02:30 | شنبه 31 شهريور 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورنا

چه"خبر" از فیس‌بوک؟
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد گزینه و قسمت جدیدی را تحت عنوان "اخبار" به پلت‌فرم خود اضافه کند تا به کاربران و علاقمندان امکان پیگیری راحت‌تر اخبار موردنظر خود را بدهد.
روند افزایشی طلا ازسرگرفته شد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر تنش‌های ژئوپلتیکی و عملکرد ضعیف بازارهای مالی که از تقاضا برای فلز ارزشمند پشتیبانی کرد افزایش یافت اما دلار قوی‌تر رشد قیمت‌ها را محدود کرد.
آمریکا هواوی را قلع و قمع می‌کند؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم گرفته تمام زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی این کشور را از تجهیزات چینی شرکت هواوی بی نیاز کند.
امسال قیمت گوشت قرمز افزایش نمی‌یابد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که در سال جاری تاکنون حدود ۳۷ هزار تن انواع گوشت قرمز وارد شده است و با توجه به شرایط بازار افزایش قیمتی در این بخش در سال جاری نخواهیم داشت.
آیا ترامپ هم به ذخایر نفتی آمریکا متوسل می شود؟
پایگاه خبری راد: سال گذشته پیش از بازگشت تحریم‌های واشنگتن علیه ایران، گمانه زنی‌هایی درباره احتمال استفاده آمریکا از ذخایر نفت استراتژیک خود برای تعدیل تأثیر تحریم‌ها روی بازارهای بین‌المللی و مهم‌تر از همه قیمت‌های بنزین وجود داشت.
تاوان سنگین نفت برای جنگ طلبی ترامپ
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه تحت تأثیر تهدید ترامپ برای وضع تعرفه بالاتر روی واردات مکزیک که نگرانی‌های نسبت به سلامت اقتصاد جهانی و تقاضا برای نفت را برانگیخت، بیش از پنج درصد سقوط کرد و برای کل هفته و ماه کاهش چشمگیری را نشان داد.
عربستان مشتری LNG آمریکا شد
پایگاه خبری راد: شرکت آرامکو سعودی برای خرید گاز طبیعی مایع (LNG) از پروژه پورت آرتور شرکت "سمپرا انرژی" در تگزاس توافق کرد.
تورم مجارستان به بالاترین سطح رسید
پایگاه خبری راد: نرخ تورم مجارستان تا پایان ماه آوریل به حدود چهار درصد رسید.
آمارهای ضد و نقیض درباره کاربران سرویس‌های گوگل!
پایگاه خبری راد: گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی گوگل بیش از ۱۵ میلیون مشترک را در خود جای داده است.
رونمایی از یک واکسن دامی و پادزهر نیش عقرب و مار
پایگاه خبری راد: دو داروی مرکز رشد فناوری فرآورده‌های بیوتکنولوژی با حضور معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و وزیر بهداشت رونمایی شد.
همکاری وزارت بهداشت در تسریع تولید داروهای استارتاپ‌ها
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با اشاره به همکاری مناسب وزارت بهداشت با استارتاپ‌ها گفت: این همکاری موجب شده که تعداد قابل توجهی از داروهای تولیدشده به مرحله تولید برسند.
واکنش وزیر خارجه آمریکا به کاهش قیمت نفت
پایگاه خبری راد: وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی از کاهش قیمت نفت برنت در معاملات جمعه ابراز رضایت کرد و گفت: دولت ترامپ با ماندن قیمت نفت در پایین محدوده ۷۰ دلار مشکلی نخواهد داشت.
اصرار از ترامپ و انکار از اوپک!
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که با اوپک تماس گرفته و از این گروه خواسته است قیمت‌های نفت را پایین بیاورد در حالی که منابع اوپک چنین ادعایی را تکذیب کردند.
ریزش قیمت نفت در واکنش به درخواست ترامپ از اوپک
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه در پی درخواست ترامپ از اوپک برای پایین بردن قیمت‌ها، حدود سه درصد سقوط کرد.
جنگ تعرفه‌ای دولت ترامپ، بورس‌های جهانی را به زیر کشید
پایگاه خبری راد: پس از انتشار اخباری از احتمال وضع تعرفه بر کالاهای چینی توسط دولت آمریکا، بیشتر شاخص‌های بورس جهانی قرمز پوش شدند.