17:59 | دوشنبه 18 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کسون موبیل

بورس وال استریت معاملات هفتگی را با کاهش به پایان رساند
پایگاه خبری راد: بورس وال استریت معاملات هفته را با عملکردی بی زرق و برق به پایان رساند و عدم قطعیت نتیجه مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین بر روی نمادهای مختلف سنگینی کرد.
قیمت نفت از صعود بازماند
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز چهارشنبه تحت تاثیر عرضه فراوان با وجود ادامه کاهش تولید اوپک و تهدید تحریمهای آمریکا علیه ایران، کاهش یافت.
سودآورترین شرکت نفتی دنیا با هزینه تولید تک رقمی
پایگاه خبری راد: اطلاعات مالی درز یافته، اسرار به شدت محافظت شده در صنعت انرژی را که مربوط به آرامکوی عربستان سعودی - بزرگترین شرکت نفت جهان است - احتمالا برملا می‌کند.
بزرگترین شرکت‌های نفت و گاز جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: صنعت نفت از نظر سود منافع عظیمی را کسب می‌کند و از اوایل قرن بیستم با تداوم رشد تقاضا برای نفت، به روند رشد ادامه داده است.
سرنوشت بازارهای نفت به کجا ختم می شود؟
پایگاه خبری راد: پیش بینی‌های اخیر درباره بازارهای نفت، پیامهای متفاوتی را درباره آنچه می‌توان در کوتاه مدت یا چند سال آینده انتظار داشت، در بر داشت اما واقعا سرنوشت بازارهای نفت به کجا ختم می شود؟
بحران نفتی که مهارناپذیر می‌ماند
پایگاه خبری راد: بر پایه آمار منابع ثانویه اوپک، تولید نفت ونزوئلا در فوریه نسبت به ژانویه ۵۲ هزار بشکه در روز کاهش یافت.
کاهش سرمایه‌گذاری بزرگترین صندوق مالی در شرکت‌های نفتی
پایگاه خبری راد: صندوق ملی یک تریلیون دلاری نروژ که بزرگترین صندوق مالی دولتی جهان است، احتمالا حمایت پارلمان را برای کاهش سرمایه‌گذاری در دارایی‌های نفت و گاز کسب می‌کند.
تهدید به اعتصاب صنعت نفت نیجریه در پی اخراج کارکنان
پایگاه خبری راد: یک اتحادیه بزرگ کارکنان نفتی نیجریه به تلافی اخراج گسترده کارکنانی که به این سازمان پیوسته بودند، تهدید کرد ۱۸ دسامبر اعتصاب کند.
مذاکرات دشوار در انتظار اوپک
پایگاه خبری راد: همزمان با انتظار اوپک برای مذاکرات دشوارتر از حد انتظار در نشست هفته جاری وین، نگرانی‌هایی نسبت به کمبود عرضه بازار جهانی در نتیجه تلاش‌های این سازمان برای متعادل سازی عرضه و تقاضا و حمایت از افزایش قیمت‌ها وجود دارد.
آیا آرژانتین موفقیت شیل آمریکا را تکرار می‌کند؟
پایگاه خبری راد: آرژانتین مکررا به عنوان مکانی توصیف شده که انقلاب شیل بعدی در آن به وقوع خواهد پیوست.
طولانی‌ترین چاه نفت جهان حفاری شد
پایگاه خبری راد: شرکت روس‌نفت روسیه از تکمیل موفقیت‌آمیز حفر طولانی‌ترین چاه نفت جهان در دریای اختسک خبر داد.
سرنوشت همکاری‌های بین‌المللی با ایران پس از چرخش سیاست آمریکا
پایگاه خبری راد: تصمیم دونالد ترامپ - رییس جمهور آمریکا - برای تغییر سیاست این کشور در قبال ایران پرسش‌های زیادی را برای شرکت‌هایی که تلاش کرده‌اند وارد همکاری با ایران شوند، برانگیخته است.
مذاکرات عراق با آمریکا برای پروژه میادین نفت جنوبی
پایگاه خبری راد: وزیر نفت عراق اعلام کرد که مذاکرات این کشور با غول نفتی آمریکایی اکسون موبیل برای توسعه یک پروژه چند میلیارد دلاری به منظور افزایش تولید از چندین میادین نفت جنوبی به مرحله نهایی رسیده است.
درخواست عراق از کشورهای خارجی برای توقف خرید نفت کردستان
پایگاه خبری راد: عراق از کشورهای خارجی خواست واردات مستقیم نفت خام از منطقه نیمه خودمختار کردستان را متوقف کرده و تجارت نفت را به دولت مرکزی این کشور محدود کند.
غول‌های نفتی سبزتر می‌شوند
پایگاه خبری راد: بر هیچ‌کس پوشیده نیست که غول‌های نفتی در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های منتشرکننده آلودگی قرار دارند، اما آنچه ممکن است تعجب‌آور باشد این است که آنها هر سال میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش داده و فعالانه در روندی مشارکت می‌کنند که در میان شرکت‌های بزرگ فراگیر شذه است.