03:52 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مهران

شایعه بازار سیاه اتوبوس‌های اربعین صحت ندارد
پایگاه خبری راد: دبیر کمیته حمل و نقل اربعین اعلام کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مسافران و زائران اربعین که قصد دارند از مرزهای زمینی به داخل کشور بازگردند، می‌توانند برای سوار شدن به اتوبوس به پایانه‌های رسمی در نظر گرفته شده مراجعه کنند و در این پایانه‌ها با توجه به نظارت صورت گرفته، بازار سیاه خاصی وجود ندارد.
رکورد زنی تولید نفت اوپک
پایگاه خبری راد: بر اساس یافته‌های نظرسنجی رویترز، اوپک با افزایش تولید امارات متحده عربی و لیبی، تولید نفت خود در اکتبر را به بالاترین حد از سال ۲۰۱۶ رساند.
سردرگمی زائران ایرانی در مرز مهران + عکس
پایگاه خبری راد: گزارش‌های مردمی از مرز مهران، از بروز مشکلاتی در حمل و نقل زائران اربعین به شهرهای مختلف کشورمان حکایت دارد.
ناگفته‌هایی از ارز زائران اربعین حسینی
پایگاه خبری راد: بانک ملی ایران در پی بروز برخی حواشی درخصوص پرداخت دینار به زائران اربعین، نکاتی را برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد.
چهار خطه کردن محور مهران - نجف در دستور کار ایران و عراق
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی از پایان عملیات چهار خطه کردن ایلام - مهران تا پایان سال خبر داد و گفت: چهار خطه کردن محور مهران - نجف در دستور کار دولت‌های ایران و عراق است.
۲۱میلیون دقیقه مکالمه توسط زوار اربعین
پایگاه خبری راد: یک روز تا مراسم اربعین زمان باقی مانده و برای پیشگیری از بروز مشکلات ارتباطی اقدامات بسیار از سوی وزارت ارتباطات انجام شده است، به طوری که آمارها نشان می دهد در حدود دو هفته گذشته حدود ۲۱میلیون و ۲۰۰هزار دقیقه مکالمه بین دو کشور ایران و عراق برقرار شده است.
تصادف اتوبوس با دو دستگاه ون در عراق / اعزام مصدومان به مراکز درمانی مرز مهران
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از تصادف اتوبوس با دو دستگاه ون در کشور عراق خبر داد.
امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۳۵هزار نفر در سه پایانه مرزی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، خدمات سازمان در کشور عراق و پوشش امدادی اربعین ۹۷ را تشریح کرد.
بیش از ۱۷هزار بازدید بهداشتی از موکب‌ها و محل اسکان زائران اربعین در مرزها
پایگاه خبری راد: رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از انجام ۱۷هزار و ۳۷۷ بازدید بهداشت محیطی از موکب‌ها، محل‌های اسکان زائرین، مراکز و اماکن مسیر تردد زائرین، سرویس‌های بهداشتی و پایانه‌های مسافربری در استان‌های مرزی خبر داد.
آخرین وضعیت ترافیکی استان‌های منتهی به مرز عراق + نقشه
پایگاه خبری راد: استان‌های غربی و جنوب غربی ایران که مرز زمینی مشترک با عراق دارند، در فاصله چند روز به آغاز مراسم اربعین وضعیت ترافیکی عادی را سپری می‌کنند.
محدودیت‌های ترافیکی اربعین ۹۷
پایگاه خبری راد: مرکز کنترل ترافیک و پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی اربعین ۹۷ را اعلام کرد.
امکان صدور ویزا و گذرنامه در مرزها نداریم
پایگاه خبری راد: فرمانده قرارگاه اربعین ناجا اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه مورد امنیتی و انتظامی نداشتیم و محورهای مواصلاتی توسط پلیس راه و راهور تحت کنترل قرار دارد.
افزایش 5 درصدی تردد زائران اربعین در مرز مهران/ آغاز موج بازگشت زوار از یکشنبه
پایگاه خبری راد: فرمانده نیروی انتظامی بااشاره به افزایش 5 درصدی تردد زائران در مرز مهران نسبت به سال گذشته، گفت: پیش بینی می شود از روز یکشنبه که موج بازگشت زوار آغاز می شود شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهیم بود.
فعالیت 5000 نیروی پلیس برای کنترل امنیت جاده‌ها در طرح ویژه اربعین
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از حضور ۱۴۴تیم پلیس با بیش از ۵۰۰۰ هزار نیرو در طرح ویژه اربعین برای کنترل امنیت جاده‌ها خبر داد.
تصادف ۳سواری در محور ایلام-مهران + تصاویر
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف سه خودروی سواری در محور ایلام-مهران خبر داد.