03:53 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ژن

عرضه محصول ۳ شرکت در بورس انرژی
امروز شنبه ۱۳ شهریور ماه کالاهای حلال ۴۰۴، حلال ۴۰۲ و آیزوفید پالایش نفت تبریز و MTBE شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ داخلی عرضه می شود.
نگاهی به عرضه‌های امروز بورس انرژی
امروز ۱۰ شهریور ماه کالاهای اکستراکت سبک DAE۱۰ و اکستراکت سنگین DAE۴۰ شرکت نفت ایرانول، برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل و رافینت پتروشیمی بیستون، پنتان پلاس پتروشیمی پارس و زغال سنگ شرکت زغال سنگ پروده طبس در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه خواهند شد.
انواع فرآورده هیدروکربوری روی میز بورس انرژی
امروز انواع فرآورده‌های هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه می‌شود.
امروز کدام نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۸ شهریورماه اعلام شد.
نقش بازار سرمایه در تامین مالی حوزه زیست فناوری
سطوح تامین مالی از طریق بازار سرمایه از مراحل اولیه تا بلوغ انجام می‌شود و در هر مرحله، ابزارهای موجود در بازار سرمایه به تامین مالی بنگاه‌ها کمک می‌کنند.
فولاد مبارکه نخستین شرکت دریافت‌کننده گواهینامه ISO ۴۵۰۰۵
مدیر بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه با گذراندن ممیزی‌های لازم توسط شرکت SGS کشور سوئیس، توانست برای نخستین بار این گواهینامه ISO۴۵۰۰۵ را دریافت کند.
پشتیبانی از اکسیژن بیماران اولین و مهم‌ترین اقدام درمانی است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با همکاری بسیار خوبی که شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای اپیدمی کرونا با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته، مخازن اکسیژن عمده استان اصفهان با کمک شرکت فولاد مبارکه تامین شده است.
توسعه مراکز واکسیناسیون توسط شرکت فولاد مبارکه
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از افتتاح ۳ مرکز واکسیناسیون کرونا با مشارکت شرکت فولاد مبارکه و سپاه صاحب‌الزمان (عج) در شهر اصفهان خبر داد.
فقط یک عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی
هیدروکربن سبک حاصل از برش دوم میعانات گازی پارس جنوبی با کد ۳۵۱۳۸۰۱۵۳ شرکت پتروپالایش نیک یزد در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
فصلی جدید در بین المللی شدن بازار سرمایه ایران
جانشین رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین الملل در وبینار «ملاقات بازار» فدراسیون بورس های اروپایی-آسیایی (FEAS) بر بین المللی شدن بازار سرمایه ایران و تسهیل در دسترسی سرمایه گذاران خارجی به این بازار تاکید کرد.
 تعدیل مثبت ۳ شرکت  پالایشی
در فاصله کمتر از ۵ روز از ارسال نامه ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار به وزیر نفت مبنی بر ضرورت اعلام اطلاعات شرکتهای پالایشی‌ پیش از برگزاری مجامع آنها، شرکت های پالایشی که شمارش معکوس برای برگزاری مجامع سالانه انها آغاز شده ؛نسبت به انتشار یا اصلاح گزارشهای حسابرسی شده ۹۹ با تغییرات قابل توجه اقدام کردند.
انواع فرآورده هیدروکربوری روی میز بورس انرژی
امروز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ انواع محصولات و فرآورده‌های نفتی در بورس انرژی عرضه می‌شوند.
رشد سودآوری در «موتوژن»
نماد برتر - محصولات اصلی شرکت شامل الکتروموتور کولری و الکترو موتور صنعتی بوده که در حدود ۹۰ درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص می‌دهند.
 ۱۷۷ هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری عرضه می شود
نماد برتر - کالاهای آیزوریسایکل و حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، آیزوریسایکل، پروپان، حلال ۴۰۲ و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، آیزوریسایکل، آیزوفید و ... در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.
کاهش قیمت انرژِی با افزایش تولید
نماد برتر - پس از این که دولت بایدن در اقدامی مشابه دونالد ترامپ، از عربستان سعودی خواست قیمتهای انرژی را معقول نگه دارد، اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه وزیران این گروه با تسهیل تدریجی محدودیت عرضه از ماه مه موافقت کرد.