04:47 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پتروشیمی

بی‌اعتمادی سهامداران؛ پاشنه آشیل ثبات بازار سرمایه
نماد برتر: بازگشت ثبات و بازسازی اعتماد مخدوش شده سهامداران از جمله مهمترین اقداماتی است که دولت باید در راستای ایجاد آرامش در بازار سرمایه انجام ده
رشد سرمایه گذاری در «تاپیکو»
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "تاپیکو" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس» با ۴۱،۸۱۱ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۸۳،۲۱۷ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.
چراغ آیفکس سبز شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۷ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.
شاخص در یک قدمی کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (دوشنبه، هفدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۴۹۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲۳۷ واحد افزایش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۹۲۹ واحد را به ثبت رساند.
تغییر نام شرکت سرمایه گذاری ایرانیان
شرکت " گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان "با نماد پترول به شرکت" گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج‌فارس " تغییر نام داد
عرضه ۶۲ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان عرضه ۶۲ هزار و ۱۷۳ تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات، قیر و روغن پایه است.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
رینگ داخلی و بین الملل بورس انرژی ایران امروز دوشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری خواهد بود.
چراغ آیفکس قرمز شد
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۱۲۸ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.
۱۳ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (یکشنبه، پانزدهم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۹ هزار و ۶۸۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۵۸ واحد کاهش، به رقم ۳۸۴ هزار و ۶۹۶ واحد را به ثبت رساند.
عرضه ۱۵۰ هزار تن زنجیره سنگ آهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه میزبان عرضه ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با یک هزار تن گزارش‌شده است.
عرضه محصول دو شرکت در رینگ صادراتی بورس انرژی
امروز یکشنبه ۱۶ آبان ماه کالاهای متانول پتروشیمی مرجان و رافینت ۲ شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.
کاهش تقاضا وکیوم باتوم "شپنا" برای دومین هفته متوالی
محصول دیگری که توسط پالایش نفت اصفهان مورد عرضه و تقاضا قرار گرفته مربوط به لوب کات سبک و گوگرد گرانوله بوده که طی این هفته شاهد عرضه ۲۰ هزار تن لوب کات سبک در بورس کالا بوده‌ایم .
بازگشت فرابورس به کانال ۲۰ هزار واحد
امروز در فرابورس ایران امروز شاخص کل با افزایش ۵۰۷ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۳۶۰ واحد رسید.
افزایش تقاضا ۷۶۸ تنی استایرن منومر "پارس"
ارزش معاملات استایرن منومر پتروشیمی پارس طی این هفته بالغ‌بر ۱۰۲ میلیارد تومان اعلا‌م‌شده و نرخ فروش این محصول اُفت ۲ درصدی را به همراه داشته است.