23:44 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کد دستوری

مهلت دریافت «نذورات غذایی» ویژه تاسوعا و عاشورا امروز پایان می‌یابد
پایگاه خبری راد: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از استقرار میز ویژه کمیته امداد برای جذب حامیان و نذورات مردم در هیئت‌های عزاداری تهران خبر داد.
کاربران از کجا بدانند بسته اینترنت‌شان تمام شده است؟
پایگاه خبری راد: اکثر مشترکان تلفن همراه، از بسته‌های تشویقی اینترنت اپراتورهای همراه استفاده می‌کنند، اما با تمام شدن این بسته‌ها، اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد که در مقایسه با بسته‌های تعریف‌شده در اپراتورها برای کاربران مقرون‌به‌صرفه نیست. به همین دلیل آگاهی از زمان اتمام بسته اینترنتی اهمیت زیادی دارد و برخی کاربران مدعی‌اند که این موضوع در زمان مناسبی به آن‌ها اطلاع داده نمی‌شود.
سیم‌کارت کودک؛ دریچه‌ای امن برای ورود به دنیای دیجیتال
پایگاه خبری راد: با توجه به حساسیت حضور کودکان در فضای اینترنت و استفاده از ابزارهای تکنولوژی، نیاز به نظارت در این فضا احساس می‌شود و یکی از راه‌های محافظت از کودکان در برابر آسیب‌های احتمالی، استفاده از سیم‌کارت کودک است.
نذری برای «آب»
پایگاه خبری راد: این روزها که هامون به رود هیرمند نمی‌ریزد و باران هم نمی‌آید، مشکلات خشکسالی ۲۰ ساله استان سیستا ن بلوچستان، چند برابر شده است. مشکل حالا بیش از هر زمان دیگری حاد شده و حتی در زمینه آب شرب هم بحران‌زا شده است؛ آب شربی که پیش از این هم در بخشی ازمناطق استان به صورت سقایی تامین می‌شد و مردم باید از تانکرهایی که آب را به منطقه می‌آوردند ظرف‌هایشان را پر می‌کردند.
راه‌های کمک‌های مردمی به طرح "نذر آب"
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر راه‌های دریافت کمک‌های مردمی برای طرح ملی "نذر آب" را اعلام کرد.
روش‌های پرداخت قبض تلفن همراه؛ کدام بهتر است؟
پایگاه خبری راد: هریک از اپراتورهایی که سیم‌کارت‌های دائمی دارند، برای پرداخت قبوض خود راه‌کارهایی را در نظر گرفته‌اند؛ این امکانات شامل سامانه‌های الکترونیکی، کدهای دستوری، تلفن‌بانک و اپلیکیشن‌های پرداخت می‌شود که البته برخی از این امکانات از نظر مشترکان روش‌های بهتر و آسان‌تری برای پرداخت هستند.
همراه اول تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکان خود هدیه می‌دهد
پایگاه خبری راد:همراه اول به مناسبت ۲۴ سالگی تلفن همراه در ایران تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به مشترکان خود هدیه می‌دهد
همراه اول تعرفه ارتباطی حج تمتع ۹۷ را اعلام کرد
پایگاه خبری راد: تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان همراه اول در کشور عربستان کاهش یافت.
اعلام تعرفه‌های ویژه ایرانسل برای حج ۹۷
پایگاه خبری راد: ایرانسل برای حجاج سال ۹۷ اینترنت رایگان و ۴ بسته اینترنت با قیمت‌های مقرون به صرفه ارائه کرده و هزینه مکالمه و پیام کوتاه را نیز کاهش داده است.
الزام اپراتورها به اطلاع رسانی درباره پیامک‌های جعلی
پایگاه خبری راد: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: اپراتورهای تلفن همراه الزام دارند درباره ماهیت پیامک‌های جعلی مربوط به خدمات ارزش افزوده به تمامی مشترکان اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.
چرا لیست واردکنندگان از ابتدا مشخص نبود؟
پایگاه خبری راد: طی روزهای گذشته و با انتقاد از گرانی‌های گوشی که بعضا تا ۱۰۰ درصد هم می‌رسید، لیست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی منتشر شد که مشخص کرد بخشی از این گرانی‌های غیرمعمول تلفن همراه به دلیل سودجویی افرادی است که علی‌رغم دریافت ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی، گوشی را بر مبنای ارز آزاد عرضه می‌کنند.
امکان استعلام ارز تخصیص یافته به گوشی‌های تلفن همراه فراهم شد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: خریداران گوشی تلفن می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۷۷۷* نوع ارز تخصیصی بر گوشی‌های خریداری شده را استعلام کنند.
تعرفه اینترنت آزاد چقدر است؟
پایگاه خبری راد: اگرچه بیشتر استفاده کاربران اینترنت همراه از بسته‌های ارائه‌شده توسط اپراتورهاست، اما با تمام شدن این بسته‌ها، اینترنت برای کاربر با تعرفه آزاد محاسبه می‌شود.
ماجرای پیام جعلی اینترنت رایگان چه بود؟
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فاصله چند ساعت پس از دستور رسیدگی نسبت به انتشار پیام جعلی دریافت اینترنت رایگان، نتایج این پیگیری را اعلام کرد که بر اساس آن فعال‌سازی سرویس بدون اخذ تایید از طریق کدهای دستوری متوقف شد.
دستور صریح وزیر ارتباطات برای پیگیری پیام دروغ اینترنت رایگان
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد: انتشار پیام دروغ اختصاص اینترنت رایگان به مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری و رسیدگی شود.