14:41 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یفکس

بورس در روز 8 دی ماه با صف‌های خرید و فروش آغاز شد
پایگاه خبری راد: امروز دو دسته از سهم‌ها در بورس و فرابورس ایران جزو تاثیرگذارترین‌ها بر معاملات بودند؛ از یک طرف فرآورده‌های نفتی و شیمیایی با رشد تقاضا و افزایش قیمت روبرو شدند و از طرف دیگر سهم‌های بانکی صف فروش را تجربه کردند و به کاهش شاخص‌های بازار سرمایه دامن زدند.
افزایش ارزش بورس در 5 دی
پایگاه خبری راد: ارزش معاملات بورس تهران نسبت به روزهای گذشته رشد کرد. امروز پتروشیمی‌ها، پالایشی‌ها و تعدادی از بانکی‌ها فرمان شاخص بورس را در دست گرفتند.
به صف شدن سهام داران بانکها در اولین روز زمستان
پایگاه خبری راد: در معاملات بورس تهران امروز بانکی‌ها شاهد رشد قیمت‌ و صف‌های خرید بودند. در عین حال گروه محصولات شیمیایی و نفتی‌ها بار دیگر روند کاهشی را ادامه دادند و به افت شاخص کل دامن زدند.
بورس با افت قیمت پاییز را تمام کرد
پایگاه خبری راد: امروز معامله‌گران بازار سرمایه شاهد کاهش قیمت در سهم‌های فلزی و معدنی بودند، اما بانکی‌ها در حرکتی متفاوت به افزایش شاخص‌های بازار کمک کردند.
معدنی ها و فلزی ها مجدد باعث کاهش قیمت در بورس شدند
پایگاه خبری راد: روز گذشته معدنی‌ها و فلزی‌ها به کاهش شاخص‌های بازار سهام دامن زدند و امروز نیز این روند ادامه پیدا کرد و این دو گروه بازهم از تاثیرگذارترین گروه‌ها در نوسانات دماسنج بازار بودند.
کاهش قیمت معدنی‌ها و فلزی‌ها در بورس
پایگاه خبری راد: بانکی‌ها که روز گذشته به کاهش شاخص کل در بورس دامن زدند، امروز نیز روند کاهش قیمت را سپری کردند. همچنین نمادهای خودرویی و معدنی و فلزی با کاهش قیمت مواجه شدند.
بازار بورس در 20 آذر ماه
پایگاه خبری راد: امروز قیمت سهم‌ها در بورس و فرابورس ایران عمدتا با کاهش مواجه شد. خودرویی‌ها و نفتی‌ها جزو گروه‌هایی بودند که کاهش قیمت سهام را تجربه کردند.
بازار سرمایه در روز 19 آذر ماه!
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سرمایه شاهد افت یکدست سهم‌های خودرویی بودند. امروز ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران مجموعا به حدود ۷۵۰ میلیارد تومان رسید.
بورس به رهبری فلزی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: امروز گروه فلزات اساسی توانست بازده خوبی را به نوسان‌گیران بازار سهام بدهد. در کنار این گروه، نفتی‌ها نیز با رشد بیش از سه درصد در قیمت پایانی مواجه شدند.
افزایش عرضه سهام در بورس موجب ریزش قیمت‌ها شد!
پایگاه خبری راد: معامله‌گران بازار سرمایه امروز کفه عرضه را سنگین کردند و این سنگینی عرضه باعث شد شاخص‌های بازار سهام با ریزش همراه شود. این عرضه‌ها آنقدر بود که در برخی از نمادها شاهد صف فروش بودیم.
 رشد قیمت سهام‌ دارویی‌ و شیمیایی در روز ششم آذر ماه
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سرمایه امروز شاهد رشد آرام قیمت‌ها در تعدادی از نمادها در گروه محصولات شیمیایی بودند. این نمادها در کنار برخی نمادهای فلزی به رشد شاخص‌های بازار سهام کمک کردند.
 سهام خودرویی‌ها در سراشیبی قیمت/تقویت شاخص کل توسط پتروشیمی ها
پایگاه خبری راد: در معاملات امروز بورس تهران خودرویی‌ها کاهش قیمت را تجربه کردند، اما نماد شرکت‌های پتروشیمی سعی کردند شاخص کل را تقویت کنند.
کاهش شیب قیمت ها در بورس!
پایگاه خبری راد: فعالان بازار سهام امروز نیز شاهد سراشیبی قیمت ها در بورس بودند، گروه‌های خودرویی، پالایشی، پتروشیمی و حتی فلزی‌ها و کانه‌های فلزی همگی دست به دست دادند تا نماگر اصلی بازار در سیر نزولی قرار گیرد.
افت شدید قیمت سهام ها در بورس
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز شاهد کاهش قیمت سهم‌ها در بسیاری از گروه‌ها از جمله پتروشیمی‌ها، پالایشی‌ها، نفتی‌ها و فلزات اساسی بودند.
معامله بیش از ۳ میلیارد سهم در بورس!
پایگاه خبری راد: بورس اوراق بهادار تهران امروز شاهد رشد شاخص به رهبری پتروشیمی‌ها و برخی از فلزی‌ها بود. معامله‌گران بازار سرمایه امروز بیش از سه میلیارد سهم و اوراق مالی در بورس و ۸۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی در فرابورس معامله کردند.