05:44 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

میهن

بازداشت رییس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو صحت دارد!؟
پایگاه خبری راد:در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت رییس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، پیش از ظهر امروز انجمن واردکنندگان خودرو درباره این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کرد.
میثم رضایی به ما ربطی ندارد
پایگاه خبری راد: انجمن صنفنی واردکنندگان خودرو تحت نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران فعالیت می کند و هیچ ارتباطی با انجمن صنفی واردکنندگان خودرو ندارد.
یک روز، یک دنیا خاطره
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت در یادداشتی، سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
صیادان چینی‌ در حال جارو کردن منابع خلیج فارس هستند
پایگاه خبری راد: عضو شورای عالی استان‌های کشور گفت: چینی‌ها با صید ناروا با کشتی‌های بزرگ و صنعتی‌شان، دریا را جارو می کنند و نسل آبزیان را از بین می‌برند.
سینما زبان مشترک قوی امروز جهان است
پایگاه خبری راد: یادگار امام، عقلا را بزرگترین عامل موثر مقابل افراطی گری خواند و گفت: عقلاء می‌توانند در قالب روحانی محل، سینماگر یا ورزشکار باشند.
نخستین تصویر ولید بن طلال در کنار بن سلمان پس از آزادی
شاهزاده میلیاردر عربستانی که مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود، عکسی از یک "ملاقات دوستانه" با او را منتشر کرده است.
نامه 187 نفر از نمایندگان به رییس جمهور درباره ترمیم تیم اقتصادی کابینه
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 187 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در خصوص ترمیم تیم اقتصادی کابینه خطاب به رئیس جمهور بود را قرائت کرد.
 تیم اقتصادی کابینه را ترمیم کنید!
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه 187 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در خصوص ترمیم تیم اقتصادی کابینه خطاب به رئیس جمهور بود را قرائت کرد.
مسئول آشفتگی بازار خودرو کیست؟
پایگاه خبری راد: انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص اتفاقات اخیر بازار خودرو بیانیه ای با طرح این پرسش که "مسئولیت گرانی خودرو با کیست؟"، صادر کرد.
لزوم استفاده از ابزارهای جدید و شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ ارزش‌ها
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرایط و ابزارهای رسانه و تبلیغات ارزش‌ها تحول یافته است و باید از شیوه‌های جدید و با بهره‌مندی مناسب از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم.
لزوم دریافت رده‌بندی سنی برای بازی‌های موبایلی از 20 خرداد
پایگاه خبری راد: رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد: از این پس بازی‌های موبایلی برای انتشار در کلیه‌ی فروشگاه‌ها، باید دارای رده‌بندی سنی و قابل رویت برای مردم باشند.
هشدار سرکنسولگری ایران در دبی به خریداران ایرانی املاک در این منطقه
پایگاه خبری راد: سرکنسولگری ایران در دبی در اطلاعیه‌ای خطاب به خریداران ایرانی املاک در این منطقه تاکید کرد: خرید املاک در دبی به هیچ وجه موجب اعطای اقامت طولانی مدت در این منطقه نخواهد شد.
احتمال شیوع بیماری لکه نواری باکتریایی گندم در کشور
پایگاه خبری راد: رئیس بخش بیماری‎های گیاهی موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی از احتمال شیوع بیماری لکه نواری باکتریایی گندم به‌صورت اپیدمی در کشور خبر داد.
ظرفیت‌های اقتصادی ۸ منطقه آزاد جدید
پایگاه خبری راد: موافقت با ایجاد هشت منطقه آزاد جدید در بانه، مهران، جاسک، بوشهر، قصر شیرین، اینچه برون، زابل و اردبیل هر یک با افزایش ظرفیت های تجاری و اقتصادی همراه خواهد بود.
واردات محدود برخی کالاهای پیشرفته ضروری است
پایگاه خبری راد: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: واردات برخی کالاهای پیشرفته به منظور افزایش سطح توقع مصرف کننده و ایجاد پویایی نزد تولیدکننده داخلی ضروری است.