07:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

365 روز بعد کامانشاه!
پایگاه خبری راد: نقاط مختلف شهرها و روستاهای کرمانشاه پر است از ساخت و ساز، نور تند جوشکاری و صدای گوشخراش تخلیه انبوه مصالح، صدایی که احتمالا این روزها خوش‌ترین صدایی است که برای زلزله زدگان از امید به زندگی بهتر خبر می دهد، زلزله زدگان البته پیش تر هم آزمونشان را در سختی پس داده اند، این را از کلام پیرزنی روستایی می توان فهیمد، وقتی که گفت « ما این خاک را بعد از جنگ هم با خون و دل ساختیم و بازهم می سازیم ».
آغوش کشورهای عربی تا کجا به روی نتانیاهو باز خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: پس از سفر نتانیاهو به عمان و قهرمانی تیم جودوی اسرائیل در رقابت‌های بین‌المللی در اماراتی که تل‌آویو با آنها روابط دیپلماتیک رسمی ندارد، رهبران اسرائیل از پیشرفت در روابط با کشورهای عربی خوشحال هستند.
دعوت منامه از وزیر اقتصاد اسرائیل برای سفر به بحرین
پایگاه خبری راد: منامه دعوت نامه رسمی را برای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی جهت مشارکت وزیر اقتصاد این رژیم در کنفرانسStartup Nations Ministerial که در بحرین برگزار خواهد شد، فرستاد.
عربده‌کش خیابان جمهوری دستگیر شد
پایگاه خبری راد: اراذل و اوباش سابقه داری که شب گذشته با عربده کشی در خیابان جمهوری اخلال در نظم عمومی ایجاد کرده بود، پس از تیراندازی پلیس و زمین‌گیر شدن، دستگیر شد.
هدف اسرائیل از ارتباط با کشورهای عربی در دست گرفتن نفت آنان است
پایگاه خبری راد: عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیگر مشهور جهان عرب رویکرد کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل را نقشه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی مساله فلسطین توصیف کرد.
نفس‌های صنعت طلای ایران به شماره افتاد
پایگاه خبری راد: در حالی صنعت طلای ایران قدمتی به اندازه تمدن این سرزمین کهن دارد که این روزها فعالان این حوزه در حین تلاش برای بقای آن در شرایط نامناسب اقتصادی، باید پیشرفت و توسعه کشورهای همسایه و نوپا در این صنعت را شاهد باشند.
بختیار: وزرا بدون هیاهوی سیاسی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند
پایگاه خبری راد: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت‌: وزرای اقتصادی باید با تعامل و همکاری با یکدیگر در راستای حل مشکلات اقتصادی که امروز مردم را در فشار قرار داده است، قدم بردارند.
مشتریان نفت ایران کفش آهنین به پا کردند
پایگاه خبری راد: نفت که همواره بازیگر نقش اصلی صحنه سیاسی بوده، این بار هم با خروج ترامپ از برجام هدف اصلی آمریکا برای کم رنگ کردن نقش ایران در عرصه جهانی قرار گرفت. اما در حالی‌که آغاز تحریم‌های نفتی علیه ایران به ساعت‌شماری افتاده، هدف آمریکا به سرابی تبدیل شده است.
صادرات دارو و تجهیزات پزشکی ممنوع شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: صادرات هر نوع دارو و تجهیزات پزشکی بدون دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو ممنوع شد.
در صورت سرقت گوشی‌های آیفون، باید چکار کرد؟
پایگاه خبری راد: شاید بزرگترین کابوس برای تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند دزدیده شدن دستگاه موبایل آنها باشد، ولی با قابلیت Find My Phone قادر خواهند بود آن را ردیابی و محتویاتش را حذف کنند.
محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین گزارش منتشر شده از محبوب‌ترین و پربازدیدترین وب سایت‌های جهان نام برده است.
پیام‌رسان جدید یاهو معرفی شد
پایگاه خبری راد: شرکت یاهو از پیام‌رسان جدیدی تحت‌عنوان Yahoo Together معرفی کرده که قرار است جایگزین پیام‌رسان قدیمی یاهومسنجر شود.
گرفتار ذهن‌های بسته‌ای هستیم که همیشه به معلول‌ها می‌پردازند
پایگاه خبری راد: معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: گرفتار ذهن‌های بسته‌ای هستیم که همیشه به معلول‌ها می‌پردازند در حالی که باید سراغ علل رفت و آن را خشکاند.
پوتین و اسد بعد از سقوط هواپیمای روسی با هم تماسی نداشته‌اند
پایگاه خبری راد: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت، بشار اسد و ولادیمیر پوتین بعد از سقوط هواپیمای روسی در سوریه تماس تلفنی با هم نداشته‌اند.
فرآیند دشوار دریافت مجوز؛ اعدام کسب‌وکارهای آنلاین؟
پایگاه خبری راد: ظاهرا فیلتر سایت‌های خدمات گردشگری و فروش آنلاین بلیت در شرایطی که دریافت مجوز این کسب‌وکارهای نوپا بسیار دشوار است، درحالی اتفاق افتاده که به آن‌ها از پیش اطلاعیه‌ای داده نشده است.