11:48 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

موسیقی

دو شرکت تکنولوژی دیگر هم به اطلاعات کاربران فیس‌بوک دسترسی داشتند!
پایگاه خبری راد: به تازگی گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های نتفلیکس و اسپاتیفای نیز به اطلاعات شخصی کاربران فیس‌بوک دسترسی داشته‌اند.
سیرک‌های بدون حیوان در سمنان !
پایگاه خبری راد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برای ارتقاء نشاط اجتماعی برنامه‌های متعددی هدفگذاری شده از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سیرک در شهرهای استان خبر داد.
تغییر رفتار در تهیه محتوا از تلویزیون به ابزارهای دیجیتال!
پایگاه خبری راد: استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای دریافت محتوای مورد علاقه در حالی از رسانه‌های سنتی‌تر مانند تلویزیون پیشی می‌گیرد که ابزارهای مدرن و اینترنتی نیازمند به‌روزرسانی در محتوای مناسب هستند.
راهکاری برای دور زدن تحریم های اینترنتی
پایگاه خبری راد: در حالی که دور جدید تحریم‌ها علیه ایران آغاز شده است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راهکاری برای مواجهه با تحریم‌ها ارائه داده که بازی‌ها و خدماتی که برای ایران تحریم شده را دور می‌زند.
 رده بندی های سنی در بازی‌های رایانه‌ای
پایگاه خبری راد: برای فرهنگ‌سازی رده‌بندی سنی در بازی‌های رایانه‌ای، مردم باید از محتوا، آسیب‌ها و خطرات بازی برای بچه‌هایشان مطلع شوند که نه تنها مشکلی برایشان ایجاد نکند، بلکه حتی نقاط مثبت‌ آنان را تقویت کند.
کاربران خاورمیانه هم به اسپاتیفای دسترسی پیدا کردند
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای بعنوان یکی از بزرگترین سرویس‌های پخش انلاین موسیقی اعلام کرد که از روز گذشته این اپلیکیشن برای کاربران خاورمیانه و آفریقای جنوبی در دسترس قرار گرفت.
بهترین اپلیکیشن‌های پخش آنلاین موسیقی برای گوشی‌های اندرویدی
پایگاه خبری راد: این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر بهترین و معروف‌ترین برنامه‌های پخش آنلاین موسیقی خواهد پرداخت.
تولید یک "سمفونی" از طلوع خورشید در مریخ!
پایگاه خبری راد: محققان انگلیسی توانستند با استفاده از تصاویر ثبت شده از طلوع خورشید توسط مریخ نورد "فرصت"، یک ملودی دو دقیقه‌ای بسازند.
نسل جدید مدارس در استرالیا
پایگاه خبری راد: بر اساس پیش‌بینی موسسه گراتان در استرالیا، طی دهه آینده، ۶۵۰ هزار دانش‌آموز، نیازمند حدود ۴۰۰ تا ۷۵۰ مدرسه جدید خواهند بود که حدود ۱۱ میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت.
والدین چقدر به دنیای مجازی کودکان توجه دارند؟
پایگاه خبری راد: با توجه به اهمیت چگونگی حضور کودکان در اینترنت، شرکت‌های مختلفی سعی در ایجاد فضای مناسب دارند. البته به گفته تحلیلگران، پس از ایجاد زیرساخت فنی و بستر مناسب، باید فرهنگ استفاده از این امکانات هم وجود داشته باشد.
کیش برای یک روز ۵۰ درصد تخفیف خورد
پایگاه خبری راد: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از تخفیف ویژه ۵۰ درصدی امکانات گردشگری جزیره در روز کیش خبر داد.
آهنگ‌های شازم را در اینستاگرام استوری کنید
پایگاه خبری راد: اینستاگرام اعلام کرده است که به کاربرانش اجازه می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه خود را در اپلیکیشن شازم به صورت مستقیم استوری کنند.
تعداد مشترکان پولی "اسپاتیفای" از مرز ۸۰ میلیون نفر گذشت
پایگاه خبری راد: آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای در یک سال گذشته از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و مشترکانش برخوردار شده است.
"گوگل هوم" داستان شب شما برای فرزندتان را فضاسازی می‌کند
پایگاه خبری راد: دستیار هوشمند گوگل موسوم به گوگل هوم (Google Home) از این پس می‌تواند داستان‌هایی را که والدین موقع خواب برای فرزندان خود می‌گویند، با آهنگ متناسب و افکت‌های صوتی همراه کند.
انتشار آهنگ‌های موردعلاقه بعنوان استوری اینستاگرام
پایگاه خبری راد: شرکت ساندکلاد از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های موردعلاقه خود را به صورت استوری اینستاگرام درآورده و به اشتراک بگذارند.