19:34 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ژاپنی

تقویت دلار در برابر همه ارزها
پایگاه خبری راد: ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای مختلف تقویت شد.
مقاومت یورو در برابر دلار شکست
پایگاه خبری راد: شاخص دلار توانست جایگاه خود را در کانال ۹۸ واحدی تقویت کند.
برند آسیایی در اروپا اول شد
پایگاه خبری راد: آمارها حاکی است برخی از برند و شرکت‌های تولیدکننده خودروهای برقی در اروپا همچون نیسان، رنو و تسلا، میزان فروش بسیار بیشتری را نسبت به سایر رقبا به خود اختصاص داده‌اند.
سرمایه‌گذاری خارجی در آمریکا چقدر است؟
پایگاه خبری راد: انگلیس بیشترین سرمایه گذاری در آمریکا را داشته است.
یوتیوب نخستین اپلیکیشن پردرآمد در حوزه محتوای ویدیویی
پایگاه خبری راد: بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی سنسور تاور، یوتیوب نخستین و برترین اپلیکیشن در حوزه فیلم و محتوای آنلاین در فصل دوم ۲۰۱۹ شناخته و معرفی شد.
ریزش دلار در بازارهای جهانی
پایگاه خبری راد: با وجود آمار خوب اشتغال‌زایی، ارزش دلار در آخرین روز معاملات هفتگی تضعیف شد.
کاربران آمریکایی در صدر استفاده از توییتر
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که تقریبا ۵۰ میلیون کاربر آمریکایی به صورت روزانه از پلت‌فرم شبکه اجتماعی توییتر استفاده می‌کنند و عنوان نخست را در استفاده از آن به خود اختصاص داده‌اند.
زنان و جوانان؛ مشتریان اصلی موتورسیکلت‌های برقی!
پایگاه خبری راد: مشاهدات میدانی از بازار موتورسیکلت‌های برقی نشان می‌دهد که بیشترین مشتریان این وسیله نقلیه، زنان و پسران نوجوان هستند. البته عرضه و تقاضا در این بازار بسیار کم است که از جمله دلایل بی‌رونق بودن این بازار نبود قطعات و لوازم یدکی، نداشتن گارانتی مناسب، کمبود تنوع و سرعت پایین است.
در بازار فروش خودروی چین چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که روند کاهشی فروش خودرو در بازار چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی همچنان ادامه داشته که در ماه مه ۲۰۱۹ به کمترین میزان خود رسیده است.
تویوتا و BYD خودروی‌ برقی مخصوص چین می‌سازند
پایگاه خبری راد: شرکت تویوتاموتورز با همکاری شرکت چینی BYD قصد دارند خودروی برقی جدیدی را مخصوص بازار چین توسعه داده و تولید کنند.
آمریکا در تدارک اسکورت نظامی نفتکش‌ها در تنگه هرمز
پایگاه خبری راد: مارک اسپر، کاندیدای پست وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد اسکورت نظامی نفتکش‌های که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، مانع از حمله بیشتر به کشتی‌ها خواهد شد.
اندونزی در تلاش برای توسعه بازار خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اندونزی در حال تلاش برای جلب نظر خودروسازان برتر جهان همچون تویوتاموتورز برای توسعه و تولید خودروهای برقی، هیبریدی و پاک است.
خودروسازان ژاپنی در ژاپن یکه‌تازی می‌کنند
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروهای پرطرفدار در ژاپن نشان می‌دهد که شهروندان این کشور تمایل بیشتری به خریداری و استفاده از خودروها و برندهای ژاپنی دارند.
غول‌های اوپک ارزان‌تر حساب می‌کنند
پایگاه خبری راد: اعضای اوپک در آخرین نشست خود با هدف تقویت قیمت‌ها، توافق کاهش تولید نفت را به مدت ۹ ماه دیگر تمدید کردند و اکنون شرکت‌های نفتی دولتی آن‌ها با هدف کسب سهم بیش‌تر از بازار، قیمت‌های فروش رسمی خود را پایین آورده‌اند.
یک شاسی‌بلند جایگزین تویوتا کرولا می‌شود
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که تویوتاموتورز در کارخانه آلابامای آمریکا قصد دارد تولید یک خودروی شاسی بلند جدید را جایگزین خودروی تویوتا کرولا کند.