23:46 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیکول

صدور گذرنامه با ارز دیجیتالی در ونزوئلا!
پایگاه خبری راد: گزارش‌ها حاکیست که شهروندان ونزوئلایی باید به منظور پرداخت هزینه صدور و تمدید گذرنامه از ارزدیجیتالی اختصاصی دولت این کشور استفاده کنند.
فعالیت رسمی آمازون در ترکیه کلید خورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی آمازون به‌منظور توسعه بازارهای جهانی خود فعالیت رسمی خود را در ترکیه آغاز کرده است.
مقاومت نفت در برابر کاهش قیمت شکسته شد
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت آمریکا روز جمعه افت اندکی را شاهد بود و برای نخستین بار از اواسط ماه میلادی گذشته، کاهش هفتگی داشت.
حقوق افراد در سوئیس چقدر است؟
پایگاه خبری راد: مردم سوئیس با هدف پایان دادن به تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد، کمپین اعلام حقوق به راه انداختند.
بنزین در ونزوئلا گران می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس جمهور ونزوئلا در بحبوحه شکل گیری ابرتورمی که فروپاشی اقتصادی این کشور را تسریع کرده است، اعلام کرد قیمت بنزین یارانه‌ای تا اکتبر افزایش خواهد یافت.
آمریکا: اگر اسد از سلاح شیمیایی استفاده کند، باز هم سوریه را می‌زنیم
پایگاه خبری راد: خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع گزارش داد، ایالات متحده به روسیه هشدار داده است که اگر بشار اسد و دولتش از تسلیحات شیمیایی در سوریه استفاده کنند، مجددا آماده است تا به این کشور حمله کند.
افزایش قیمت بنزین در ونزوئلا برای توقف قاچاق
پایگاه خبری راد: رییس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی تلویزیونی گفت قیمت بنزین یارانه‌ای داخلی باید به سطح بین‌المللی افزایش پیدا کند تا از میلیاردها دلار ضرر سالانه به دلیل قاچاق سوخت جلوگیری شود.
هند پول نفت ونزوئلا را با پترو نمی‌دهد
پایگاه خبری راد: وزیر خارجه هند اعلام کرد کشورش قصد ندارد از ارز مجازی پتروی ونزوئلا برای پرداخت پول واردات نفت از این کشور آمریکای لاتین استفاده کند.
نگرانی اوپک نسبت به کاهش تولید نفت ونزوئلا
پایگاه خبری راد: رویترز به نقل از منابع آگاه خبر داد اوپک به دقت کاهش تولید نفت در ونزوئلا را زیر نظر دارد تا ببیند افت عرضه از سوی این کشور عضو نیازمند اقدام این گروه است یا خیر.
افزایش قیمت نفت ادامه یافت
پایگاه خبری راد: قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به کاهش بیشتر تولید ونزوئلا و تهدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، افزایش یافت.
احتمال صعود نفت به ۱۰۰ دلار پس از شکستن قیمت ۸۰ دلار
پایگاه خبری راد: بهای معاملات نفت روز جمعه به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به روند رشد بی‌رویه تولید امریکا با وجود انتظار برای اختلال در عرضه نفت در خاورمیانه در قیمت پایین‌تری بسته شد، اما برای کل هفته افزایش ثبت کرد.
پنج عامل تاثیرگذار بر نفت ۷۵ دلاری
پایگاه خبری راد: قیمت نفت برای نخستین‌ بار در چهار سال گذشته به رکورد بالای ۷۵ دلار در هر بشکه صعود کرد اما واقعا چه عاملی نفت را به قیمت رساند و همچنان روند حرکت قیمت‌ها را هدایت خواهد کرد؟
چگونه نفت در مرز ۴۲ سالگی ملی شد؟
پایگاه خبری راد: ۱۰۹سال از فوران نخستین چاه نفت در ایران و ۶۷ سال از ملی شدن صنعت نفت می‌گذرد. "ملی شدن صنعت نفت"، چهار واژه‌ای که وقتی کنار یکدیگر قرار می‌گیرند ناخودآگاه سرفرازی را در رگ هایمان تزریق می‌کنند، اما شاید کم تر کسی از جزئیات اتفاقاتی که طی پیدایش نفت در ایران و ملی شدن صنعت نفت گذشته، مطلع باشد.
۱۰مکان ممنوعه و مرموز دنیا+عکس
پایگاه خبری راد: همۀ ما دربارۀ «منطقه ۵۱» شنیده‌ایم که یک پایگاه نیروی هوایی فوق سرّی در ایالت نوادا در آمریکا است. سرّی بودن فعالیتها در این منطقه باعث شده است که تئوری‌های زیادی دربارۀ فعالیتهای آن شکل بگیرد، تا جایی که برخی ادعا می‌کنند در این منطقه نشانه‌هایی از وجود موجودات فرازمینی دیده شده است.
شورای امنیت تصمیم اخیر ترامپ درباره قدس را رد کرد
پایگاه خبری راد: اعضای شورای شورای امنیت شب گذشته جلسه ویژه خود درباره بررسی تصمیم آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را برگزار و مخالفت گسترده کشورهای عربی، اروپایی و آسیایی با این تصمیم آمریکا را اعلام کردند