21:19 | يكشنبه 15 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ناجا

انتقاد محیط زیست از پلیس و بیمه مرکزی در مورد خودروهای فرسوده
پایگاه خبری راد: با توجه به عدم اجرای ماده ۸ قانون هوای پاک مبنی بر ممنوعیت تردد مسایل حمل و نقل فرسوده، سازمان محیط زیست از عملکرد پلیس و بیمه مرکزی در این زمینه انتقاد کرد.
دستگیری عاملان سایت «یارانه» و ارسال کنندگان پیامک انبوه «سهام عدالت»
پایگاه خبری راد: معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا از پیگیری برای دستگیری عاملان ایجاد سایت جعلی YARANEH.COM و ارسال کنندگان پیامک انبوه سهام عدالت خبر داد.
کاهش قاچاق دام زنده در هفته‌های اخیر/ نام دستگاه‌های مقصر را اعلام می‌کنیم
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کاهش قاچاق دام زنده در هفته‌های اخیر با همکاری و تلاش همه دستگاه‌های مسئول خبر داد و گفت: همکاری مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و قضائی در زمینه مبارزه با قاچاق دام زنده وجود دارد، اما در این زمینه با کسی تعارف نداریم و نام دستگاه‌های مقصر و آن‌هایی که کم‌کاری کنند را اعلام می‌کنیم.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و از ترافیک پرحجم در سه محدوده خبر داد.
آیا در کشور اسکله مخفی داریم؟
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا بر ضرورت کنترل و پایش تردد شناورها در سواحل برای کنترل پدیده قاچاق تاکید کرد.
بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در بسیاری محورهای مواصلاتی کشور طی امروز (۲۰ بهمن ماه) خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه- جوانرود الزامی است.
وابستگی اکثر مجرمان اینترنتی به سازمان‌های قاچاق انسان
پایگاه خبری راد: رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: بسیاری از مجرمان اینترنتی به سازمان های قاچاق انسان و پخش مواد مخدر مرتبطند و نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد.
توصیه‌ ساده اما مهم پلیس درباره خرید با کارتخوان‌ها
پایگاه خبری راد: سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تاکید کرد: واگذاری کارت به فروشندگان و اعلام رمز آن به معنای افتادن در دام اسکیمر است.
واکنش ناجا به تاثیر قاچاق بر گرانی گوشت
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده ناجا توضیحاتی را درباره قاچاق دام ارائه کرد و برخی ادعاها در باره ارتباط افزایش قیمت گوشت با ناجا را رد کرد .
اعتبار ثبت سفارش کالا ۶ ماهه شد
پایگاه خبری راد: رئیس کل گمرک ضمن اشاره به اینکه مهلت ثبت سفارش کالا از این هفته از سه ماه به شش ماه افزایش خواهد یافت، آخرین وضعیت خودروهای وارداتی که در اماکن گمرکی و غیر گمرکی متوقف هستند را تشریح کرد.
تشکیل بیش از ۱۱۲ هزار پرونده قاچاق کالا
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تشکیل بیش از ۱۱۲ هزار پرونده در حوزه‌ی قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این پرونده‌ها از نظر ارزشی و وزنی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب رشد ۸۹ و ۱۸ درصدی داشته است.
سقوط هواپیما سبب اختلال در پروازهای فرودگاه پیام شده؟
پایگاه خبری راد: استاندار البرز با اشاره به حادثه سقوط بوئینگ ۷۰۷ گفته، وقوع حادثه سقوط هواپیما نباید خللی در استمرار پروازهای مسافری و باری فرودگاه پیام ایجاد کند و این روند باید مثل قبل انجام شود.
پیشنهاد ابطال معاینه فنی خودروهای دودزا با تأیید پلیس
پایگاه خبری راد: دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن پیشنهادی به آیین‌نامه جدید معاینه فنی کشور خبر داد و گفت: در صورت تایید آن در دولت، پلیس می‌تواند معاینه فنی خودروهای دودزایی که محرز شود حدود مجاز معاینه فنی را پاس نمی‌کنند، باطل کند.
چالوس از ساعت ۱۷ یک طرفه می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از یک طرفه شدن محور چالوس از سمت مرزن آباد به سمت تهران از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) خبر داد.
فیلترینگ مساله اصلی مردم کشور نیست
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیلترینگ گفت: ما دنبال این نیستیم جایی را ببندیم و نه اینکه جا می‌زنیم، ما می‌گوییم باید فضای سالمی در اختیار مردم باشد.