17:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت صنع

درخواست شرکت های سیمانی برای افزایش قیمت در پی هزینه ۴ برابری مازوت
نماد برتر- تولیدکننده سیمان با اشاره به هزینه ۴ برابری مازوت خواستار افزایش قیمت محصول شد و نسبت به تعطیلی واحدهای تولیدی هشدار داد.
محصول جدید ساپیا بزودی رونمایی می شود / نتیجه داخلی سازی از اول سال
نماد برتر- مدیرعامل سایپا از رونمایی محصول جدید اطلس در آینده ایی نزدیک خبر داد و نتیجه داخلی سازی از اول سال را کاهش ۱۰۵ میلیون دلاری ارزبری اعلام کرد .
جلسه مهم جهانگیری برای آزادسازی قیمت‌ خودرو / اولین حضور رئیس سازمان بورس
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس از جلسه دو روز آینده با موضوع لغو قیمت‌گذاری دستوری خودرو و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و اولین مشارکت رئیس سازمان خبر داد .
تامین مالی ۳۷۵ شرکت صنعتی و معدنی از بورس / رشد ۸۰۰ دصدی انتشار اوراق
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت از تامین مالی ۳۷۵ واحد صنعتی و معدنی از طریق بازار سرمایه و رشد ۸۰۰ درصدی انتشار اوراق جدید خبر داد .
واردات کالاهای جدید با سقف۵۰۰ هزار دلاری و حذف محدودیت برای چند صنعت
نماد برتر- مدیرکل خدمات بازرگانی وزارت صنعت از تعیین سقف ۵۰۰ هزار دلاری برای واردات کالاهای جدید و حذف محدودیت برای چند صنعت خبر داد.
نتیجه جلسه مهم نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا با نمایش دود سفید !
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس و عضو هیات مدیره ذوب آهن، نتیجه جلسه مهم درباره نحوه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا را اعلام کردند که با نمایش دود سفید همراه بود !
سازمان بورس تاسیس نوع جدید شرکت ها را تصویب کرد / اقدامات وزارت صنعت
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس گفت: گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ایران و عوامل مخرب در ارز آوری
نماد برتر- بنیان‌گذار فولاد مبارکه با اشاره به ظرفیت تولید ۱۵۰ میلیون تنی فولاد ، عوامل مخرب در ارز آوری این صنعت مهم را اعلام کرد .
معاون سابق وزیر صنعت و رییس ایمیدرو، مدیرعامل زیرمجموعه بانک صادرات شد
نماد برتر- رییس هیات عامل ایمیدرو که بعد دو سال از ریاست این مجموعه کنار گذاشته شد با حکم مدیرعامل بانک صادرات به عنوان مدیرعامل سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات انتخاب و معرفی شد.
گام مثبت برای هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید/ دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه تصویب شد
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با توجه به تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ،گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید رقم خورد.
اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی بانک‌ها برای دو شرکت خودروسازی
نماد برتر- رییس کل بانک مرکزی گفت: در کنار انتشار گواهی اوراق مولد (گام)، حدود پنج هزار میلیارد تومان هم اعتبار بانک‌ها برای دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته شده است.
رویداد مهم برای بورس با واگذاری قیمت گذاری دستوری به شرکت ها و تشکل ها
نماد برتر- وزیر صنعت در رویدادی مهم برای صنایع بورسی از تمایل برای بازگشت واگذاری اموری نظیر قیمت‌گذاری به شرکت ها و تشکل‌ها خبر داد.
با قیمت‌گذاری دستوری مخالفم
نماد برتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هرگونه قیمت‌گذاری دستوری مخالف هستم؛ دولت نیز در این زمینه با ما هم عقیده است و در تحقق این موضوع کمک می‌کند و انتظار داریم که بخش خصوصی نیز برای این موضوع مهم پای کار بیاید.
تحقق ۶۸.۷ درصدی داخلی‌سازی و ۲.۲ میلیارد دلاری صنایع در ۹ ماه
نماد برتر- معاون وزیر صنعت با اشاره به برنامه داخلی‌سازی ۳.۲ میلیارد دلاری در سال جاری از تحقق ۲.۲ میلیارد دلاری طی ۹ ماه خبر داد که معادل ۶۸.۷ درصد است .
پیش بینی افزایش۳۰ درصدی عرضه خانه با قانون جدید مالیات / مصالح ارزان شد !
نماد برتر- عضو کمیسیون عمران مجلس با ادعای اینکه قیمت مصالح کاهش یافته پیش بینی کرد با اجرای قانون جدید مالیات بر خانه‌های خالی، عرضه واحدهای مسکونی با رشد ۳۰ درصدی همراه باشد.