01:39 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گزینه

«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
همکاری تنگاتنگ پترول و بخش خصوصی برای توسعه صنایع پایین‌دستی‌پتروشیمی
مدیرعامل پترول به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و گفت: پترول به‌عنوان متولی توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی خلیج فارس، همکاری تنگاتنگی با بخش خصوصی به‌منظور تقویت توسعه صنایع تکمیلی، افزایش اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور دارد.
رشد قابل قبول در انتظار سهامداران است
متغیرهای تاثیر گذار بر بازار در کنار اصلاح قیمت ها، تصور افت شدید برای بازار سرمایه را نه تنها دور از ذهن کرده بلکه انتظار رشد قابل قبول را در بین فعالان بازار رقم زده است.
  گزینه های احتمالی بنیاد شهید و وزارت تعاون در دولت رئیسی
نماد برتر - رسانه‌های حامی ایثارگران، کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان ،گزینه های احتمالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت سید ابراهیم رئیسی را نام بردند.
نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.
 مرکز ارتباط نهادهای مالی راه اندازی شد
نماد برتر - نهادهای مالی تابلوی راهنمای اتوبان بازار سرمایه هستند و یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت و کنترل ریسک محسوب می شوند.
هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی هم از اول خرداد گران می شود
نماد برتر- عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی از افزایش هزینه سفر تاکسی‌های اینترنتی خبر داد که بعد از اعمال افزایش ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسیرانی‌ها و از اول خرداد اجرا خواهد شد.
بازگشت سبزی به بازارهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان سبز باقی ماندند.
بازار بدهی؛ نقطه عطف کشور!
نماد برتر - امروز بازاری با ارزش اسمی ۳۰۴ هزار میلیارد تومان داریم که این رقم، اتفاق بسیار مهمی برای اقتصاد ایران است.
فتح قله‌های جدید توسط نمادهای جهانی
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی به قله های جدیدی رسیدند.
برای دریافت کارت سهام عدالت چه کنیم؟
نماد برتر - مدیر پروژه کارتهای اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را تشریح کرد.
حقوق 4 میلیون تومانی کارگران و سر بی کلاه کارمندان!
نماد برتر - شورای عالی کار دقایقی قبل با افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد سال ۱۴۰۰ کارگران موافقت کرد و پایه حقوق کارگران را از یک میلیون و ۹۱۲ هزار تومان به بیش از دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش داد.
وال ‌استریت ریخت!
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورسی وال استریت ریزش کردند.
روز خوب بورس های جهانی
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
بازار جذاب است البته؛ برای ریالی‌ها!
نماد برتر - سهم شرکت هایی که مشمول قیمت گذاری دستوری بوده و درآمدهای ریالی دارند و با کاهش نرخ ارز، بهای تمام شده آنها کاهش خواهد یافت، جذاب خواهند بود. خودرویی ها، بانکی ها، سیمانی ها، شوینده ها، و لاستیکی ها جذاب خواهند بود.