11:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی‌های آیفون

نفوذ هکرها به گوشی‌های آیفون با یک حفره امنیتی
پایگاه خبری راد: آسیب‌پذیری جدیدی در نسخه جدید سیستم‌عامل ۱۲ iOS وجود دارد که به هکرها اجازه می‌دهد به تصاویر موجود در گالری گوشی کاربران دسترسی پیدا کنند.
آیفون‌های دو سیم‌کارته تنها در ۱۰ کشور پشتیبانی می‌شوند
پایگاه خبری راد: گفته می‌شود قابلیت دو سیم‌کارته بودن گوشی‌های آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس تنها در ۱۰ کشور پشتیبانی می‌شود.
قیمت گوشی‌های آیفون کاسته شد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد قیمت گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۸ خود را تا ۸۰۰ دلار کاهش دهد.
آیفون‌های جدید فروش اپل را بالا می‌برند
پایگاه خبری راد: بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند که گوشی‌های آیفون جدید مدل ۲۰۱۸ همانند سری آیفون ۶ میزان فروش فوق‌العاده‌ای را برای اپل رقم خواهند زد.
اپلیکیشن‌های آیفون ناقض حریم خصوصی کاربران
پایگاه خبری راد: بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب گوشی‌های آیفون اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی کاربران را به سرقت برده و به شرکت‌های دیگری ارسال می‌کرده‌اند.
گجت‌های پوشیدنی پرفروش‌ترین محصول اپل می‌شوند
پایگاه خبری راد: تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که گجت‌های پوشیدنی بزرگ‌ترین منبع درآمد و سودآوری شرکت اپل در سال‌های آینده محسوب خواهند شد.
قیمت‌ها سر به فلک خواهند کشید!
پایگاه خبری راد: اپل رسما به دولت آمریکا هشدار داده است که بخاطر اعمال قانون افزایش تعرفه‌های واردات از چین، قیمت نهایی محصولات اپل به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.
اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی‌های آیفون خداحافظی می‌کند؟
پایگاه خبری راد: یک تحلیلگر فعال در حوزه فناوری مدعی شده است که اپل برنامه‌ای برای بازگشت فناوری احراز هویت با اثر انگشت موسوم به تاچ آیدی به آیفون ندارد.
تعمیر رایگان گوشی‌های آیفون ۸ بعلت نقص فنی
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است که گوشی‌های آیفون ۸ را که بورد آنها معیوب است، به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.
زمان معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اپل گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۸ را در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و رونمایی خواهد کرد.
اپل یک فیلترشکن فیس‌بوکی را از اپ استور حذف کرد
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده که یک اپلیکیشن فیلترشکن (VPN) تحت عنوان Onavo Protect را از فروشگاه اینترنتی اپ‌استور حذف کرده است.
مردم آیفون‌ها را آتش زدند
پایگاه خبری راد: شهروندان ترکیه به منظور مقابله با جنگ تجاری آمریکا علیه این کشور و حمایت از اظهارات رئیس جمهوری ترکیه مبنی بر تحریم محصولات آمریکایی، این بار تصاویری از آتش زدن و خرد کردن گوشی‌های آیفون خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته‌اند.
کم‌فروش‌ترین محصول اپل شناسایی شد
پایگاه خبری راد: تازه ترین آمارها حاکی است که لپ‌تاپ‌های مک بوک اپل به کمترین میزان فروش خود در هشت سال اخیر رسیده‌اند.
شرکت اپل یک تریلیون دلاری شد
پایگاه خبری راد: ارزش شرکت اپل تولیدکننده گوشی‌های آیفون روز گذشته از مرز یک تریلیون‌ دلار گذشت. اپل اولین شرکتی در جهان محسوب می‌شود که به چنین ارزشی دست یافته است.
شکست اپل در هند
پایگاه خبری راد: اپل در حال ناامید شدن از بازار فروش گوشی‌های آیفون در هند بوده و در عین حال امیدوار است که میزان فروش محصولاتش در این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یابد.