05:56 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناوگان

گام به گام به خودکفایی ناوگان ریلی کشور نزدیک می‌شویم
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با قوت گرفتن نهضت ساخت قطعات در کشور، گام به گام به خودکفایی ناوگان حمل و نقل ریلی نزدیک می‌شویم.
بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی آماده ورود به بورس شد
نماد برتر- مدیر برنامه و بودجه رجا از خروج زیان و فراهم شدن شرایط لازم برای ورود به بورس خبر داد و گفت: کارگران و بازنشستگان بیمه تأمین اجتماعی، بزرگترین سهامداران این شرکت در شرایط فعلی هستند.
لزوم حذف تقاضای غیرواقعی با عرضه خودرو در بورس کالا
نماد برتر- مسئول کارگروه خودرو در کمیسیون صنایع و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، عرضه خودرو در بورس کالا را بهترین گزینه دانسته و حذف تقاضای غیر واقعی را در ساماندهی بازار موثر اعلام کردند.
آینده تکان دهنده در انتظار پنج کلانشهر ایران
نماد برتر- یک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت:در سال 1394، شهرهای ارومیه، اصفهان، تهران، مشهد و تبریز به عنوان پنج شهر هوشمند ایران معرفی شدند، اما با توجه به شاخص‌ها و اصول شهر هوشمند، به نظر می‌رسد این پنج کلانشهر ایران تا رسیدن به واقعیت شهر هوشمند هنوز فاصله زیادی دارند.
کامیون‌داران در بن‌بستی به نام نوسازی!
نماد برتر- کامیون‌داران برای نوسازی خودروهای خود دغدغه‌ها و مصائبی دارند که هر چند از سوی مسئولان به حق دانسته شده، اما آن‌ها با جیب خالی نمی‌توانند کامیون‌های فرسوده خودشان را نوسازی کنند و مشخص نیست صدای این گلایه‌ها را باید چه کسی بشنود و برای حل آن چاره اندیشی کند.
آغاز عملیاتی طرح نوسازی کامیون های فرسوده
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری (کامیون) خبر داد و گفت: برای کامیون‌دارانی که بر اساس سن وسیله نقلیه‌شان در اولویت قرار دارند، پیامک ارسال کردیم و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به شرکت‌هایی که امسال با آن‌ها قرارداد امضاء کرده‌ایم، در طرح نوسازی ناوگان ثبت نام کنند.
تعهدات ۱۹۰ میلیاردی اولین تامین سرمایه در اوراق مشارکت و توسعه حمل و نقل
نماد برتر- اولین تامین سرمایه حاضر در بورس از پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری کرمانشاه و اجرای طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی جمعاً به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان خبر داد.
فروش خودرو فقط در بورس کالا و ممنوعیت سهامداری لایه‌ای و چرخشی
نماد برتر- نماینده مجلس، اصلاح روش توزیع و فروش با عرضه خودرو در بورس کالا و ممنوعیت سهامداری لایه‌ای را از جمله اهداف طرح تحول صنعت خودرو دانست .
افزایش ۳۱ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان
نماد برتر- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۴۵ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان کردستان تامین و توزیع شده است.
فاصله ۲ میلیاردی / اجرایی نشدن طرح نوسازی ناوگان فرسوده
نماد برتر- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون‌داران کشور با اشاره به واقعی نبودن قیمت تعیین شده برای کامیون‌های وارداتی و تولید داخل، گفت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکنون اجرایی نشده و اگر مشکلات و موانع آن حل نشود امیدی برای نوسازی ناوگان وجود ندارد چرا که کامیون‌داران نمی‌توانند از پس اقساط چند ده میلیون تومانی آن برآیند.
جابه‌جایی ۲۲ میلیون تن بار در جاده‌های کشور
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی ۲۲ میلیون تن بار در شهریورماه امسال در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: تا پایان مردادماه امسال میزان جابه‌جایی بار از بنادر در حوزه ریلی ۲.۲ برابر بیشتر از همین بازه زمانی در سال گذشته شده و مسلما به هدف گذاری صورت گرفته که ساخت و بهره‌برداری ۲۰۰۰ دستگاه ناوگان جدید ریلی است، می‌رسیم.
بهره‌برداری از ۷۰ دستگاه ناوگان ریلی جدید
نماد برتر- مدیرعامل شرکت راه‌آهن از بهره‌برداری از ۷۰ دستگاه ناوگان ریلی جدید شامل واگن‌های مسافری، واگن‌های باری و لوکوموتیو با ارزشی بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان خبر داد و گفت: حدود ۴۰۰۰ قطعه تجهیزات ریلی در داخل تولید می‌شود و در حوزه چرخ مونوبلوک و سیستم ترمز ملی به خودکفایی رسیده‌ایم.
خبرهای خوش برای کامیون داران در مرز افغانستان
نماد برتر- مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مذاکره و توافق با مسئولان کشور افغانستان برای تسهیل تردد ناوگان جاده ای و تبادلات تجاری و ترانزیتی بین دو کشور ایران و افغانستان خبر داد.
سقوط صادرات نفت عربستان به آمریکا
نماد برتر- عربستان سعودی در تلاش برای محدود کردن عرضه در بازار جهانی، صادرات نفت خود به آمریکا را به پایین‌ترین رکورد چند دهه اخیر کاهش داد.
توانایی تامین ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس شهری ساخت داخل تا پایان سال جاری
نماد برتر- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از توانایی تأمین حداقل ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری، در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور از سوی تولیدکنندگان تا پایان سال‌ جاری خبر داد.