05:48 | چهارشنبه 18 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چوب

تعرفه صادرات به سوریه صفر می‌شود
نماد برتر - رئیس سازمان توسعه تجارت از پیگیری این سازمان برای به صفر رساندن تعرفه تجارت میان ایران و سوریه خبر داد.
خروج نقدینگی؛ فشاری مضاعف!
نماد برتر - بازار همچنان تحت فشار خروج نقدینگی قرار دارد بر اساس آمار‌های روز گذشته، حقیقی‌ها ۸۳۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.
زمان عرضه اولیه "اپال" قطعی شد + تغییر درصد واگذاری و قیمت
نماد برتر- پس از لغو عرضه اولیه ۱۳ درصد سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس در آذر، زمان قطعی این واگذاری برای دومین بار مشخص و مقرر شد، چهارشنبه ۷ درصد از سهام با تغییر دامنه قیمت انجام شود.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه به تهران می‌آید
نماد برتر- نماینده دائم ایران در سازمان ملل از سفر شنبه آینده مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران برای گفتگو در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی مجلس و ادامه همکاری‌های دو جانبه خبر داد.
برنامه‌های تأمین و توزیع کالاهای اساسی تصویب شد
در دویست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، گزارش «وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی و ضروری مردم در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ و برنامه سال ۱۴۰۰» ارائه شد.
"فگستر" ۹ماهه برای هرسهم۸۶۱ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه اعلام کرد که برای هرسهم ۸۶۱ریال سود ساخته است.
لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق تصویب شد
نماد برتر- رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس از تصویب لایحه تاسیس نهاد مستقل تنظیم‌گر بخش برق خبر داد و گفت: وظایف و اختیارات حوزه بازار برق به نهاد تنظیم‌گر بخش برق سپرده می شود .
چشم‌انداز روشنی برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده در کره جنوبی وجود دارد
نماد برتر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چشم‌انداز روشن‌تری نسبت به گذشته وجود دارد و امیدواریم که در اسرع وقت مطالبات خودمان را دریافت کنیم.
بانک ملت و سپرده گذاری مرکزی تفاهمنامه امضا کردند/ افزایش سطح تعاملات
نماد برتر- بانک‌ملت و شرکت سپرده گذاری مرکزی با هدف افزایش سطح تعاملات در ارائه خدمات بانکی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
دولت تصمیمی برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ نگرفته است
نماد برتر- درحالی دولت طی هفته جاری لایحه اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم خواهد کرد که رئیس کل بانک مرکزی از عدم تغییر ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو و کالاهای اساسی در این اصلاحیه خبر داد.
تحلیل رئیس اسبق ایمیدرو درباره دو ابهام طرح جامع فولاد
نماد برتر- رئیس اسبق ایمیدرو ، تحقق رشد تولید ۵۵ میلیون تنی فولاد تا سال ۱۴۰۴ را امکان پذیر دانست و دو ابهام طرح جامع فولاد را بررسی کرد .
دو روایت از سفر رئیس‌ مجلس به روسیه با هدف تسهیل روابط اقتصادی
نماد برتر- دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و رئیس مجلس درباره اهداف سفر رئیس‌ مجلس به روسیه توضیح دادند .
عزم فولادی برای حمایت از حقوق میلیون‌ها سهامدار/ بیانیه‌ای برای تامل بیشتر در طرح فولادی مجلس
نماد برتر- بورس کالای ایران امروز میزبان نشست رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده وزارت صمت با مدیران شرکت های بزرگ فولادی کشور بود که در این نشست علاوه بر همدلی و عزم مدیران فولاد برای حمایت از حقوق سهامداران، نماینده وزارت صمت بر تعامل همه جانبه این وزارتخانه با بازار سرمایه تاکید کرد؛ در پایان این نشست، مقرر شد بیانیه‌ای برای تامل بیشتر کمیسیون صنایع مجلس در طرح فولادی نگارش و به نمایندگان ارسال شود تا بهترین تصمیم‌ها در این حوزه با تعامل صنعت فولاد، بازار سرمایه، مجلس و وزارت صمت اتخاذ شود.
توقف ۲۴ نماد برای یک ساعت و دو روز کاری + محدودیت حجمی برای "کزغال "
نماد برتر- نماد ۲۴ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و برای زغال سنگ پروده طبس که چهارشنبه گذشته عرضه اولیه شده ، محدودیت حجمی ۱۰۰ هزار سهمی تعیین شد .
عرضه اولیه امروز با نقدینگی ۱۲۴ هزارتومانی و احتمال کاهش سهمیه
نماد برتر- امروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس، بیست و ششمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.