحران برای وزارت نیرو بود به‌گونه‌ای که طبق گفته خود مسؤولان آبی در ۵۰ سال گذشته وضعیت منابع آبی بی سابقه بوده در بخش برق نیز پس از گذشت سال‌ها با جداول خاموشی روبرو شدیم که فشار سنگینی را به وزارت نیرو تحمیل کرد.
دلار در بازارهای جهانی به عقب رانده شد
پایگاه خبری راد: یورو در معاملات روز جمعه بهترین عملکرد را در بین ارزهای مختلف داشت.
خمیر نان آب رفت!
پایگاه خبری راد: بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد در شرایط فعلی که قیمت انواع مواد خوراکی و مصرفی افزایش یافته است برخی نانوایی‌ها برای کسب سود بیشتر به کاهش وزن چانه نان روی آورده‌اند.
جزییات افزایش حقوق و دستمزد در سال ۱۳۹۸
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به مردم وعده داد: خیالتان راحت باشد که با افزایش حدود ۱۰ درصد حقوق و دستمزد، حقوقهای یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حدود ۴۲ درصد، حقوق‌های کمتر از چهار میلیون تومان ۲۰ درصد، حقوقهای ۵ تا ۸ میلیون تومان حدود ۲۰ درصد، حقوق‌های بیش از ۱۰ میلیون تومان ۱۰ درصد و حقوق هیات‌های علمی با معافیتهایی که در لایحه بودجه ۹۸ برای‌شان پیش‌بینی شد حدود ۱۵ درصد افزایش می‌یابد که البته با محاسبه ۴۰۰ هزار تومان افزایشِ حقوقِ ثابت پیش‌بینی شده، درصدهای افزایش حقوق بیشتر از اینها می‌شود.
دلار رکورد ۲۰۱۹ خود را شکست
پایگاه خبری راد: ثبت هشتمین صعود متوالی دلار باعث شد این ارز در بالاترین سطح ثبت شده خود در سال ۲۰۱۹ قرار گیرد.
ین ژاپن برنده اختلاف بین چین و آمریکا
پایگاه خبری راد: در مبادلات امروز بازارهای ارزی جهان، ارزش ین در برابر همتایان مهم آن افزایش یافت.
 در بودجه ۹۸ شرکت های زیانده، سودده نشان داده شده‌اند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برای گرفتن حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، عملکرد شرکت های زیانده دولتی، سودده نشان داده می‌شود. چرا فکری برای این شرکتها نمی‌کنیم؟
ارزش دلار در پایین ترین سطح خود در 4 ماه اخیر قرار گرفت!
پایگاه خبری راد: با تشدید بحران در بازارهای مالی آمریکا و افزایش تقاضای معامله‌گران برای تبدیل دلار به ارزهای امن‌تر، دلار در پایین‌ترین سطح ۴ ماهه اخیر خود قرار گرفت.
حدود ۳۵ درصد جمعیت بیکار ایران دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها هستند
پایگاه خبری راد: قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد جمعیت بیکار ۳.۵ میلیونی که در ایران وجود دارد، از قشر دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها هستند.
چرا حال کسب‌وکار چرم خوب نیست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که کشورهایی همچون ایتالیا و فرانسه بیشترین درآمد را در بخش طراحی مصنوعات چرمی نصیب خود می‌کنند، در ایران مصنوعات چرمی عمدتا به دلیل نبود برندهای معتبر، تنوع کم و طراحی نه چندان دلچسب با قیمت و کیفیت پایین‌تری نسبت به دیگر کشورها عرضه می‌شود.
گرانفروشی بیسکویت و شکلات
پایگاه خبری راد: فروش انواع بیسکویت و شکلات با قیمتی بالاتر از رقم درج شده روی بسته‌بندی تخلف است و هیچ تولیدکننده و فروشنده‌ای حق تخطی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی باید موضوع را به نهادهای نظارتی گزارش داد.
پلیس پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها
پایگاه خبری راد: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۳۴۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور داریم، گفت: پیگیر اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودروها هستیم.