11:59 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نوشهر

آقای رییس‌جمهور دوره آقای سیف تمام شد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بزرگ‌ترین مشکلی که امروز در کشور احساس می‌شود مساله تبعیض است و برای رفع آن نیاز است بزرگان نظام اقدام جدی انجام دهند تا سرمایه اجتماعی به مردم باز گردد.
اتصال نیروگاه کاسپین نوشهر به شبکه برق
پایگاه خبری راد: واحد گاز نیروگاه سیکل ترکیبی کاسپین به ظرفیت 310 مگاوات با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در نوشهر به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.
تاوانی که صنعت مازندران برای قطعی برق می‌دهد
پایگاه خبری راد: با افزایش دما و قطع شدن‌های مکرر برق در طول روز آن هم به مدت دو ساعت مشکلات زیادی برای بخش‌های مختلف به وجود آمده و خسارات سنگینی را به برخی بخش ها از جمله بخش صنعت وارد کرده است.
رد شایعه شیوع وبا در «نوشهر»
پایگاه خبری راد: مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت: بر اساس آزمایش‌های انجام شده، شایعه مسمومیت در نوشهر ناشی از وبا رد شد.
رشد فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران ادامه دارد
پایگاه خبری راد: همان طور که در آمارهای ماه‌های گذشته سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شده بود وضعیت فعالیت‌های اقتصادی بنادر ایران در بخش‌های مختلف روند رو به رشد خود را ادامه داده است.
امروز ترامپ برای کشور ما خطر نیست، خطر انفعالی است که ما دچارش هستیم
پایگاه خبری راد: نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه امروز ترامپ برای کشور ما خطر نیست، خطر انفعالی است که ما دچارش هستیم تاکید کرد که تمام نهادها و ارگان‌ها وظیفه دارند به جامعه آرامش تزریق کنند.
رشد 6.3 درصدی همزمان با کاهش کالاهای نفتی
پایگاه خبری راد: سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت جابجایی کالا در بنادر ایران را اعلام کرده که بر اساس آن عملکرد مجموعه اقتصادی دریاهای کشور پیشرفت 6.3 درصدی داشته است.
جدیدترین آمار از فرودگاه‌ها در اردیبهشت ۹۷/ مهرآباد صدرنشین است
پایگاه خبری راد: شرکت فرودگاه‌ها آخرین وضعیت سهم فرودگاه‌های ایران در آمار پروازهای اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ را اعلام کرده که بر این اساس همچنان فرودگاه مهرآباد تهران بیشترین عملکرد را د اشته است.
تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته جاری بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته را دستور کار خود دارند.
تولید گل با دست و پای شکسته
پایگاه خبری راد: واردات بی رویه انواع بذر و گل و گیاه مشکلاتی است که تولیدکنندگان گل و گیاه مازندران با آن دست و پنجه نرم می کنند و همین امر باعث شده تا حس رقابت در این حوزه کم رنگ شده و اشتغال زایی به میزان بالایی کاهش یابد.
تولید گلی که تولید کننده‌اش را وابسته می‌کند
پایگاه خبری راد: یک تولید کننده گل بنفشه در مازندران گفت: بازار گل بنفشه در منطقه نوشهر مناسب بوده و می تواند ظرفیت مناسبی برای ایجاد کسب و کار باشد.
رشد قابل توجه پروازها در فرودگاه‌های کوچک/ هواپیماهای برجامی تاثیر خود را نشان دادند
پایگاه خبری راد: چند ماه پس از آغاز فرایند تحویل هواپیماهای برجامی ATR به شرکت هواپیمایی ایران‌ایر آمارهای جدید وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد که این هواپیماها بسیاری از فرودگاه‌های کوچک کشور را بار دیگر فعال کرده‌اند.
جزئیات برنامه‌های چهارگانه تشویقی بنادر ایران
پایگاه خبری راد: سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌ریزی کرده تا با ارائه مشوق‌هایی چهارگانه شرایط را برای توسعه دریایی کشور فراهم کند.
فعالیت‌های اقتصادی بنادر ۷.۷ درصد رشد کرد/ آمار کانتینری منفی شد
پایگاه خبری راد: سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت آماری فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بنادر مختلف ایران را در سال جاری اعلام کرده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل رشد دارد.
امضای قرارداد اپراتوری 5 ساله بندر رجایی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن قرارداد اپراتوری پنج ساله بندر شهید رجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.