21:43 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هک شدن

تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی!
پایگاه خبری راد: ضعف امنیتی که در یکی از پیام‌رسان‌های بومی آشکار شد، تلنگری است به تمامی پیام‌رسان‌ها تا موارد مشابه را در مورد امکانات خود بررسی کنند و آنها را ارتقاء دهند تا اگر صحبت از فیلترینگ تلگرام جدی شد، جایگزین داخلی برای آن وجود داشته باشد.
تبلیغ نرم‌افزار موبایلی شگرد جدید کلاهبرداری از کاربران
پایگاه خبری راد: با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، شاهد تبلیغات‌های اغواکننده با عنوان دانلود و خرید برنامه‌های موبایلی در سطح گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی هستیم که با هدف کلاهبرداری طراحی شده و به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی کاربران می‌انجامد.
این ذهنیت که شماره‌های افراد برای تبلیغات از چه راهی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد همواره برای مواجهان با پیامک‌ها و تماس‌های مزاحم وجود دارد. یکی از محتمل‌ترین پاسخ‌هایی که کاربران به این شبهه می‌دهند، نقش اپراتورها در این زمینه است.
پایگاه خبری راد: این ذهنیت که شماره‌های افراد برای تبلیغات از چه راهی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد همواره برای مواجهان با پیامک‌ها و تماس‌های مزاحم وجود دارد. یکی از محتمل‌ترین پاسخ‌هایی که کاربران به این شبهه می‌دهند، نقش اپراتورها در این زمینه است.
شنود اطلاعات با میکروفون موبایل
پایگاه خبری راد: برخی از بازی‌های اندروید بی سروصدا با استفاده از میکروفون خود، عادات تلویزیونی شما و یا هر چیزی را که از طریق گوشی هوشمند مشاهده می‌کنید ردیابی می‌کند.
فهرستی از بزرگترین خطرهای جهان در سال۲۰۱۸
پایگاه خبری راد: حملات سایبری و سرقت اطلاعات مالی و خصوصی افراد و سازمان‌های مختلف، در صدر فهرست تهدیدات و خطرات احتمالی در سال جاری میلادی ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند.
چگونه از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنیم
پایگاه خبری راد: همزمان با فراگیر شدن استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال‌های اخیر، اخبار مرتبط با هک شدن این صفحه اجتماعی هم بیشتر به گوش می‌رسد.
وب سایت شما هک می شود
پایگاه خبری راد: هر ساله ده‌ها میلیون وب‌سایت در معرض هک هستند و این موضوع برای تمام وب‌سایت‌ها صرف نظر از مقیاس سایت صادق است.
هر آنچه برای امنیت مجازی لازم دارید
پایگاه خبری راد: در دنیای پیشرفته امروز که ‌اینترنت جزء اصلی در زندگی روزمره انسان‌ها شده، ممکن است در صورت بی‌احتیاطی اطلاعات شخصی شما به دست افراد ناشناس بیافتد و از آن سوءاستفاده شود. به همین دلیل رعایت نکات امنیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
"قفس" فرار از اینترنت ساخته شد!
پایگاه خبری راد: یک چادر برای فرار از فضای مجازی و جلوگیری از هک شدن و مورد جاسوسی سایبری قرار گرفتن طراحی و ساخته شده است.
راههایی برای افزایش ایمنی رمزعبور حساب‌های کاربری
پایگاه خبری راد: یکی از راههایی که می تواند به در امان ماندن از خطرات و تهدیدات حملات سایبری و هک شدن در فضای اینترنت، افزایش ضریب ایمنی گذرواژه های صفحات مجازی و حساب های کاربری است.
خطر حملات سایبری در کمین موسسات خیریه
پایگاه خبری راد: طبق گزارش های منتشر شده ، شمار زیادی از موسسات خیریه در جهان، در مقابل تهدیدها و خطرات حملات سایبری آمادگی کافی را ندارند و در معرض آسیب های ناشی از آن قرار دارند.
چکار کنیم تا سرعت اینترنت بیشتر شود؟
پایگاه خبری راد: شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از سرعت پایین اینترنت خود اظهار ناخشنودی می‌کنند و درصدد یافتن علت و حل این مشکل هستند.
آغاز تحقیقات دولت انگلیس در مورد هک شدن اکوئیفاکس
پایگاه خبری راد: دولت انگلیس به منظور مشکل یابی و شناسایی مجرمان و همچنین آگاهی یافتن از جزییات دقیق هک بزرگ شرکت اکوئیفاکس مستقر در آمریکا، وارد مرحله انجام تحقیقات گسترده می‌شود.
چطور جلوی هک شدن رمز بانکی را بگیریم؟
پایگاه خبری راد: لو رفتن رمز یا رمز دوم مشترکان بانک‌ها یکی از نگرانی‌های سیستم بانکی و نظام رایانه‌ای است. به همین دلیل راهکارهای متعددی به دارندگان حساب‌های بانکی ارائه می‌شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
سه میلیارد حساب کاربری یاهو هک شده است
پایگاه خبری راد: شرکت یاهو سرانجام تأیید کرد که تمام سه میلیارد پ‍‍‌ست الکترونیکی این شرکت در حمله‌ سایبری سال ۲۰۱۳، مورد سرقت اطلاعاتی قرار گرفته است.