02:14 | شنبه 7 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نیروگاه

تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
درخواست۱۲ شرکت بورسی و غیربورسی+ایمیدرو برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق
۱۲ شرکت معدنی بورسی و غیر بورسی به همراه ایمیدرو ، خواستار صدور مجوز ساخت نیروگاه ها برای تولید ۱۰.۵ هزار مگاوات برق و کمک به ارتقای تولید برق پایدار از ورات نیرو شدند.
بورس انرژی می تواند برطرف کننده بخشی از مشکلات برق کشور باشد
باید تصمیمات جدیدی از طریق بورس انرژی و نیروگاه های غیردولتی که آماده هستند تا برق را به دور از مداخله دولت در بورس به فروش برسانند، اتخاذ شود تا صنایع مختلف در کشور از این برق استفاده و بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.
علل خاموشی برق به همراه ارائه راهکار مقابله با آن
پیشی گرفتن نرخ رشد تقاضای برق از نرخ رشد عرضه آن و از طرف دیگر نیاز به زمان زیاد و لزوم سرمایه گذاری فراوان برای توسعه ظرفیت های تولید، انتقال و توزیع از جمله مسائلی هستند که موجبات کمبود برق و بروز خاموشی را فراهم می کنند.
استخراج 2834 ریال سود از معادن «کچاد»
نماد برتر - سال گذشته برای «کچاد» به سبب رشد مطلوب نرخ مواد معدنی، با جهش بیش از 3 برابری سود به پایان رسید.
«وتجارت» هم فروشنده شد
نماد برتر - شرایط و زمان خروج بانک تجارت از سهامداری شرکت فرابورسی با عرضه بلوک ۱۶.۶۸ درصدی و ۲.۸ برابر بالاتر از قیمت فعلی هر سهم روی تابلو اعلام شد.
«دماوند» به مجمع می رود
نماد برتر - مجمع عمومی فوق العاده شرکت تولید نیروی برق دماوند در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ برگزار می شود.
عرضه 50 هزار کیلوات ساعت برق برای تحویل در اردیبهشت
نماد برتر - در جلسه معاملاتی امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۵۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی برق دماوند نیروگاه شهدای پاکدشت-دماوند برای دوره تحویل ماهانه اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.
«وغدیر» ریخت اما...
نماد برتر - در ۷ ماه گذشته، سهام قریب به‌اتفاق بازار با نزول و افت سنگینی همراه بود و نماد "وغدیر" نیز از این قاعده مستثنا نبوده است، ولی افت و ریزش سهام "وغدیر"، به‌اندازه بسیاری از سهام حبابدار بازار نبوده است.
روز خوب بورس های جهانی
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیاردی برق صنایع بزرگ بورس + صرف منابع
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق با اشاره به اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیار تومانی برق صنایع بزرگ بورس ، محل صرف منابع حاصله را اعلام کرد.
یک مصوبه و رویایی که از بین رفت!
نماد برتر - صنایع مادر از یارانه برق استفاده کرده و محصول خود را با برق ارزان قیمت تولید می‌کنند؛ ولی نرخ فروش محصول شان بر اساس قیمت‌های جهانی و حتی بالاتر است!
حرکت بورس های غربی بر خلاف جهت بازار سرمایه داخلی
نماد برتر - تمامی شاخص های مهم بورسی در اروپا و آمریکا صعود کردند.
نرخ خوراک پتروپالایشی ها و سه صنعت مهم بورسی تعیین شد
نماد برتر- نمایندگان مجلس، نرخ سوخت شرکت های پتروپالایشی، فولادی، سیمانی، تولید فلزات و کانی های فلزی را مشخص کردند.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.