04:49 | جمعه 13 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هیبریدی

انقلاب خودروهای برقی را ثروتمندان هدایت می‌کنند
پایگاه خبری راد: کارشناسان بر این باورند که تنها ثروتمندان جامعه موجب توسعه روزافزون خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست شده‌اند و سایر اقشار مردم استطاعت مالی موردنیاز برای خریداری این محصولات را ندارند.
چراغ سبز روسیه به سازندگان خودروهای برقی در جهان
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است درهای صنعت خودروسازی خود را بر روی شرکت‌های تولیدکننده خودروهای الکتریکی باز کند تا بدین ترتیب از سایر کشورهای پیشگام و پیشرفته در جهان عقب نیفتد.
نگران کارت سوخت نباشید
پایگاه خبری راد: از چند روز پیش شمارش معکوس برای آغاز طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز شد و مالکان وسایل نقلیه در تب‌وتاب دریافت این کارت بودند و اکنون بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه از روز سه‌شنبه (۲۲ مردادماه) تاکید شده است اما افرادی که تاکنون قادر به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، نگران نباشند، چراکه کارت سوخت جایگاه‌داران چاره کار این افراد شده است.
مهلت الزام استفاده از کارت سوخت تمدید می‌شود؟
پایگاه خبری راد: نهم خرداد ماه بود که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور رسمی اعلام کرد که از ۲۰ مردادماه استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی و سوخت‌رسانی تنها با این کارت امکان پذیر می‌شود، اما به‌تازگی وزیر نفت اعلام کرده که احتمال تمدید این تاریخ وجود دارد.
در بازار فروش خودروی چین چه گذشت؟
پایگاه خبری راد: آمارها حاکیست که روند کاهشی فروش خودرو در بازار چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی همچنان ادامه داشته که در ماه مه ۲۰۱۹ به کمترین میزان خود رسیده است.
سرنوشت خودروهای دیزلی چه خواهد شد؟
پایگاه خبری راد: انتظار می رود خودروهای دیزلی تا یک دهه آینده تحت تاثیر تولید انبوه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای برقی و هیبریدی سهمی از بازارهای جهانی فروش خودرو نداشته باشند.
اندونزی در تلاش برای توسعه بازار خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که اندونزی در حال تلاش برای جلب نظر خودروسازان برتر جهان همچون تویوتاموتورز برای توسعه و تولید خودروهای برقی، هیبریدی و پاک است.
حمایت از سیاست دو نرخی شدن قیمت بنزین
پایگاه خبری راد: استفاده از کارت سوخت از ۲۰ مردادماه اجباری می‌شود؛ موضوعی که واکنش‌های متعددی را به‌دنبال داشته و این پرسش را به وجود آورده است که آیا این طرح می‌تواند وضعیت مصرف و قاچاق سوخت را سامان دهد یا مانند دوره قبل یک پروژه ناتمام باقی خواهد ماند؟
استرالیا سکوی پرش خودروهای برقی هیوندای می‌شود
پایگاه خبری راد: جنسیس به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی هیوندای موتورز به تازگی از برنامه‌های خود برای توسعه و تولید خودروهای الکتریکی جدید خبر داده است.
قیمت جدید خودروهای هیبریدی در ایران
پایگاه خبری راد: اگرچه در مصوبه مجلس تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شده اما در صورت واردات این خودروها با قانون جدید باز هم حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد به قیمت‌های جهانی آن‌ها به دلیل دیگر عوارض مشمول اضافه خواهد شد. البته باز هم در این حالت قیمت این خودروها کمتر از نرخ‌های فعلی خواهد بود.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
شرط توسعه خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: نتایج تحقیقات جدید در نروژ نشان می‌دهد که تجهیزات و شبکه برق کشورها باید برای آنکه پاسخگوی افزایش استقبال مشترکان از وسائل نقلیه برقی و الکتریکی باشند، ارتقا داده شوند.
نصف درآمد تویوتا از فروش خودروهای برقی خواهد بود‍!
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین برآوردها حاکی است که ظرف شش سال آینده بالغ بر نیمی از فروش شرکت ژاپنی تویوتاموتورز به خودروهای برقی و الکتریکی اختصاص پیدا خواهد کرد.
مصوبه مجلس برای نظارت بر قیمت‌گذاری خودرو باعث کاهش قیمت خودرو می‌شود
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس برای نظارت بر قیمتگذاری خودرو را موجب کاهش قیمت خودرو دانست و بر ضرورت نظارت نهادهای نظارتی بر اجرای مصوبه مجلس تأکید کرد.
بدری: طرح ساماندهی بازار خودرو تاثیر مثبتی هم از بُعد کیفیت و هم از بُعد قیمت دارد
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در طرح ساماندهی بازار خودرو، خودروسازان مکلف به ساخت خودروهایی با استانداردهای بین‌المللی شده‌اند، گفت: قطعا این طرح تاثیر مثبتی هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت در بازار خودرو خواهد گذاشت.