00:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پلمب

سایت‌های فروش طلا و سکه مجوز ندارند؛ اینترنتی نخرید!
پایگاه خبری راد: در پی کلاهبرداری یک سایت خرید و فروش اینترنتی سکه و طلا که به گفته مال‌باختگان، از حدود ۳۰۰۰ نفر از این طریق کلاهبرداری شده است، رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که هیچ کدام از سایت‌های خرید و فروش آنلاین سکه و طلا از این اتحادیه مجوز ندارند و به آن‌ها مجوزی نمی‌دهیم و مردم هم نباید در این مراکز سرمایه‌گذاری کنند.
وقوع ۲۵ هزار حادثه طی دو سال اخیر در پایتخت
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر با اشاره به وضعیت عدم ایمنی پروژه‌های عمرانی در حال ساخت از وزارت تعاون خواست که نسبت به پلمب کارگاه‌های ناایمن اقدام کند.
ترس از اتهام "احتکار" عامل افزایش قیمت ظروف یکبار مصرف!
پایگاه خبری راد: هم‌زمان با آغاز ماه محرم و نذورات مواد غذایی، تقاضای خرید ظروف یکبار مصرف نیز افزایش می‌یابد اما محرم امسال افزایش قیمت و کاهش عرضه این محصولات در بازار ملموس شده که دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف اعلام کرد: به دلیل کاهش عرضه مواد اولیه و ترس از اتهام احتکار، قیمت این محصولات دو تا سه برابر افزایش یافته است.
مردم کالاها را در خانه‌هایشان انبار می‌کنند!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه سوپرمارکت‌داران تهران از افزایش خرید کالا از سوی مردم خبر داد و گفت: قیمت همه کالاها افزایش داشته و عرضه نیز کاهش یافته که دلیل آن انبار کردن کالا در خانه‌ها و سپس کاهش عرضه از سوی کارخانه‌هاست.
کشف بیش از 500 میلیون تومان کالای احتکار شده در زاهدان
پایگاه خبری راد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه سیستان وبلوچستان موفق شدند ۴ انبار بزرگ جدید از اقلام احتکار شده را در زاهدان کشف کنند.
پلمب انبارها یعنی رفتن به سمت قحطی
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که پلمب کردن انبارها از سوی دولت تنها نتیجه‌اش این است که حرکت به سمت قحطی را تسریع می‌کند درحالیکه روش درست این است که دولت با نظارت خود مراقب باشد این کالاها با قیمت مناسب در بازار عرضه شوند.
خونریزی کشتارگاه آمل تمام شد!
پایگاه خبری راد: رئیس اداره محیط زیست آمل گفت: رعایت نشدن ملاحظات زیست محیطی کشتارگاه سنتی آمل بیشتر در حوزه پساب‌ها بوده که خروجی سیستم فاضلاب آن به مرحله استاندارد نمی رسید و در نهایت پلمب شد.
با محتکران برخورد کنید؛ به بازاری‌ها صدمه نزنید
پایگاه خبری راد: رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است که همه با برخورد جدی با محتکران موافق هستند و اتاق بازرگانی ایران نیز از آن استقبال می‌کند اما این فرآیند باید به دور از فضای امنیتی شکل بگیرد و مشکلی برای بازاریان به وجود نیاورد.
کام محتکران تلخ شد
پایگاه خبری راد: آخرین هفته از پنجمین ماه سال برای محتکران در تهران، هفته تلخی بود و هرچه برای کسب درآمدهای بادآورده رشته کرده بودند، پنبه شد، چرا که از آغاز تا پایان این هفته شمار زیادی از انبارها و اقلام دپو شده آنان از سوی پلیس شناسایی و پلمب شد و احتمالا ادامه این روند گریبان بسیاری دیگر از آنان را نیز خواهد گرفت.
پلمب سوله‌های بزرگ احتکار لوازم خانگی در تهران
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و پلمب سه سوله مملو از لواز خانگی احتکار شده در جنوب تهران خبر داد.
کشف ۷۰۰۰ تن کاغذ احتکار شده با ارز دولتی/ پلمب ۱۱ سوله و ۶ انبار
پایگاه خبری راد: ۱۱ سوله و شش انبار که بیش از ۷۰۰۰ تن کاغذ وارد شده با ارز دولتی و مواد شیمیایی پیش ساز ظروف یکبار مصرف در آن احتکار شده بود با حضور رئیس پلیس پایتخت پلمب شد.
نشت نفت به چاه‌های آب از پالایشگاه تندگویان سابقه دارد/ انجام نمونه‌برداری و تکمیل مستندات
پایگاه خبری راد: رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با بیان اینکه پالایشگاه نفت شهیدگویان پیش از این نیز مشکلات زیست محیطی داشته است و حتی چند سال پیش یکی از روستاها به دلیل نشت نفت به چاه‌های آب تخلیه شده بود، گفت: ما در حال نمونه‌برداری و تکمیل مستندات برای ارائه به دادگاه هستیم.
شیر گران‌تر می‌شود/ به دوغ نشاسته می‌زنند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه لبنیات کرج در خصوص اضافه کردن نشاسته به دوغ توسط برخی ماست‌بندی‌ها گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما تاکنون در حد شنیده‌ها بوده و شکایتی در این خصوص به اتحادیه لبنیات نرسیده است.
راه بستن این رانت کهنه کجاست؟
پایگاه خبری راد: "شفاف‌سازی و مبارزه با هر گونه رانت" برنامه‌ای است که عبدالناصر همتی برای چندمین بار از آمدنش در بانک مرکزی بر آن تاکید کرده و از اهم سیاست‌ها و برنامه‌های خود دانسته است. رانت گسترده‌ای که مسئولان بارها از آن سخن گفته‌اند و طی سال‌ها در حوزه پولی و ارزی رخنه کرده و کهنه شده است حال باید دید چگونه و با چه برنامه‌ و ابزاری از بین خواهد رفت؟
تائید وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز
پایگاه خبری راد: رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با تائید کلیپی که وجود موش در این بیمارستان را نشان می‌داد، تأسیسات فاضلاب شهری اطراف این مرکز درمانی را علت ورود این جانور موذی و خطرناک به یکی از بخش‌های بیمارستان اعلام کرد.