19:50 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوش

مرغ وارداتی رسید اما...!
نماد برتر - به دنبال مجوز هیات وزیران در رابطه با واردات ۵۰ هزار تن مرغ، اعلام گمرک ایران از رسیدن محموله ۹۰ تنی این کالا به گمرک حکایت دارد که با وجود مجوز برای ترخیص ۱۰۰ درصدی بدون کد رهگیری بانک، به دلیل عدم ارائه مجوز دامپزشکی امکان ترخیص پیدا نکرده است.
واردات گوشی همراه با قدرت ادامه دارد!
نماد برتر - معاون فنی گمرک ایران از واردات بیش از ١٤ میلیون دستگاه گوشی موبایل به روش تجاری و مسافری در سال گذشته خبر داد که نشان از سهم حداقل ٢١ درصدی گوشی های اپل از این واردات داشت.
رشد 17 درصدی سود در درگاه کارتخوان
نماد برتر - سودآوری «سپ» در سال مالی 1399 با رشد 17 درصدی همراه بود و سود نقدی مصوب نیز خیلی زود روانه جیب سهامداران خواهد شد.
دو نرخی شدن ارز واردات بهانه این صنف!
نماد برتر - دو نرخی شدن ارز واردات نهاده های دامی، فرصتی ایجاد شد تا این صنعت دستخوش سوءاستفاده دلالانی شود که کوچکترین اطلاعی از این صنعت ندارند.
اولین مجمع سال 1400 به «زماهان» رسید
نماد برتر - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ برگزار می شود.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
چربی تورم بالاست؛ ۱۰۰ درصد گرانی روغن
نماد برتر- هزینه خانوارهای ایرانی در شرایطی بیش از ۴۸ درصد افزایش داشته که ردپای اقلام پرحاشیه در مدت اخیر مانند روغن، میوه و گوشت ها در آن پررنگ است، جایی که افزایش قیمت تا بیش از ۱۰۰ درصد هم می رسد که به روغن و چربی ها به عنوان صدر نشین گرانی اختصاص دارد.
گویی در حال حاضر ارزان است
نماد برتر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.
«شپاکسا» و رشد 33 درصدی سود
نماد برتر - سال مالی 1399 شرکت پاکسان با رشد مطلوب سودآوری به پایان رسید و پیش بینی‌ها از روندی رو به رشد حکایت می‌کنند.
حمله به سازمان بورس برای مجازات احتمالی متخلفان!
نماد برتر - یک حقوقدان گفت: مجازات را قاضی دادگاه تعیین می‌کند لذا صدور حکم مجازات در صلاحیت سازمان بورس یا شورای عالی بورس نیست.
سومین صعود متوالی دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم جهانی افزایش پیدا کرد.
فناوری ۵G روی شبکه واقعی از مشهد آغاز بکار کرد
نماد برتر- قطار ارائه خدمات فناوری ۵G همراه اول روی شبکه واقعی از جوار حرم مطهر رضوی به حرکت درآمد و به زودی وارد سایر شهرها خواهد شد.
زیان 58 میلیاردی پشت درب «زماهان»
نماد برتر - درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال گذشته با ۱۸ درصد افزایش نسبت به سال ۹۸ به یک‌هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال رسیده است.
نرخ مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند/ تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن
نماد برتر- دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با بیان اینکه فروش فوق‌العاده نوروزی به معنی تشدید نظارت‌ها و فراوانی کالا است و نه تخفیف، از تداوم تخصیص ارز دولتی به روغن خبر داد و گفت که قیمت مصوب مرغ تا پایان ماه رمضان تغییر نمی‌کند و اگر تا آخر هفته هم قیمت مرغ عادی نشود مرغ منجمد به بازار تزریق خواهد شد.
گروه انصارآلله یمن از فهرست سیاه گروه تروریستی آمریکا خارج شد
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد گروه انصارآلله یمن از ۱۶ فوریه ( ۲۸ بهمن) در فهرست سیاه گروه تروریستی خارجی نخواهد بود .