22:49 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هکرها

به این پیام‌ها در واتس‌اپ جواب ندهید!
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به کاربران توصیه کرده‌اند به هیچ عنوان به پیام‌های ناشناسی که در واتس‌اپ آنها ارسال و از آن‌ها درخواست می‌شود که پول پرداخت کنند، پاسخ ندهند.
روش جدید هکرها برای نفوذ آسانتر به اطلاعات شرکت‌های بزرگ
پایگاه خبری راد: کارشناسان به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که هکرها و مجرمان سایبری با نفوذ به شرکت‌های کوچک وابسته به شرکت‌های بزرگ‌تر، سعی دارند به زیرساخت‌های آنها دسترسی پیدا کنند.
چگونه از هک شدن دستگاه‌های اندرویدی جلوگیری کنیم؟
پایگاه خبری راد: اندروید نسبت به بقیه سیستم‌های عامل‌ تلفن همراه کاربردهای بسیاری دارد؛ مخصوصاً میان کاربران ایرانی. در عین حال یکی از آسیب پذیرترین سیستم عاملها هم هست و هکرها به راحتی می‌توانند آن را هدف قرار دهند. به همین دلیل بسیاری از کاربران نگران هک شدن دستگاه‌های اندرویدی و از دست دادن اطلاعات مهم‌شان هستند.
تلاش گوگل برای افزایش سواد رسانه‌ای کاربران از سنین پایین
پایگاه خبری راد: گوگل سعی دارد با توسعه برنامه سواد رسانه‌ای خود، کاربران را از سنین پایین با اخبار کذب و نحوه شناسایی و برخورد با آنها در فضای مجازی آشنا کند.
بدافزار جدید در کمین دستگاه‌های مجهز به اینترنت اشیا
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی از انتشار یک بدافزار جدید خطرناک خبر داده اند که قادر است دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT ) را هک کند و هکرها به اطلاعات موجود در آن نفوذ پیدا کنند.
مایکروسافت برای کارمندانش خط و نشان کشید
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مایکروسافت اجازه استفاده از برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط سایر شرکت‌ها را به کارمندانش نمی‌دهد.
سرقت میلیون‌ها دلار ارز مجازی با هک سیم‌کارت کاربران
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد هکرها و مجرمان سایبری با انتقال اطلاعات سیم‌کارت‌های قربانیان به سیم‌کارت‌های خودشان، حساب‌های کاربری آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده را هک کرده و مبالغ هنگفتی را به سرقت برده‌اند.
ردپای هکرهای چینی در حمله به آزمایش‌های شبکه 5G
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که هکرهای چینی سعی داشتند آزمایش‌های شبکه نسل پنجم اینترنت 5G که توسط شرکت‌های نوکیا و اریکسون درحال انجام است، هک کنند و مانع ادامه فعالیت‌های آنها شوند.
پردازنده‌های AMD در برابر حملات سایبری امن هستند
پایگاه خبری راد: بعد از آنکه کارشناسان باری دیگر آسیب‌پذیری‌های جدیدی در پردازنده‌های اینتل پیدا کردند، این بار شرکت AMD به عنوان یکی از بزرگترین رقبای این شرکت آمریکایی اعلام کرده که محصولاتش در برابر حملات سایبری هکرها ایمن هستند.
بیت کوین؛ بی‌تفاوت در برابر حملات سایبری
پایه خبری راد: به گفته کارشناسان این حمله سایبری به صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در بازارهای جهانی آن بی تاثیر بوده است.
هکرها ۶ سال مخفیانه به اطلاعات کاربران دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که آسیب پذیری موجود در دستگاه‌های توسعه داده شده توسط شرکت سیسکو به هکرها اجازه می‌داده تا به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشند.
بیت کوین رکورد امسال خود را شکست
پایگاه خبری راد: ارزش بیت کوین با جهشی بزرگ از ۸۰۰۰ دلار نیز گذشت.
چگونه مرورگر اینترنت اکسپلورر را از ویندوز ۱۰ حذف کنیم؟
پایگاه خبری راد: با توجه به آنکه بسیاری از کارشناسان امنیتی پیش‌تر اعلام کرده بودند که کاربران هرچه سریعتر به حذف مرورگر اینترنت اکسپلورر اقدام کنند، این گزارش به شما چگونگی این کار را تشریح کرده و آموزش می‌دهد.
درگاه‌های پرداخت آنلاین هک شد!
پایگاه خبری راد: هکرها و مجرمان سایبری اطلاعات کاربرانی را که از درگاه‌های پرداخت آنلاین استفاده کرده‌اند، از بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ وب‌سایت به سرقت برده‌اند.
آسیب‌پذیری چه شرکت‌هایی مقابل حملات سایبری بیشتر است؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هدف اکثر حملات سایبری و بدافزاری، شرکت‌های کوچک و متوسط هستند.