05:46 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کرم

ملک کرمانشاه "پخش" به فروش رفت
مزایده ملک کرمانشاه شرکت پخش البرز برگزار شد.
ضرورت افزایش سرمایه برای تولید کنندگان زغال سنگ
شرکت های تولید کننده زغال سنگ برای طرح های توسعه ای خود زمینه را برای افزایش سرمایه مورد نیاز فراهم کرده اند.
تغییر مالکیت بیش از ۴ میلیارد اوراق بهادار مالی
شاخص کل در فرابورس ایران، امروز با رشد ۴۱۰ واحدی، به عدد ۲۲ هزار و ۷۲۸ واحد رسید.
یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان روی تابلو می‌رود
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، امروز شنبه ۶ شهریور ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۱۱۷ هزار تن سیمان از سوی ۴۷ شرکت سیمانی است.
یک بورسی در میان ۱۰ مدیر برتر دولت الکترونیک
در آخرین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان یکی از ۱۰ مدیر برتر دولت الکترونیک معرفی شد.
بورس انرژی میزبان عرضه چه محصولاتی است؟
امروز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه، کالاهای اکستراکت سنگین DAE۴۰ و اکستراکت سبک DAE۱۰ شرکت نفت ایرانول، نفتای سنگین تصفیه نشده و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
درآمد‌های "کرماشا" در تیرماه ۲۷ درصد کاهش پیدا کرد
صنایع پتروشیمی کرمانشاه در تیرماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۶۲.۳۰۳ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۲۴۱.۶۱۴ تن گزارش‌شده است.
سیمان «هگمتان» راهی بورس کالا می‌شود
مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از پذیرش کالای سیمان شرکت سیمان هگمتان در بازار اصلی این بورس خبر داد تا شمار شرکت‌های سیمانی پذیرش شده در بورس کالا به ۵۶ شرکت برسد.
ورود آیفکس به کانال ۲۰ هزار واحد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، سیزدهم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۲۸۱ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.
تولید پژو 205 در ایران
سرخط خبری روزنامه در 12 مرداد در 5 برش بررسی شده است. در این روز روزنامه از توافق گازی ایران و روسیه نوشته اند تا عرضه پیکان یک میلیون تومانی و البته وعده تولید یک خودرو جدید
 شوک کرونا به صدور جواز کسب
شوک کرونا به جواز کسب رسید. آمار منتشرشده توسط «صمت» نشان می‌دهد صدور و تمدید پروانه‌های صنوف در پایتخت ۴۰درصد در میانه بهار ۱۴۰۰ سقوط کرده است.
توقیف ۱۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک مزرعه بیت‌کوین و توقیف ۱۰۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در اطراف شهر کرمانشاه خبر داد.
بازدهی چهار ماهه ۷۳۸ سهم از مثبت ۱۶۴۸ تا منفی ۵۸ درصدی
در برابر رشد اندک و ۰.۲۷ درصدی شاخص طی چهار ماهه سال جاری، بازدهی سهام ۷۳۸ شرکت بورسی و فرابورسی مشخص شد که تنها ۱۴۷ شرکت بازدهی مثبت داشتند.
قیمت‌گذاری دستوری ، عامل نابودی صنعت برق
حجم بالای بدهی های صنعت برق به بانک‌ها در کنار مطالبات شرکت های نیروگاهی بخش خصوصی از وزارت نیرو، زیان انباشته ناشی از قیمت گذاری دستوری و محدودیت در صادرات، صنعت برق کشور را به نابودی می‌کشاند.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.